Søgning på: billedkunst eksamen. Resultater: 19401 til 19420 af 34503
-
Big bang
ForumindlægJeg er i gang med at læse om Big bang teorien i forbindelse med min fysik eksamen. Hvorfor indfanger atomer elektroner, når temperaturen falder? Eller hvordan kan de det? -
Kultur :)
ForumindlægHeej, er der nogen som kan hjælpe? Er ved at læse til min eksame i psykologi.. Men har et lille spørgsmål.. Er der nogen som ved hvad enhedskultur, samt det moderne samfund er i psykologi? På forhånd tak!! -
Sindelagsetik! ??
Forumindlæghej (: Jeg skal op til eksamen i religion og er kørt fast :/ Jeg forstår ikke hvad sindelagsetik går ud på?? Og er der evt. nogle der har gode noter til kristendommen, islam, buddhisme og religionskritik?? På forhånd tak (: -
Primær- og sekundærspændingen
ForumindlægPrimær- og sekundærspændingen Skal op til fysik eksamen imorgen, og mangler lige det sidste emne "Transformation" Er blevet i tvivl om hvad Primær- og sekundærspændingen og Transformere i serie er. Hvad er primærspænding? Hvad er sekundærspænding? Hvad er Transformere i serie? -
den geometriske betydning af f’(x0)
ForumindlægHej, jeg sidder og forbereder mig til min mundtlige matematik eksamen og er stødt på et problem. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad den geometriske betydning for f`(x0) er? Håber der er nogle der kan hjælpe... -
haster meget..
Forumindlæg>Hej folk .. er der nogle der har eller ved noget om Michael Colins ? det haster en del, skal op til eksamen mandag.. og mangler en del, især om Påskeoprøret ? - nogle der kan hjælpe ? -
universet
ForumindlægJeg skal op til mundtlig eksame og tænkte på om der er nogen der kan hjælpe mig med at finde noget om disse underemner: Afstande i universet Universets udviddelse Hubble loven Det kosmologiske princip -
tyngde- og gnidningskraft
Forumindlægskal til fysik eksamen om et par dage og mangler to forsøg - måling af tyngdekraft og måling af gnidningskraft .. så tænkte på om der var nogle der havde det liggende det ville hjælpe utroligt meget .. på forhånd tak :) -
Haster
ForumindlægHej.. Jeg skal til eksamen imorgen den 10 juni i samfundsfag og mangler at få styr på den scandi, Amri og den tyske model. Hvad går de ud på og hvad kan man bruge dem til? Plizzz hjælp mig.. -
Haster!!
ForumindlægJeg har lige nu 24 timers forberedelse til min fransk eksamen i morgen. Er der nogen fransk-eksperter som har tid i eftermiddag til at rette det jeg får skrevet?? -
Sammenligninger - Kristendom, Islam og Buddhsime
ForumindlægHej. Håber nogle kan hjælpe. Jeg skal til eksamen imorgen. Nogle der kan give nogle eksempler på hvordan man kan sammenligne Islam - Buddhisme og Kristendom? på forhånd tak -
Energi :(?
Forumindlægnogen der er så venlige at fortælle mig hvad jeg kan sige til disse forskellige ting ved fysik eksame . energiforbruget i hjemmet, enheder for energi og prisen for energi -
ekstremumssteder
ForumindlægHej. Jeg skal snart op i mundtlig matematik, men har et eksamens spørgsmål, om jeg ikke forstår. Du skal beskrive hvordan en funktions ekstremumssteder kan beregnes.? Håber der er nogen, som kan svare på det. -
Opgivelser til FS10 (Folkeskolen)
ForumindlægHej Det er nok et dumt spørgsmål men jeg sidder og bliver helt i tvivl... Kan man trække teksterne der er opgivet til eksamen? eller er opgivelserne der bare for at man kan perspektivere til teksten? Svar hurtigst muligst!!! -
DIABETES - HJÆLP
ForumindlægHey. Jeg er midt i en 24-timers eksamen, og er ikke helt sikekr på flg. Hvordan kan man få diabetes? (udover at arve det) Hvad er forskellen mellem diabetes type 1 og 2? På forhånd tak. -
isotobtavle
Forumindlæghej jeg skal til eksamen i morgen og blev lige i tvivl om hvordan man regner sig frem til de froskellige isotober på isotobtavlen. Hvis der er nogle der kan hjælpe må i meget gerne skrive. På forhånd tak -
Tacones Lejanos
ForumindlægHej. Jeg sidder med scene 1 og 2 og skal til eksamen i det i morgen - der er vel ingen, der har skrevet en stil om det eller noget? Ville være en stor hjælp! Jeg er ikke sikker på, jeg har forstået scene 1 rigtigt.. -
Bondelægen af Hans Kirk
ForumindlægEr der nogen der har lavet en analyse/fortolkning af Bondelægen skrevet af Hans Kirk (teksten er et uddrag af Bondelægen fra Skyggespil, 1953) Det er fra et stileoplæg fra 2007 HF eksamen skriftlig dansk -
Oversættelse til Dansk
ForumindlægNogle herinde som er mega gode til tysk og som vil oversætte 6 sider, 12 pitch, 1½ linje afstand - Den tekst som jeg trækker til eksamen? Selvfølgelig imod betaling -
planter i økosystemet
Forumindlægjeg har fået et spørgsmål til biologi eksamen der lyder sådan: "belys hvilken rolle planter spiller i økosysystemet. nogen der kan hjælpe?
