Søgning på: dansk eksamens noter. Resultater: 19421 til 19440 af 78613
-
gamle eksamner
Forumindlæghey...Er her nogle der kender en adr, hvor man kan hente gamle skriftlige eksamner på b-niveau?På forhånd tak.. -
eksamensspørgsmål i psykologi
Forumindlæger der en der ved, om man kan finde nogle eksamensspørgsmål + tekster i psykologi et sted på nettet? -
En sidste hjælp?
ForumindlægMangler kun 2 opgaver, så har jeg lavet alle udenhjælpemidler til standardforsøg. Mangler e) og f) nogle hints? -
Læse samfundsfag opgave!
ForumindlægHej! Er der en derude, som kunne læse mit tale papir igennem i samfundsfag og hermed komme med nogle råd? :D -
International økonomi
ForumindlægHej. Er der en, der ved, om vi fører en stram eller lempelig pengepolitik og finanspolitik i Danmark? Hvordan har de været de sidste par år?? Tak på forhånd. -
2 minutter
ForumindlægEr nogen der vil rette det jeg har skrevet? Det er meget vigtigt, plz do it!!I agree with Roger’s philosophy of life. Parents have to understand that the teenagers are rebellious. They try to prove their parents that they can do whatever they want even though it is wrong or without parents’ permi... -
grammatik
ForumindlægNår man får af vide i sin opgave, at der var nogle sproglige problemer hvad menes det med det? -
Tider .
ForumindlægHej! Hvilke tider skal man have styr på? - Jeg tænker på det perspektiverende, (tekst eller skulptur) Hvis der fx står, at x er fra 1840, skal man så vide at det er fra nyklassicisme? Er der nogle der kan perioderne, man skal have styr på, af nyere tid? :) -
Dokumentar
ForumindlægHej,Hvis i selv skulle lave en dokumentar, hvad skulle den så omhandle?Bjarkee -
Analfabetisme
ForumindlægHej,Er der nogen der har nogle gode links til stati´stik over analfabetisme i Dk?Hverken dst.dk, statistikbanken.dk eller informationsportalen.dk har noget om dette emne.. -
Discove
ForumindlægWho were the very first settlers in the USA? When did the Europeans come to the USA? Who discovered America ? Which country did he represent? -
I need your help
ForumindlægEr der ikke nogle her der er god til engelsk og som gide skrive med mig på engelsk fordi jeg vil nemlig gerne udvikler min engelsk sprog der jeg skal læse videre i udlandet til sommer og har glemt alt fordi har ikke brugt den siden gymnasium. Det kunne være meget fedt hvis jeg finde nogle hvor vi... -
Heinrich Böll: Afsked eller Peter Adolphsen: Togrejse
ForumindlægEr der nogen der ved hvad disse to noveller handler om? (Heinrich Böll: Afsked og Peter Adolphsen: Togrejse) Jeg kan ikke selv huske det :s -
Kan man...
Forumindlægkan man kalde det her for en Novelle? -
Verdenen går under om 100 - 200 år.
ForumindlægTeknologien raser frem som aldrig set før, og udviklingen er eksponentiel! Selvkørende el biler1., hydrogen batterier2., kvantecomputere3., og 3d printer, samt mange andre teknologier, her i blandt robotten4.. Specielt robotten er jeg bange for. For hvad sker der, når robotten om små 70 år, kan t... -
Havard omkostninger og scholarship?
ForumindlægJeg vil gerne studere på Havard law school i min fremtid, og vil gerne vide hvad det vil koste. Nu er der alt det her financial aid osv. men da jeg er ret sikker på, at mine forældre ikke har mulighed for at financere et ophold, vil jeg gerne vide hvad gymnasie gennemsnittet skal være på, for at ... -
Partiernes holdninger i DK
ForumindlægHvad er Socialdemokraterne, Radikale venstre, Venstre, Liberal Aliance, DF og SF's holdning til fordelingspolitikken, Lighed/ulighed og den offentlige sekrtor/velfærdsstaten... Hvad er partiets holdning til fordelingspolitikken? Hvad er partiets holdning til lighed/ulighed? Hvad er partiet... -
årsprøver
Forumindlægkære vennerjeg er en pige der går i 1.gvi skal til årsprøver snart om 2 uger i mat og dansk...vil lige spørger dem der har haft det..om hva kan man riskerer at kom op i...altså i hvilke emne...hvad kan man sådan cirka...?er det sværte...?er virkelig eksamskræk....:( er virkelig nervøse..._:(have ... -
Jacob Hansen - "Lock Out" 1900
ForumindlægHej! Jeg har dansk/historie-opgave i 1.g som optakt/træning til den rigtige i 2.g, og har valgt at skrive i dansk. Jeg vil gerne analysere Jacob Hansens "Lock Out" fra 1900, da emnet er industrialiseringen. Da novellen er knap så kendt, har det været småt med at finde inspiration. er ... -
Engelsk oversættelse
ForumindlægHej er der nogle der vil rette disse sætninger som jeg har oversat, altså det engelske? Og er der nogle der vil skrive de sidste 2 sætninger på engelsk? kan nemlig ikke finde ud af det - Politiet får masser af informationer fra borgerne, som ikke bliver brugt til noget. The police get a lot...
