Søgning på: teknologihistorie eksamen. Resultater: 19261 til 19280 af 34075
-
Vilkårlig trekant
ForumindlægHej studieportalen. Jeg kan trække dette spørgsmål til eksamen: Gør kort rede for de væsentligste størrelser i en vilkårlig trekant. Hvad er det helt konkret jeg skal gøre? Beskrive hvilket? -
Hvad vil det sige at en funktion er differentiabel i et punkt?
Forumindlæghej folkens sider lige og er ved at forberede mig til min matematik eksamen.. og i et af spørgsmålene skal jeg forklare hvad det vil sige at en funktion er differentiabel i et punkt! håber i kan hjælpe mig. -
næringssalte
Forumindlæghej jeg er igang med mit eksamens spørgsmål og jeg er usikker på en af spørgsmålende "Diskutere hvordan overforbrug af næringssalte kan have uheldige virkninger." jeg er sådan lidt lost i spørgsmålet. -
Er det grammatiske subjekt det samme som det logiske subjekt? - AP
ForumindlægHejsa, jeg er ved at læse op til Almen Sprogforståelses eksamen. Jeg har blot et lille sprøgsmål. Er det grammatiske subjekt det samme som det logiske subjekt? På forhånd tak :D -
Hvilken form for demokrati ?
ForumindlægHej folkens Jeg skal til samfundsfags eksamen imorgen, og jeg har lige brug for noget hjælp folkens :) Hvilken form for demokrati har Danmark ? , såsom; direkte demokrati, repræsentativ demokrati eller noget helt andet ? -
hej .
Forumindlægjeg skal op til biologi eksamen imorgen og jeg har virkelig brug for hjælp , min spørgsmål lyder sån. - Beskriv Hvilken indvirkning hormonforstyrrende stoffer kan have på kønsudviklingen af et drengfoster . Tak på forhånden -
Udbredelse og afbøjning af lys ?
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i morgen, og har fået et spørgsmål om udbredelse og afbøjning af lys, men ved ikke helt hvad det er ? så hvis nogen kan hjælpe mig her, eller smide et link til en god side, hvor der står meget om emnet, ville det være dejligt. På forhånd tak! -
Der Gärtner Herr Neisse
ForumindlægNogen der har beskæftiget sig med Der Gärtner Herr Neisse af Christabel Bielenberg? Har lige trukket den til min tysk-eksamen, så det ville være rart, hvis nogen evt. havde skrevet om teksten el .lign. :) -
Tv-reklame - Sydbank
ForumindlægNogen der kender sydbank tv-reklame http://www.youtube.com/watch?v=JZmaHtKt4g8 som har lyst til at give en hjælpende hånd med analysering og fortolkning? Skal snart til eksamen så det haster! På forhånd tak :) -
celledeling
ForumindlægHej Jeg har fået et spørgsmål til eksamen som siger: Gør rede for den celledeling, der fører til dannelsen af sædceller, samt hvilken rolle disse spiller for fosterets køn ved befrugtning. -
Økosystemet og planetr
ForumindlægHej folkens, jeg skal til biologi eksamen i morgen og hat lidt problemer med økosystemet og håber på i kan hjælpe Spørgsmålet er: Hvordan er planters opbygning og deres funktion og betydning for økosystemet? -
Økosystemet
ForumindlægHej folkens, jeg skal til biologi eksamen i morgen og hat lidt problemer med økosystemet og håber på i kan hjælpe Spørgsmålet er: Hvordan er planters opbygning og deres funktion og betydning for økosystemet? -
resume af 1. verdenskrig?
Forumindlægskal imorgen igang med historie eksamen og har glemt at læse noget om 1. verdenskrig. så ville blive rigtig glad hvis du ville skrive et kort resume om 1. verdens krig? tak på forhånd ;) -
Beviser i statistik og sandsynlighed???
ForumindlægJeg skal til mundtlig eksamen imorgen i matematik og kan ingen steder i mine noter finde nogle beviser i statestik og sandsynlighed. Nogen der kan hjælpe??:) -
Tidligere eksamenssæt HTX- helst fra 2021,2020 og 2019?
ForumindlægJeg kunne godt tænke mig at øve til fysik skriftlig eksamen og leder derfor efter tidligere eksamenssæt. Er der nogle, der har nogle liggende, som de kunne sende? På forhånd tak :) -
The Thing around your Neck
ForumindlægHej alle, Jeg skal til engelsk eksamen men har desværre mistet teksten: "The Thing around your Neck" som er en short story. Er der en som kan fortælle mig, bare kort, hvad den handler om? Mvh Gustav -
Vandret asymptote, 2. gradspolynomium
ForumindlægHejsa Jeg sidder og øver til Mat A mdt. eksamen, og er lidt i tvivl om noget. Hvis jeg skal finde ekstremum (vandret asymptote) for et 2. gradspolynomium, hvad skal jeg så gøre?? -
overernæring, underernæring og fejlernæring
ForumindlægHej . Jeg læser op til eksamen, og har stødt på følgende spg: Definere begreberne overernæring, underernæring og fejlernæring Jeg kan ikke finde noget om det i min bog, er der nogen der kan hjælpe??? Mange tak -
EL - PRODUKTION
ForumindlægHeej derude ! jeg skal snart til eksamen i fysik, og undrer mig over hvilke forsøg man kan lave under emnet "El-produktion" og evt hvad man kan snakke om (teori) ??? -
Monika Helfer: Der Neffe - analyse?
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg sidder og er igang med at læse op til tysk eksamen, som er i overmorgen. Er der nogen der har en analyse, referat eller som kan fortælle om hvad Monika Helfers: Der Neffe handler om? Det ville være en stor hjælp!
