Søgning på: tysk anders sein. Resultater: 19401 til 19420 af 103118
-
Chlorgasser
ForumindlægHvordan chlorgasser reagerer i den menneskelige krop ? Hvordan bruger man dem i krigs-situationer? -
Fission
ForumindlægNogle, der kan hjælpe med, hvilke fordele og ulemper, der er ved fission? -
Cirkeltangenter
ForumindlægJeg skal undersøge hvilke tangenter til en cirkel, der er parallelle med en given linie. Cirkel: (x+1)^2 + (y-2)^2 = 20 Linie: x-2y + 12 = 0 Jeg har beregnet liniens, og dermed også tangenternes, hældningskoefficient til 1/2. Herefter er jeg dog i tvivl hvad jeg skal gøre. Er der nogen de... -
vektorer
Forumindlægder er en vektor a og en vektor b: /a/ = 20 ; /b/ = 10 ; vinkel (a,b)= 25grader beregn vinklen mellem vektor a + b og a. Kan det så ikke godt passe at jeg skal sige 20 * 10 * cos(25, for at få a + b? -
Fysik - elektrisk kredsløb
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig den vedhæftede opgave ? -
uddannelse
Forumindlægnogen der kan komme i tanke om hvad for nogen uddanelser er gode hvis man kan lide at røre sig, og lave ting end at sidde stille, læse og skrive? og hvad for nogen uddnanelser er gode hvis man kan lide at læse og skrive -
Hvad betyder Transit
ForumindlægHej jeg vil gerne vide hvad Transit betyder.. -Billal -
Historieopgave´, emnevalg...
ForumindlægHejsa... Er kørt død i mit emnevalg til hisotrieopgaven... Skal aflevere problemformulering nu på fredag, og kan ikek finde et fyldigt emne... Jeg bevæger mig inde for noget så origianlt som 2. Verdenskrig :)... ved godt det er et stort emne, men hvis der er nogen der har en hvilken som helst... -
Koordinater Vektor
ForumindlægKan man ikke bare sige: Vektor A + Vinkel (mellem vektor A og B) =.. ?.. Så finder man vel koordinaterne til vektor B?.. -
stavelse af CO2-udslip
ForumindlægHvordan er det grammatisk korrekt at stave til CO2-UDSLIP? 1) CO2-udslip 2) CO2 udslip 3) CO2udslip - Jeg mener selv at det er 1. -
Need Assistance (Poem)
ForumindlægEr der nogen der er gode til analysere digte på engelsk. Jeg har et der hedder "Listen Mr. Oxford Don", og jeg kan virkelig ikke finde ud af hvad jeg skal stille op med den. Håber at nogen har kan kigge på den. Digtet kan findes her: http://www.images.hachette-livre.fr/media/contenuNu... -
SRP
ForumindlægJeg skal skrive SRP i historie A og engelsk A om den amerikanske drøm. Jeg skal finde noget at analysere i begge fag, er der nogen som har ideer? -
AT opgave
ForumindlægJeg er igang med min AT opgave om GPS systemet og skal til at perspektivere, men er ret lost over hvad jeg kan perspektivere GPS med.. Nogen der har ideer? Det ville hjælpe mig ret meget.. -
HJÆLP!
ForumindlægHej Hvordan løser man denne opgave: 2x=y-1 og 2y+4=x Det er to ubestemte. -
Noter - komplekse tal
ForumindlægHej Er der nogle der noter liggende til komplekse tal til mundtlig eksamen til matematik højniveau ?? -
Matematik spørgsmål
ForumindlægI ?ABC er vinkel A dobbelt så stor som vinkel B. Desuden er AC = 2 og AB = 3. Beregn BC. Hej.. jeg har fået stillet den her opgave i matematik, og nu har jeg siddet med den i flere timer, og jeg kan simpelthen ikke komme frem til noget. Jeg ved, at man med tre oplysninger kan finde svaret, men d... -
Videnskabelige artikler.
ForumindlægHej! Hvordan analyserer man en videnskabelig artikel på engelsk? Altså hvis man trækker en til mundtlig eksamen? Vi har fx. fået opgivet http://education.guardian.co.uk/higher/news/story/0,,1641668,00.html Hvad vil man gøre her? Håber på hurtigt svar! -
Hjælpemidler
ForumindlægPå side 10 i denne oversigt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/vejledninger/proeveoversigt-hjaelpemidler-ver2.pdf står der ikke noget ud for historie (jeg hører til den øverste række på s. 10). Hvad er dette ensbetydende med? Må man have alt med ind til eksaminationen, eller was? -
plettet straffeattest
Forumindlæghej jeg har et spørgsmål til eksamen. det er om straf. hvilke konsekvenser det kan få for en butikstyv?? hvad er fodele og ulemper for at ansætte en person med en plettet straffeattest? håber at få svar. -
reducerings opgave.. hjælp
Forumindlæg(a+b)^2-a(a+2b) nogle der kan hjælpe?
