Søgning på: international økonomi a eksamen. Resultater: 19361 til 19380 af 169995
  • perspektivering LOTF

    Forumindlæg
    HELLO!!!Er der nogen der ligger inde med nogle geniale perspktiveringer af William Goldings novelle: Lord of the Flies ville jeg blive suuuuuper glad hvis i ville dele!!! MUCHAS MUCHAS GRACIAS!!!
  • Eksamenssæt 2 juni 2016

    Forumindlæg
    Er der nogle der tilfældig vis ligger inde med en vejledende besvarelse på eksamensætte 2 juni 2016?
  • diget 'Aften' af Tom Kristensen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har også brug for en analyse af digtet ' Aften' af Tom kristensen. nogen er kan hjælpe?
  • diskriminanteb (bevis)

    Forumindlæg
    Hej Jeg kan ikke helt forstå hvordan man kommer fra: 4a^2 x^2+4abx+b^2=d til (2ax+b)^2=d Nogen som kan hjælpe? TAK
  • lavt snit!

    Forumindlæg
    mit snit er 4,5.... og synes at det er rigtig lavt. jeg vil gerne på hf men tror ikke at jeg kan pga mit snit, for jeg vil nemlig være lærer, men har hørt at man skal have et snit på 7,0! og jeg er langt fra:( kan jeg godt blive lærer med 4,5 i snit?
  • Fransk - Proffesionel hjælp

    Forumindlæg
    Hej studi, Jeg søger til skolenæste år en der kan hjælp mig med at rette/finde fejlene i mine skriftlige afleveringer i fransk, da jeg skal have det på højt niveau. Er der nogen derude der ville kunne være i stand til det, og kender i nogen gode sider/bøger som kan være til stor hjælp i at finde ...
  • differentialkvotient

    Forumindlæg
    God aften! Jeg sidder lige og sloges lidt med hvordan jeg løser et par opgaver, http://prntscr.com/pafjcj, er der nogen der kan forklare mig hvordan jeg bestemmer en ligning til tangenten? Jeg ved hvordan jeg differentere, men har nok set mig lidt død på det andet. Vh Claus
  • Logaritmer

    Forumindlæg
    Nogen der kan forklare mig meget simpelt hvad logaritmer går ud på? er igang med at læse til eksamen til mat mundtlig b-niveau, men jeg forstår virkelig ikke bogens betegnelser!
  • mat 1.g opg

    Forumindlæg
    reducer:2x(6-x)+x^2+(6-x)^2
  • terminsprøve imorgen: Hvad skal jeg øve på?

    Forumindlæg
    Skal op til terminsprøve imorgen i matematik 2.g på B niveau...Hvad skal jeg øve på?Nogen hjælpe at hente herinde? :DEvt. nogen der har nogle gamle terminsprøver, så man kan se ca. hvilke slags ting man kan komme op i?
  • Armbøjninger

    Forumindlæg
    Hej nogen der kan hjælpe mig med den her opgave. Vurdér hvilken effekt, forsøgspersonen i gennemsnit yder under den del af bevægelsen, hvor armene strækkes. Tildel herunder passende værdier til relevante fysiske størrelser. på forhånd tak :-).
  • Matematik prøve 3.g

    Forumindlæg
    Hej Alle!!!!! Jeg skal op i en matematik prøve uden hjælpemidler i næste uge.. Jeg er bare lige i tvivl om, hvordan jeg skal forberede mig til denne prøve uden hjælpemidler :( Er det nogen, som har nogle forslag til, hvordan jeg kan gå i gang med at forberede mig..
  • Opgaver -og ikke besvarelser ??

    Forumindlæg
    jeg søger opgaver -og ikke opgavebesvarelser, der svarer til 9-10 klasses problemregning. hvor finder man sådan noget? Claus
  • Student

    Forumindlæg
    spørgsmål nr. 1: Jeg har valgt ikke at ville være student i år, fordi jeg ved, at jeg enten dumper eller kommer ud med et elendigt genemsnit, som jeg så skal hænge på resten af livet. Er det nødvendigt at dukke op til eksamnerne, eller skal jeg bare tage over til studievejlederen og sige til ham,...
  • hypnose

    Forumindlæg
    Jeg overvejer hypnose imod min eksamensangst..nogen der kender elelr har prøvet det?? virker det
  • Akkusativ brugens nogen gange til præpositionsled

    Forumindlæg
    Hej! Jeg ved at Akkusativ bruges til direkte objekt og og objæktsprædikativer. I noneg tilfælde bruges assusativ også til præpositionsled. Kan i give mig nogen eksempler på sætninger hvor akkusativ skal bruges tl præpositionsled. På latin og på dansk. Mange tak på forhånd!
  • problemløsning

    Forumindlæg
    jeg ved ikke hvordan jeg skal regne det her ud jeg skal til termisprøve snart har virkelig brug for jeres hjælp
  • Terminsprøve. 9 klasse

    Forumindlæg
    Hej, jeg vil bare høre om der er nogen der har nogle gode råd til terminsprøven i niende eller andet som kan hjælpe :)
  • Mundtlig Matematik FSA

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal op i mundtlig matematik imorgen. Jeg har ingen anelse om hvad jeg skal læse op på. Jeg har tænkt mig at læse min formelsamling igennem et par gange. Fik at vide at jeg ville få udleveret et pensum af mine lærer, hvilket jeg ikke har fået. Hjæææælp..
  • Nogen som har eksamensspørgsmålene fra maj 2023?

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal snart til terminsprøve i matematik, og vil gerne øve lidt på nogle eksamensopgaver. nogen der har en kopi af den? mvh jannik

Søgninger relateret til international økonomi a eksamen