Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen 2015. Resultater: 19281 til 19300 af 135334
-
Nordirland samfund+engelsk. probl. form?
ForumindlægJeg skal skrive om nordirland i overemnet krig og medier, men jeg har lidt problemer med at få udarbejdet problemstillinger og problemformulering. Det er i samfundsfag og engelsk, jeg skriver. Nogle forslag? Jeg burde måske have valgt historie istedet for samfundsfag, men det er desværre for sent... -
Engelsk, nogen som kun være søde at hjælpe..
ForumindlægHey .. Har brug for hjælp, nogen før har lavet den her; Engelske stil før, så være sød at sæt den ind eller et eller andet. Stilen hedder; Lapping up paperless learning Vil seriøst blive så glad hvis nogen sat den ind. -
Engelsk stil, ca. 700 ord
ForumindlægHejsa Er der nogen, der kunne være sød at rette min engelsk stil? Jeg vil sætte pris på at kunne sende den pr. mail, da min lærer ikke forstår eller accepterer denne side. Den skal afleveres imorgen. Mange hilsner, Tissi -
Engelsk A niveau, HHX. :) Rettelse
ForumindlægHejsa, ville hører om der var en venlig sjæl der ville rette noget engelsk for mig? 1.g niveau :) På forhånd tak. PS: Da jeg er ny, og ikke rigtigt kan finde rundt herinde, ville det være perfekt hvis du kunne smide din mail her, så vi kunne tag den derover :) -
Rettelse af stil om Bill Gates på Engelsk
ForumindlægHej er der nogle af jer flinke mennesker der ude som kan bruge lidt tid på at rette min stil om Bill Gates som er på Engelsk Jeg har vedhæftet filen tag at kigge på den! :D -
Rettelse af 4 siders engelsk opgave
ForumindlægHej allesammen vi er nogle universitets studerende der er i gang med en opgave som skal skrives på engelsk. Vi ønsker nogle til at rette vores opgave. håber nogle er friske på at rette vores 4 siders opgave. -
Dansk/Historie /Engelsk FSA opgavesætte
Forumindlæghej! Er der nogen der har tidligere Dansk/Engelsk/Historie FSA opgavesætte? Jeg kan ikke finde dem på internettet. Kan i fortælle mig hvor man kan finde dem? Mange tak for hjælpen! -
SRP ideer til Kemi B og Matematik A?
ForumindlægHej! Jeg går på Mat/Fys linjen, og vil gerne skrive i matematik A og kemi B. Jeg foretrækker kemi delen, og vil gerne have det er derhenne af, men jeg er tømt for ideer... Jeg havde tænkt på noget med rusmidler, men jeg er i tvivl om hvordan jeg skal kombinere dette?? Alle ideer er velkomne! :) -
AT 2010: Emne i fysik B og religion C?
ForumindlægHejsa Jeg kunne rigtig godt tænke mig at skrive i religion, men har desværre kun dette på c niveau og kan derfor ikke kombinere det med biologi, som ellers er ret oplagt. Den eneste mulighed, jeg har, indenfor det naturvidenskabelige fakultet er fysik B. Er der nogen, der har nogen gode ideer? ... -
Hvad kom du op i?
ForumindlægHvad kom du op i i år - både årsprøve og eksamen - og hvad ville du havde foretrukket at komme op i? -
Kom til at google til NF-eksamen
ForumindlægHejsa Jeg var til NF-eksamen i dag, og til forberedelsen, havde jeg min PC med. Jeg kom til at lave 1 google søgning, hvilket jeg efterfølgende fandt ud af var imod reglerne. Er der stor sandsynelighed for, at det her kommer til at få konsekvenser? Jeg vidste det ikke på forhånd, og det var b... -
Historie A eksamen - kildekritik
ForumindlægHej :) Ved I, om der er nogle aktive lærere / eller folk, som har viden vedrørende historiefagets metode? Jeg skal nemlig til historie-eksamen på stx i næste uge og har nogle problemer med kildekiritikken.. Lad os sige at kilden er et levn, for så blander jeg stadig de faglige termer sammen... -
Rettelse af 1/2 side nem engelsk
ForumindlægHej alle Det ville betyde meget hvis nogen vil læse denne tekst igennem og kigge efter fejl :) Tænk ikke på indholdet, da det er meningsløst uden sammenhæng... … that it wasn´t possible to dig around it. After digging for a few hours they found a small circular metal door and f... -
Rette min engelsk stil, plz :)?
ForumindlægJeg har en lille opgave for, hvor det er jeg skal skrive et "letter to the editor". Vi har fået udleveret en artikel omkring spiseforestyrelser, og vores opgave er så, at skrive et læserbrev. Hvori, jeg først skal udspille i, at være en med en spiseforstyrrelse og enten en doctor eller ... -
Spec. Adgangskrav KRISE
ForumindlægHej Håber der er nogle der ka hjælpe mig. Sakl søge ind på uddannelsen til markedsføringsøkonom, hvor man skal have haft engelsk på C Jeg har en stx.eksamen og har haft engelsk på B, men det dumpede jeg, Ringede til studievalg idag, og de sagde jeg skulle have et bevis fra mit gymnasium om jeg ha... -
Er jeg bestået i matematik A ?
ForumindlægHej, jeg har længe været i tvivl om jeg egentlig er bestået eller dumpet samlet set i matematik A. på mit eksamensbevis fra 2007 har jeg fået følgende karakterer: Valgfag på Højt niveau (A): Matematik, skriftligt: Årskarakter: 7 Eksamenskarakter: 8 Matematik,, mundtligt: Årskarakter: 6 ... -
Naturgeografi C, eksamen - nogen erfaringer?
ForumindlægHej derude Jeg skal til eksamen i naturgeografi C og forstår ikke helt, hvad 'aktualitet' indebærer? Er der nogen, der har været oppe, som kan forklare lidt om eksamensformen? Min lærer har nemlig ikke styr på den, og jeg kan ikke rigtig finde noget på nettet. Kan aktualitet eksempelvis ... -
Skæve eksistenser 9 klasse eksamen - Hjælp tak :(:
ForumindlægHejjj. Jeg skal til eksamen i dansk (9 klasse) Jeg har emnet “Skæve eksistenser” - jeg er ret lost i, hvad for en tekst jeg skal vælge. Jeg har både kigget på nogle billedbøger og digte, men jeg fandt ikke rigtig noget. Så hvis der er nogen, der har en god ide/kender en god tekst, er i/du MEGET ... -
Disposition til eksamen i psykologi c-niveau??
ForumindlægHey you! Jeg sidder og skal snart til eksamen i psykologi c-niveau, men jeg er ikke helt klar over, hvordan man skal bruge sine 10 minutter af eksaminationen (altså de første minutter hvor man fremlægger). Skal man bare redegøre for den tekst/case, som man får udleveret af eksaminator, og derefte... -
24 timer til eksamen: 18 timer tilbage!!!
Forumindlægheeeeej Jeg skal til eksamen i morgen og vil spørge om Ørsteds forsøg er det til magnetisme eller elektromagnetisme?
