Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 19321 til 19340 af 34369
  • Årsprøve

    Forumindlæg
    Hejsa allesammen. Jeg skal til årsprøve i biologi A niveau i næste uge. Ved i om opgavesættet er et er før er blevet brugt til eksamen, eller om det er en hel ny?
  • Andengradsligning, a,b,c og d?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til eksamen i morgen og jeg skal redegøre for a, b, c og d's grafiske betydning. Jeg har styr på det hele - undtagen lige denne lille ting. HJÆÆÆLP!! Tak :-)
  • Skr. Mat A HTX - Hvordan gik det?

    Forumindlæg
    Hej HTX'ere. Ville bare lige høre jer andre om hvordan det gik jer til eksamen idag.. Synes selv at oplægget var fint! Er der nogle, som har lyst til at dele resultater eventuelt? :)
  • KROPPEN I BEVÆGELSE

    Forumindlæg
    JEG HAR EKSAME IMORGEN OG HAR OM KROPPEN I BEVÆGELSE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BARE LIDT HJÆLP VILLE VÆRE EN KÆMPE HJÆLP!!! DET ER EN MUNDTLIG PRÆSENTATION AF EMNET ENGERGIOMSÆTNING VED BEVÆGELSE! STIKORD TIL DEN FAGLIGE SAMTALE: -BRÆNVÆRDI AF FØDEVARER
  • Street art ( intallationer)

    Forumindlæg
    Jeg skal snart op til billedkunst eksamen og har virkelig brug for hjælp. Er der nogen der ved om der er en bestemt måde at analysere Slinkachu´s Little people ( installationer) på?? Tak på forhånd :D
  • Balance

    Forumindlæg
    Hej Jeg er fået en eksamens opgavei EØ, hvor jeg skal optille en balance. Er der en der kan fortælle mig hvad jeg gør forkert? Jeg har uploaded mit bud som fil På forhånd tak!
  • De klassiske vs de moderne sociologer

    Forumindlæg
    Er der nogen som kan fortælle mig forskellen på de klassiske og moderne sociologer? skal op til AT eksamen imorgen mandag d. 31.05. og håber derfor der er nogen som kort kan svare på dette.
  • "Det er ikke let" analyse

    Forumindlæg
    hej.. Er der nogen der har læst digtet "det er ikke let" af Dan Turell og har analyseret den, så vil jeg meget gerne have hjælp til min eksamen. Fordi jeg har svært ved at analyser digte.
  • Makroøkonomi sparringspartner

    Forumindlæg
    Jeg kunne godt tænke mig en sparringspartner i makroøkonomi så jeg kunne få det genopfrisket inden eksamen. Er der én der er åben for en samtale? Er desuden villig til at kompensere vedkommende rigtig godt for sin tid.
  • Makroøkonomi sparringspartner

    Forumindlæg
    Jeg kunne godt tænke mig en sparringspartner i makroøkonomi så jeg kunne få det genopfrisket inden eksamen. Er der én der er åben for en samtale? Er desuden villig til at kompensere vedkommende rigtig godt for sin tid.
  • Sandsynlighedsregning

    Forumindlæg
    hej Er der nogen der kan hjælpe mig med dette? Det er til min mundlige eksamen i matB. I din gennemgang skal du lægge særlig vægt på beviset for binomialfordelingen samt anvendelsen af binormialfordelingen. På forhånd tak :)
  • Den sidste balkjole

    Forumindlæg
    hey folkens ;) Skal til eksamen *her om snart * kunne godt tænke mig noget hjælp med min tekst Den sidste balkjole af Herman Bang. Har trukket Kvinde syn og det moderne gennembrud.. har ikke så meget at forklare om, er helt lost..
  • Det moderne gennembrud - EMMA GAD

    Forumindlæg
    Går Emma Gad i mod det moderne gennembrudsmænd? I og med hun skriver Takt og tone og siger hvordan kvinden skal opføre sig? håber på hurtigt svar. eksamen i morgen. tak
  • Begreber - Kanonisk og domantisk

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder og skal til religions eksamen imorgen og er blevet utrolig i tvivl om hvad båd en kanonisk og en domantisk tekst er? Kan ikke rigtig finde noget på nette om det.. Er der nogle der kan hjælpe? :-) På forhånd tak.
  • Hvad er temaet i Klods Hans?

    Forumindlæg
    Jeg kan ikke selv komme på nogle temaer i Klods Hans. Er der nogle som kan hjælpe mig? Jeg har brug for svar hurtigst muligt! Jeg skal til eksamen tirsdag.
  • Gasolin - analyse

    Forumindlæg
    Hej,. Skal til eksamen i musik i morgen, skal op i "Pas på svinget i Solrød" med Gasolin, nogle der har nogle guldkorn jeg lige kan fyre af ? - Ville virkelig være lækkert ! :D
  • analyse af den "Vive la commune"

    Forumindlæg
    hej er der nogen der har analyseret eller har noget brugbart om den franske sang "Vive la commune"?. Jeg skal bruge det til min AT eksamen :) Alt kan bruges!
  • vigtigste carbonhydrater

    Forumindlæg
    Er der en der ude kan kort forklare/ fortælle mig det jeg har vedhæftet i kemi c-niveau .. skal op til eksamen og har ultra svært ved at forstå det :( plzz help me
  • Eksponentiel ligning

    Forumindlæg
    Hej, jeg er ved at forberede mig til mundtlig matematik eksamen, hvor jeg skal redegøre for regneregler i forbindelse med løsning af eksponentielle ligninger. Der skulle ikke være en der kunne komme med et svar på det spørgsmål ? Det ville virkelig være en stor hjælp!
  • God eller dårlig kilde?

    Forumindlæg
    Hej Alle! :) Jeg sidder og forbereder mig til eksamen på fredag.. Jeg skal stille en god kilde over for en dårlig, MEN... Hvad er en god kilde og en dårlig kilde? Håber meget på noget hjælp, da jeg har prøver google osv..