Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 19301 til 19320 af 35989
  • Hvordan foregår eksamenerne?

    Forumindlæg
    Hej jeg tror min overskrift forklare det hele, altså jeg ville gerne vide hvordan eksamerne ville foregå i de forskellige fager
  • American s at school (uddrag) og Growing up - from two different worlds

    Forumindlæg
    hej alle Er der nogle dder kan være sød at give mig de links eller vedhæfte de tekster som er i overskriften. Det ville være en kæmpe hjælp da jeg skal til eksamen imorgen.
  • Akut hjælp!

    Forumindlæg
    Står og skal til biologi eksamen imorgen og gået halvt i stå ved denne figur http://www.nucleus.dk/fysiologibogen/9/189.pdf - nogen der er skarpe til dette? :-)))))))
  • Forskel på sydstatssoul og Motown

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til musik eksamen her i morgen. Jeg har dog ikke helt styr på forskelle mellem Motown og sydstatssoul. Hvis der var en som kunne give mig en smule hjælp ville det være super. Tak på forhånd:)
  • BILLEDKUNST: JØDISKE MUSEUM I BERLIN

    Forumindlæg
    Er der nogen der har arbejdet med det Jødiske Museum i Berlin i billedkunst, og har nogle noter omkring det? Skriv meget gerne, hvis bare I har lidt. Alt er til hjælp. Tak på forhånd, det er til eksamen i morgen.
  • Eksamensopgave i "ledelse i praksis"

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan hjælpe mig med at komme i gang med en eksamens opgave? Jeg er helt på bar bund.
  • Fysik, ioniseringsenergi

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder og forbereder mig til eksamen på tirsdag. Jeg vil meget gerne vide hvordan man beregner ioniseringsenergien af et fx. hydrogenatom hvor energien i grundtilstanden er 13,6eV?
  • genmutation og nedarvning

    Forumindlæg
    hej jeg har en lille smule problemer med et af eksamens spørgsmålene.. jeg skal forklar hvad genmutation er og gennemgå principper for nedarvning af egenskaber
  • Nogen der kan hjælpe?:I

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til eksamen hvor jeg skal analyser et billede, men udover det skal jeg også præsenterer en kunstner og læse noget op, er det så vigtigt at min billedanalyse er meget grundig?(:
  • Konstruktiv og destruktiv interferens

    Forumindlæg
    Er der nogle, som kan forklare mig, hvad konstruktiv og destruktiv interferens er. Jeg er helt lost, og forstår det slet ikke. Skal til eksamen i morgen.. Det er på c-niveau. Mvh. :-)
  • Sammenhængen mellem lineære funktioner og ligefrem proportionalitet

    Forumindlæg
    Hej Jeg har brug for hjælp til at forklare sammenhængen mellem lineære funktioner og ligefrem proportionalitet. Håber nogle kan hjælp, da jeg skal til matematik eksamen :))
  • Gitterformlen

    Forumindlæg
    Hvad er det helt præcis den går ud på? Skal til eksamen om 24 timer, og kan slet ikke få den til at hænge sammen...
  • Analyse af muldskud?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen! Er der nogen der ligger inde med en analyse og fortolkning af muuldskud af Henrik Pontoppidan? Skal til eksamen på tirdag...
  • Naturgeografi AT

    Forumindlæg
    Hej alle, Nogen som kan fortælle mig om Naturgeografi fagets fordele og begrænsninger i forbindelse med AT? Skal til eksamen i morgen nemlig
  • Neutralisering af base med syre

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til fysik eksamen her på mandag. Problemet er at jeg ikke ved hvad teorien er bag Neutralisering af base med syre?
  • Forskellen på reportage og feature

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg skal i eksamen i artikler. Er der nogle, der kort kan forklare forskellen på en reportage og feature? På forhånd tusind tak :-)
  • Hvad er teorien i forsøget "base indikatorer"

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg skal til fysik eksamen på mandag og jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad teorien er i base indikator? Er der nogle der vil hjælpe vil jeg være dybt taknemmelig.
  • Fremmedarbejderen og bagerjomfruen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til dansk eksamen her på mandag, og der er blevet opgivet en tekst af Klaus Rifbjerg, som hedder Fremmedarbejderen og bagerjomfruen. Er der nogle af jer der har et resume til den?
  • Iliaden

    Forumindlæg
    Jeg sidder og er ved at læse op til oldtdidskundskabs eksamen, og er meget i tvivl om hvordan jeg skal analysere sangene i iliaden. Håber der er nogle der kan hjælpe. Tak.
  • Energi niveauer i Brint

    Forumindlæg
    Nogle herinde der ved noget om energi niveauer i Brint? Jeg skal op til eksamen i Fysik B, men kan intet finde om det i min bog :(