Søgning på: teknikfag eksamen. Resultater: 19341 til 19360 af 34078
-
Vektorer
ForumindlægHej, Jeg har vedhæftet et word dokument med 3 opgaver i som jeg simpelthen ikke kan få startet på og ved hvordan jeg skal løse :/ Det er eksamens forberedelser i Matematisk analyse. -
EKSAMENSPROJEKT
ForumindlægHej alle. Jeg skal til eksamen i billedkunst c og mit eksamensprojekt er om street art. Men jeg skal har overordnet emne til projektopgaven, og jeg ved simpelthen ikke hvad det skal være.... PLEASE KOM MED NOGLE IDEÉR :D -
Dan Turrel
ForumindlægJeg har trukket Dan Turrel i dansk eksame og har svært ved at finde en god novelle af ham. Er der nogen der har nogle forslag til en god novelle fra ham? -
Perspektivering
ForumindlægHej allesammen har trukket levende reklamer til min eksamen og har valgt reklamen sænk farten før det er for sent men ved ikke hvad jeg kan perspektivere til nogen ideer? -
Hjælp søges til statistik (STATA)
ForumindlægHejsa, Jeg søger en som kan hjælpe med min statistik eksamen ved brug af STATA mod betaling. Udover brug af STATA skal du også have en teoretisk forståelse :) -
Foder? hvilke skal man kende? HASTER
Forumindlæghej... er HELT lost ang floder og egenlig også bjergkeder... kan i evt lave en "liste" over hvilke floder men også gerne hvillke bjergkæder man bare skal kende. Det haster lidt, da jeg skal til eksamen i morgen.... -
Drejebog
ForumindlægHej alle klogehoveder :-) Jeg skal op i idræt, B-niveau til eksamen. Er der nogen som ligger inde med drejebøger til volleyball og dans? Har virkelig brug for lidt inspiration, især da jeg skal op alene. Tak på forhånd :-) -
Jura studerende/lærer søges
ForumindlægJehar lidt svært ved jura og skal til eksamen om en lille månedstid. Vil gerne i kontakt med en der har især styr på det sociale område. Det er mod betaling. Glæder mig til at høre fra -
Gi mig Danmark tilbage - budskab
ForumindlægJeg har valgt teksten gi mig Danmark tilbage som tekst til mi dansk eksamen. jeg har dog lidt problemer med budskabet, nogle der kan skrive hvad budskabet er? -
Analyse af "to ting man aldrig kan vide"
ForumindlægHjælp! Jeg skal til eksamen i "to ting man aldrig kan vide" af dorthe de neergaard Hvis nogen mugligvis har en analyse af den ville det være en stor hjælp. Jeg skal lave en analyse samt perspektivering. -
Synopsis eksempler
ForumindlægJeg er i gang med dansk synopsis til 9 klasse eksamen. Nogle der har en mega fed skabelon som jeg kan bruge? Måske nogle eksempler? Anne-Sofie -
HJÆLP! Navngivning af stoffer.
ForumindlægHej .. Skal til eksamen i Kemi onsdag (: Nogle der kan hjælpe hvad disse stoffer hedder: 1: Na2O? 2: 2CO2 3:NaOH 4:NA2CO3 HJÆLLLLP !! -
Er der nogen, som er kommet op i 'Erotik', i mundtlig dansk?
ForumindlægHvis der er nogen her, som også skal op i 'erotik', så må i meget gerne skrive, hvordan i vil klare eksamen. Er meget usikker på, hvilke ord jeg skal bruge for kønsdele, og hvad jeg skal snakke om udover min tekst. -
gennemsnit
ForumindlægHej jeg har et spg. om gennemsnit hvis man fx har et gennemsnit i årskarakter på 6 og eksamens 5 vil det samlede gennemsnit så være 6+5=11 11/2=5,5 altså det endelig snit 5,5? -
Reaktionshastighed
ForumindlægOkay, jeg skal snart op i fysik/kemi eksamen. Og jeg mangler at skrive en del outlines. Som fx. reaktionhastighed. Er der nogle der kunne hjælpe med hvad jeg skal komme ind på? :-) -
Lærepladsen Kim Fupz
ForumindlægJeg skal op i dansk eksamen her om 2 uger. Jeg har valgt novellen "Læreplads" af Kim fupz. Er der nogen af jer, der ligger inde med en analyse af den eller har nogen gode tips til den? -
Tekst til "Det Moderne Gennembrud"
ForumindlægJeg har trukket "Det moderne gennembrud" til dansk eksamen. Er der nogen der har en god tekst/et godt billede til emnet "Det moderne gennembrud" som jeg kan bruge? :D -
Perspektivering til Danmark
ForumindlægHej, Jeg skal op til engelsk eksamen - emne Changing the world og underemne Martin Luther King Jr. Jeg skal perspektiver til Danmark, men ved ikke helt, hvad jeg skal sige. Nogle ideer? -
Kan man få merit overført enkeltfag til NF?
ForumindlægJeg er i gang med at tage en 2-årig HF (jeg er ved at afslutte 2. semester). Jeg netop nu været oppe til den tværfaglige eksamen i NF (naturvidenskabelig faggruppe), men jeg har tidligere taget HF enkeltfag, hvor jeg var til eksamen i geografi på C niveau. Jeg ville høre om der var nogen der vids... -
Delprøve 1
ForumindlægHej, er det muligt at der er nogen der har en delprøve 1 til Engelsk på B liggende uudyldt, så jeg kan forberede mig til min skriftlige Engelsk eksamen? :) Det ville ihvertfald være super :)
