Søgning på: religion c eksamen. Resultater: 19341 til 19360 af 92030
-
flerfagligt og tværfagligt
ForumindlægHej Er der nogen der kan fortælle mig hvad forskellen er på monofaglig, flerfaglig og tværfaglig niveau? -
Haram eller halal
ForumindlægHejj Jeg er en sød pige . Jeg er meget frustreret over om det måske er haram eller halal at have god sex med en dejlig sød kvinde, ? Hilsen B -
de ti bud - under emne
ForumindlægVi skal lave projektopgave med De Ti Bud som overskrift. Hvad kunne et emne muligvis være. Som høre under et af de ti bud.. PLEASE hjælp! -
Jamen hvad er det?
ForumindlægHej...Jeg er tit stødt på begrebet ISMER, men jeg har aldrig taget mig sammen til at spørge om HVAD ER DET?Men i dag gør jeg, så fortæl mig for guds skyld HVAD ER DET?Hvad betyder det, hvad bruger man det til... bla bla bla...Freud -
Darwin - konsekvenser
ForumindlægHej. Jeg skriver AT om Darwin og evolutionsteorien. Jeg skal diskutere evoultionsteoriens samfundsmæssige konsekvenser, men jeg er lidt på bar bund´, for det skal være noget med - på den ene side.. og på den anden side.. Jeg har skrevet at på den ene side er alt ikke skabt af Gud, men organismer... -
Diktatorernes Årtier.
ForumindlægHeej.. Jeg har nogle spørgsmål, som jeg gerne vil have svar på hurtigst. (; - Hvad var det for nogle årsager til at diktatoernes og -ismerne blev opstået. - Hvad var ideen i de forskellige -ismer.? (Kommunisme, fascisme og nazisme) - Hvordan forsøgte såvel kommunister som nazister og fascister... -
Essay - tro
ForumindlægJeg har skrevet et essay, hvor emnet er 'Tro' Det handler om hvad jeg kommer til at tænke på når jeg hører ordet 'tro' og det skal kunne passe til emnet det jeg har skrevet om. Nogen som har erfaring omkring det at skrive et essay og give mig noget respons og kritik over hva... -
Biologirapport
Forumindlægsom sagt skal jeg lave en biologirapport,\nden skal være om evolution og skal have en arts evolution, noget om fotosyntese og hvordan jorden opstod + udviklingen..\njeg er gået i stå så jeg kan ikke komme videre.. :S\n\nmaître d'échecs -
AT - HAASTER!!!!
ForumindlægHeej Alle. Jeg står ligesom mange andre i den stituation, at jeg skal vælge AT emner. Derfor er jeg desperat og stærk interesseret for, at høre hvilke emner andre har valgt i forhold til dette års AT emne (katastrofen årsager og konsekvenser). Ps. Jeg overvejer stærk fag kombinationen ... -
Koranen og familie
ForumindlægHej allesammen..\n\nVi skal skrive opgave.. Har tænkt mig at skrive en opgave om koranen og familie.. altså om islam, de traditionelle familieforhold og forholdet mellem kvinder og mænd i islam..\n\nHvad kan man mere inddrag af emner? Håber i kan hjælpe mig, når jeg nu skal skrive ca. 9 sider?\n\... -
Fransk-hjælp
ForumindlægJeg går i 3.g, og har fransk på højniveau. Er der nogen der er i stand til at hjælpe mig på det skriftlige område mod betaling? Det drejer sig om rettelse af stile, og i den forbindelse hjælp til de ting jeg laver forkert.Hvis du er interesseret, så skynd dig at skrive!!Hilsen, Sidsel -
har brug for hjælp
Forumindlæghej er der nogen der vil kigge min synopsis igennem. jeg vil virkelige sætte et stort pris hvis der er nogen der ville kigge det igennem på forhånd tak -
Valg af bog til rapport
ForumindlægJeg skal til i morgen vælge en bog, som jeg vil lave bograpport over, men aner ikke, hvilken jeg skal vælge.Bogen skal helst være en roman, men må også gerne være en novelle- eller digtsamling.Der stilles ikke krav til noget specielt antal sider - fx må den gerne være på 80.Har ind til videre tæn... -
3. år Mdt. ialt.
ForumindlægKom i tvivl om hvor mange mundtlige prøver man skal op i i alt.Jeg var nemlig ikke oppe i nogen 1. år.Har afsluttet 2 mdt. 2. år.Hvor mange skal jeg regne med at have i 3g? -
Miljøkarakteristik
ForumindlægHej Hvordan kan man Finde en miljøkarakteristik i en novelle Fx Jeg har novellen " Et barn bliver voksen" Af Leck Fischer hvad skal man focuserer på , og hvad er det vigtiste for at finde en miljøkarakteristik ??? Hjælp :) Tak -
Det senmoderne samfund
ForumindlægHej :D jeg har nogle spørgsmål omkring unge i det senmoderne samfund, er virkelig i tvivl om hvad jeg skal skrive håber der er en der kan hjælpe... 2. Hvordan kommer indivudaliseringen til udtryk hos de unge og hvordan påvirker det dem? 3. Hvilke forklaringer giver Giddens og Thomas Zeihe... -
muslimske/afghanske værdier og danske
ForumindlægHej jeg er igang med et projekt om afghanske/muslimske værdier vs danske. Er der nogen som kan komme med nogen gode værdier og træk ved begge kulturer? -
Hvad betyder disse ord?
ForumindlægJeg mangler en ordbog, og kan derfor ikkefinde betydningen af disse ord - en venlig sjæl der vil hjælpe? resignation assemblage kognitiv (i forhold til psykologi) korrelationsmetode epokal dialektisk teologi indre eksil (har en fornemmelse af ordet eksil, men ikke den konkrete betydning) TAK Li... -
bioanalytiker uddanelsen
Forumindlæghej ville lige høre hvornår starter bioanalytiker uddannelsen ? -
Osmannernes rolle i 1. verdenskrigen
ForumindlægHar brug for hjælp til DHO, da jeg er gået helt i stå.. Hvorfor deltog osmannerne i krigen? Og hvorfor på Tyskland og Østrig-Ungarns side? Så vidt jeg har forsået, har de ikke haft den bedste fortid sammen..
