Søgning på: fysik a 2012. Resultater: 19261 til 19280 af 153575
-
Differentialregning
ForumindlægHej, jeg sidder og forebereder opgaver til fysik og kan ikke se hvordan jeg skal differentiere dette i forhold til x (se vedhæftede billede) Håber nogen kan hjælpe. -
Induktion
ForumindlægHej derude :-) Jeg skal på i fysik her om 2 uger og et af emnerne er induktion. Hvad er indution helt præcist? - H vad betyder det? - Hvad bruger man det til i dagligdagen? Tak på forhånd!:-) -
Selvstændigt projekt
ForumindlægHej alle Jeg sidder og mangler nogle ideer til mit selvstændige projekt i Fysik B så hvis i har nogle gode nogen må i meget gerne skrive dem. -
Frihedsgrader?
ForumindlægEr der nogen, der kort kan forklare hvad der menes med "frihedsgrader" i fysik? Jeg kan ikke finde det i bogen (de kyler bare ordet ud) eller på internettet... -
Hvad betyder enheden?
ForumindlægJeg har en opgave i fysik der lyder: hvor mange [ps] er 0,00785 [s] jeg ved ikke ved [ps] betyder? -
hvad er størrelsen for aJ (energi)
ForumindlægJeg er i gang med at lave fysik aflevering og ville høre hvor stor aJ er i forbindelse med excitation af atomer? -
Elektrisk ladning
Forumindlæghej :) jeg har brug for hjælp til følgende opgave i fysik.: Beregn hvor mange elektroner der skal til for at få en ladning på -1C. -
Kemisk analyse
Forumindlæghey guys skal op i fysik imorgen, og et af emnerne er kemisk analyse! er der nogle som kan hjælpe mig med at finde de ukendte væsker på den nemmeste måde? -
optagelsesprøve stx
ForumindlægEr der nogen som har været i optagelsesprøve og kan fortælle lidt om hvordan man skal forberede sig til prøven. Jeg skal op i Dansk, engelsk, matematik og fysik. -
Forsøgsopstilling?
ForumindlægHey... Er der nogen der kender et godt program man kan downloade til computeren, hvor man kan lave opstillinger af forsøg? til fysik brug... -
Eksamen 6. juni
ForumindlægHej ville lige høre om der er nogle af jer der var oppe i fysik idag? Hvordan gik det? og er der nogle der kunne lægge deres besvarelse ud eller svar? -
Jeg har eksamen på mandag :D please hjælp mig
ForumindlægHvad kendetegner en syre og en base ?? Vil være utrolig glad hvis der var en der ville hjælpe mig med det :D Tak på forhånd :) Fysik kemi er ikke min stærke side :) -
poliorid med solbrille
ForumindlægHej Jeg skal til fysik/kemi eksamen , og under emnet lys vil jeg gerne forstår den punkt : Hvordan kan man vise poliorid med solbrille ?????? Tak på forhånd -
Hvad er kemi???
Forumindlægi min fysik rapport står der i indledning : Hvorfor Kemi - Hvad er kemi? Hvordan skal jeg stille det op... Hvordan ville i forklarer det.. -
Lydens fart
ForumindlægHej Ved at skrive fysik rapport, men kan stadig ikke finde svaret på : hvorfor er lyden hurtigere i en metalstang end i luften? Tak på forhånd:) -
synopsis over danskernes forbrug
Forumindlægskal op i danskernes forbrug i fysik. Nogle der har en god ide? Er gået hel i stå efter jeg lige har lavet en til samfund også -
Henfaldsrække eller henfaldsserie? (meget vigtigt!)
ForumindlægJeg skal op til fysik eksamen imorgen, og er kommet i tvivl: er en henfaldsrække og henfaldsserie det samme? Og hvordan vil i beskrive rækken/serien? Svar modtages med kyshånd. -
Tabelværdi for olivenolies iodtal
ForumindlægJeg har desværre mistet min databog for fysik/kemi, og har derfor ikke tabelværdien for olivenolies iodtal, er der nogen der kan hjælpe med den? -
Titrering
ForumindlægHej Skal op i fysik/kemi i morgen, men er kommet i tvivl på nedenstående spørgsmål: Hvor meget base skal der til for at neutralisere syre? På forhånd tak :-) -
Skriftlig eksamen 2016
ForumindlægNogle andre end mig, der har lyst til at sammenligne resultater fra dagens prøve i skriftlig fysik?
