Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 19401 til 19420 af 34369
-
Forbrænding
ForumindlægHey! Jeg skal op til eksamen på mandag, og mangler nogle forsøg jeg kan lave, hvis jeg trækker forbrænding.. Nogle der har nogle ideer? Det ville nemlig være super :) Tak på forhånd! ;) -
hjælp.. Sort og hvid
Forumindlæghej alle. jeg skal til billedkunst eksamen i morgen, og har brug for en smule hjælp. farverne sort og hvid, hvad er deres billedanalytiske navn? håber på svar hurtigst muligt :) - michelle -
postmodernisme tarantino
ForumindlægJeg skal i morgen op til medie eksamen, og tænkte på om der er nogen der lige ville give et par stikord til tarantino's postmodernisme ? jeg har noget selv, men hvis der er andre der lige har noget at tilføje ville det være super . -
Akkusativ eller dativ
ForumindlægHej Jeg skal op til mundtlig tysk eksamen i morgen og er kommet i tvivl om en sætning. Hedder det: Sie macht sie unsicher (akkusativ) eller Sie macht ihr unsicher (dativ) Hvad mener I? -
En funktions middelværdi over intervaller
ForumindlægHej jeg har fået et spørgsmål til min mundtlige matematik eksamen der hedder: Gør rede for en funktions middelværdi over intervallet [a,b] Håber der er nogle der kan hjælpe. -
hvad er hældningenskoefficienten??
Forumindlægsidder og skal til fysik eksamen imorgen og magler de sidste om gitterformlen. hvis nogen kan forklare mig den ville det være super, eller så bare en start: hvad betyder hældningenskoefficienten?? På forhånd 1000 tak for hjælpen! (: -
Billig privatundervisning i Spansk
ForumindlægJeg tilbyder privat spanskundervisning på alle niveauer til studievenlige priser. Se mere på: www.mohnton.dk/gauchito.php . Min seneste elev fik et 12-tal til sin afsluttende eksamen i gymnasiet;) -
Bevægelsesligninger
ForumindlægHej Allesammen. Jeg læser til eksamen og er i tvivl om et spørgsmål. Jeg skal komme ind på bevægelsesligninger for position og hastighed for et frit fald med konstant tyngdekraft. Er der så her tale om newtons love eller noget andet? -
Analyse/Fortolkning af "Virkeligheden" Benny Andersen
ForumindlægHej alle. Ville høre om nogen af jer havde læst digtet Virkeligheden af Benny andersen, og som kunne hjælpe med en analyse/fortolkning af digtet. Skal bruge det til min eksamen. Ville blive meget glad, hvis der var nogen som kan hjælpe. Tak :) -
Hvordan kan jeg øve til fysik kemi?
ForumindlægHej! Som sagt hvordan kan jeg øve til fysik kemi eksamen. Jeg skal op om nogle dage, hva kan jeg gøre? evt råd osv.. -
underemne til Teknologi og sundhed i hverdagen
ForumindlægHej alle! jeg skal op i naturfaglig eksamen og har brug for nogle gode ideer til et undermne omkring ''Teknologi og sundhed i hverdagen'' Hvis du har en god ide så skriv meget gerne. -
Dansk digt "De tyske soldater" af tove ditlevsen
ForumindlægHej!! Jeg skal til dansk eksamen imorgen mundligt, og jeg kan ikke finde budskabet i digtet De tyske soldater af Tove Ditlevsen. det ville være SÅ dejligt at få noget hjælp!! :):) Tak på forhånd! -
Redoxreaktioner
ForumindlægHeeej Alle derude.. :) Jeg skal til kemi eksamen i morgen og jeg har VIRKELIG brug for hjælp til at afstemme denne redoxreaktion:CH2OH + Cr2O7-- --> COOH + Cr3++ -
Celler
ForumindlægHej til alle Sidder og læser til eksamen og falder over ordet melanocyt, hvilke får mig til at tænke på om det er alle celler der ender på cyt???? Eller hvordan hænger det sammen - hvis det overhovedet hænger sammen :) -
Er der én der kunne tænke sig at......
ForumindlægHej! Er der én der kunne tænke sig at læse min engelsk stil som jeg skrev til eksamen også fortælle mig hvor meget jeg kan regne med at få? Jeg har skrevet to sider. :-) -
Plantens stofskifteprocesser
ForumindlægJeg skal op til eksamen i næste uge, og jeg har søgt over det hele efter plantens stofskifteprocesser, og jeg kan slet ikke finde noget. Er der nogen som kan forklare mig plantens stofskifteprocesser????? -
reflektion eller totalreflektion?
ForumindlægOverskriften siger det hele. Skal til fysik eksamen i morgen og har om lysets brydning. Er der en der kan fortælle mig forskellen på reflektion og totalreflektion(ved godt det er spejling) men er de begge det? eller hvad er forskellen? :-) På forhånd tak! -
C Jam Blues analyse
ForumindlægHej, jeg har trukket C Jam Blues til musik eksamen i morgen (c-niveau). Mit overemne er Swing. Jeg har problemer med at finde storformen, er der en der kan hjælpe med det? -
kristendom mundtlig
ForumindlægJeg har lige et spørgsmål til kristendoms mundtlig eksamen på folkeskole niveau. Hvis der en der trækker noget om f.eks. spise regler i de forskellige religioner, kan jeg så trække det sammen næste dag? -
Nedarvningsmønstre (Spændende)
ForumindlægHejsa :). Kunne det tænkes, at der er en sød sjæl derude, som vil forklare mig, hvad der menes med denne biologi-eksamens spørgsmål? - diskutere betydningen af at kende til nedarvningsmønstre Tak på forhånd! :)
