Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 19281 til 19300 af 52201
-
11. september 2001 projektopgave
Forumindlæghej allesammen jeg skal lave projektopgave om 11. september 2001 jeg ved det er et stort emne. Men er der nogen der har nogle ideer til hvad jeg kunne bruge? altså noget der kunne være i min problemformulering på forhånd tak -
At undersøge i samf opg.
ForumindlægHej I samfundsfag får man typisk en opgave der lyder, redegør, undersøg og diskuter. Men er der nogen der kan uddybe hvad undersøgelses-delen hovedsageligt skal bestå af, altså er usikker på hvad de mener med at undersøge. (ved at det skal gøres udfra nogen tekster, hvorefter man så sammenfatter) -
Hvordan udregner jeg dette?
ForumindlægVed nedkørslen til Blokhus strand ligger der et ishus, hvis ejer vil have tegnet en isvaffel på gavlen af ishuset. På figuren ved siden af er isvaflen tegnet i et almindeligt koordinatsystem på følgende måde: tegningen er symmetrisk omkring y-aksen spidsen er placeret i (0;0) den øver... -
it spørgsmål
ForumindlægHvad er forskellen på freeware, shareware og betalingsprogrammer Kan du forlange hvad din læge eller politiet har skrevet om dig Hvem godkender oprettelse af databaser med personligoplysninger Er der en der kan svare på de her spørgsmåle?? -
SRP Karakter
ForumindlægSynes i at det er "okay", at forstyre sin lærer i hendes ferie for, at høre hvad man har fået af karakter for sin SRP? Jeg afleveret i december måned og har stadig ikke fået den tilbage endnu! -
Omregn til helt tal og brøk
ForumindlægMan kan omregne det på denne måde, ex: 11/6 = 6/6 + 5/6 = 1 5/6. Men sidder lidt i knive, og er ikke den skarpeste kniv til dette. Hvad skal man så gøre ved følgende tal? Det samme? Min udregning viser ikke den samme som facit... a) 5/2 b) 7/4 c) 7/3 d) 10/4 e) 12/5 -
Forskel på a, b -og c-niveau
ForumindlægHej! Jeg ville høre om i vidste hvor forskellen på a, b -og c-niveau ligger? Jeg har hørt at forskellen er om man har det i et, to eller tre år? Er forskellen på sværhedsgraden virkelig så stor? Mit problem er at jeg gerne vil have musik på A-niveau, men det kan kun lade sig gøre hvis jeg vil ... -
Apple PowerBook G4 Sælges
ForumindlægApple Mac PowerBook G4, 1, 67 , 2 GB ram, 120 GB harddisk, Meget velholdt powerbook, HighResolution-versionen med extra pixels på skærmen mod 1440x900 på tidligere 17"PB), 128mb grafik, OSX 10.4, Duallayer superdrive, 2GB (fuld kapacitet) superhurtig ram. Selvfølgelig bluetooth 2.0 og airpor... -
Idræt på 2 niveauer
ForumindlægEftersom jeg har idræt på 2 niveauer på henholdvis C og B niveau, i kraft af valgfag, ville jeg gerne vide om karakteren i det obligatoriske c-fag også får en plads på eksamenbeviset, når man har idræt valgfag på B-niveau. Samme gælder faget Naturgeografi, som også fås på 2 niveauer. Er der nog... -
Kort hjælp til oversættelse
ForumindlægHej alle :P Har en oversættelse for til i morgen som jeg nu har lavet men ville være rigtig rart hvis der var nogen der bare lige kort gad kikke den min oversættelse igennem og se om jeg har nogle eventuelle fejl :P Tak på forhånd! Oversættelsen er fra Dansk-engelsk så det er det engelske der sk... -
produkt
Forumindlæghejsan, vi er i gang med at lave vores 9. klasses projektopgave og vi er sgu løbet rimelig meget tør for fede idéer til et produkt. vores opgave er om menneskerettigheder, under overemnet konflikter:D på forhånd tak for hjælpen -
Spørgsmål om en engelsk diskussion
ForumindlægHej. Jeg skal til at skrive en diskussion i engelsk, og jeg har nogle spørgsmål som jeg ikke har kunnet finde konkrete svar på ved at søge på nettet. Hvordan navngiver man ens diskussion? Jeg har kaldt den dette indtil videre: B: Discussion of problems with ... and possible solutions. Hvis d... -
Hvad er en "ramming stone" på dansk?
ForumindlægHvad er en "ramming stone" på dansk? -
Hjælp til analyse af
ForumindlægEr der nogen, der har analyse af teksterne. Folkeviser: "Agnete og havmand" Eventyr: "Den Grimme Ælling" "Kong Lindorm" Drama: "Jeppe på bjerget" af Ludvig Holberg. Lyrik: "Henrettelsen" af Tom Kristensen. &qu... -
Manglende afleveringer
Forumindlæghvis man i 2g mangler nogle afleveringer i fag, som man IKKE afslutter, er det så rigtigt, at man ikke kan gå videre til 3g eller hvad er reglerne for det? tak for hjælpen. -
3g: Eksamen i AT i morgen?
ForumindlægKan det passe, at nogen 3g'ere allerede skal op i AT i morgen (sidste skoledag)? -
Historie
ForumindlægHej jeg skal skrive en historieopgave om Napoleon, slaget ved waterloo. Er der nogen som kan give mig et eller flere gode råd til hele forløbet. Her tænker jeg på skriveprocessen og den mundtlige prøve. Hvordan kan jeg skrive en bedst mulig opgave? - hvordan forbereder man sig til den mundtlige... -
aflevering
Forumindlægjeg skal skrive en dansk opgave hvor der skal besvares 5 spørgsmål om martha christensen roman her i nærheden og er lidt i tvivl hvordan man sætter det op -
Ekstra A-fag
ForumindlægHej Jeg overvejer et ekstra A fag (samf.) så ville lige høre, om der var nogen som anbefalede det? Har hørt at det er ret svært især med samfundsfag, selv synes jeg samfundsfag er spændende og ligger også på et okay-godt niveau. -
Kildeanalyse?
ForumindlægHej folks. Jeg har problemer med at analysere en kilde til historieopgave. Hvordan skal man helt præcist begynde og slutte osv? Det er ikke et levn, men en beretning om kvindens status før og efter kristendommen.
