Søgning på: afsætning eksamen. Resultater: 19421 til 19440 af 35145
-
nogen der har noter til the french exchange, pride and prejudice,, sonnet 138 og scotlands women slaves???
Forumindlægskal op i engelsk eksamen på tirsdag.. den sidste thank god... har kun meget få noter til disse tekster (spørg ikke hvorfor), så tænkte nogle måske kunne hjælpe lidt.. det ville være skønt...pfh tak -
Hot?
ForumindlægEr det ikke bare hot at blive student?Hvad så folkens hvad skal i lave af spændende ting til jeres afslutning?Held og lykke til alle jer der stadig kæmper!Mangler kun IØ eksamen, men den er nok dumpet :( -
martin luther king
Forumindlæghej alle. sidder med en opgave om martin luther king hvor jeg skal skrive notater til "free at last", men er under tidspres til eksamen så håber virkelig der er nogle der kan hjælpe mig:) -
Terminsprøve
ForumindlægHej alle jeg skal snart til terminsprøve. er der nogen der ved hvilke eksamenssæt man får :).. hehe har bare hørt at man for det samme sæt som de fik til eksamen sidste år.. holder det vand -
Forklaring på reaktion
Forumindlægjeg skal til eksamen komende tirsdag i en rapport om aluminiumsfarvning. Hertil bruges elektrolyt bestående af 12% svovlsyre. Hvordan forklarer jeg reaktionen 2Al + 3H2O => Al2O3 + 3H2 -
Hvad er en synopsis?
ForumindlægHej Vi har fået at vide at vi skal tænke på et emne til vore synopsis til fransk eksamen (9. klasse). Men hvad er det? Og hvor lang eller kort bør den være?? Takker på forhånd :] -
Hvad er ligningen for anaerob respiration?
ForumindlægJeg skal snart til eksamen i biologi, men kan ingen steder finder formlen/ligningen for anaerob respiration, hvor der dannes mælkesyre. På forhånd mange tusinde tak for svar -
Hjælp til prøveeksamen
Forumindlæghej er der en som kan hjælpe mig jeres prøve eksamens afleveringer til finansøkonom uddannelsen. Jeg har brug for at øve mig til forberedelse når jeg skal op til prøveeksamen. Det skal være en som har læst til finansøkonom fornyligt. -
Opgavesæt for stx 2008
ForumindlægHej, er der nogle der ved hvor man kan finde opgavesættet fra stx-eksamens i maj sidste år (2008) ? Eller nogen der kan huske de mulige emner? Håber nogle kan hjælpe. Mvh. -
Hjælp til MatA uden hjælpemidler
ForumindlægOpgaverne står her: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2001/ud0181.pdfHvordan løser jeg opgave c og f - dog især c.Håber I vil hjælpe!! -
Radioaktivitet!
ForumindlægNu mangler jeg kun den sidste opgave :)Den er omkring radioaktivitet, og der er en tegning. Det er opgave 8 på følgende link http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/natur-2005-17-1.pdfHjælp!? -
hjælp!!
ForumindlægHej folkens skal bruge noget hjælp til mine matematik opgaver vi har fået en aflevering til den 20.11.15 det er eksamens sættet fra den 31. august 2012 vi skal lave alle opgaverne håber på hjælp virkelig :) -
essay
Forumindlægheyy.. er der nogle der kan huske hvad titlen hed på dét essay, som sprolige gymnaiseelever kom op i til skriftlig eksamen sidste år(2005)??? på forhånd tak.. -
Terminsprøve 2009
ForumindlægJeg har søgt efter, hvilken opgave der lå til grund for skriftlig eksamen i engelsk 2008 på hhx, men uden resultat. Er der nogen der kan hjælpe? -
FSA - Matematik & Dansk
ForumindlægHej Alle. Jeg står i den stituation at jeg skal hjælpe en bekendt med at læse til eksamen i folkeskolen. -Er der nogle af jer der ved hvor man kan finde inspiration til dette?? Alt har interesse!! På forhånd tak -
en svær opgave
ForumindlægHey er der nogen der vil hjælpe mig eller give mig nogle hint til at løse den opgave, opgaven finde på siden:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/1999/9984.pdf -
enhedsomregner
ForumindlægHej er det nogen der kender en enhedsomregner der kan bruges offline til skriftlig fysik eksamen? Sådan en der kan regne fra cm^3 til m^3 osv :) -
Eksamensopgave
ForumindlægHej.. er der ikke nogen der lige vil gi nogle hint til hvordan jeg kan løse sådan en opgave??http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2000/hn99aab.pdfDet er opgave tre med trekanten ADE?? -
Ensvinklede trekanter
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer04/2004-8-8-SF-UD.pdf?menuid=150560Er der nogen der vil hjælpe mig med opg. 8 i ovenstående sæt?Mvh. Anna -
Gratis notater online
ForumindlægJeg vil bare lige give linket til en side, hvor der lægger en hel del notater fra alle mulige fag fra 2.g og 3.g. Det kunne måske være nyttigt for nogle, specielt her op til eksamen: www.gratisnotater.hpkegle.dk
