Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 19421 til 19440 af 60468
-
00 i matematik?
ForumindlægHej, Jeg er en elev i 1.g og skal til eksamen i matematik her om ikke særlig længe. Det er på C niveau, så dvs. jeg skal ikke have matematik resten af 2. og 3. g. Så mit spørgsmål er: Hva' nu hvis man får 00? kan man overhovedet forsætte på gymnasiet? Jeg har indtil videre fået 7 i dansk og... -
Spicifikke adgangskrav
Forumindlæg"De specifikke adgangskrav er i alle tilfælde engelsk C samt enten matematik B eller virksomhedsøkonomi B. Fag som er specifikke adgangskrav skal være bestået." Er det således umuligt at blive optaget på uddannelsen hvis man har bestået VØ A i de afsluttende årskarakterer, men har d... -
onenote
Forumindlæghvordan kan man gør at man ikke synkronisere i onenote, fordi til eksamen må man ikke synkronisere. -
Engeelsk!!
ForumindlægHej. - Jeg skal op i skriftlig engelsk. Er der nogle unikke metoder til at forberede sig en del på! -
Find Holger
ForumindlægHvad er det nu den engelske udgave af find Holger hedder? -
a letter in engelish :)
ForumindlægHEJ HVORDAN KAN JEG LAVER EN ENGELSK LETTER ??? TAK -
Tysk på A-niveau i tre år?
ForumindlægJeg blev optaget på et STX gymnasium med den ønskede studieretning: Engelsk A, samfundsfag B og tysk A.. Men på grund af, at der er så mange der har søgt ind på dette gymnasium, blev de nødt til at lave om på nogle af studieretningerne. Derfor har jeg nu i stedet: Engelsk A , samfundsfag B og r... -
Trigonometri
ForumindlægHej, jeg sidder og læser til eksamen, og det er lige gået op for mig, at jeg næsten intet forstår af cosinus, sinus og tangens... så derfor ville jeg høre, om der er nogen der kan forklare det sådan lidt trin-for-trin, eller har nogle meget udførlige noter omkring det, som jeg kunne få lov ti... -
Tæller standpunktskarakterer?
ForumindlægHej, når man regner sit snit ud tæller standpunktskaraktererne så? eller er det kun årskaraktererne og eksamen? -
P= P0*a^t opgave???
ForumindlægHej :-) I dette opgave har jeg ingen idé om hvad for en formel jeg skal bruge, eller hvad for et ''emne'' i vil give opgaven, sådan at jeg ved hvad det drejer sig om. Her kommer opgaven: Følgende tabel viser for hvert af årene 1992- 2006 mængden af udvundet solenergi i S... -
Analyse af digt
ForumindlægHej er der nogen der lige kan skrive nogle gode punkter at have med når man analysere et engelsk digt? På forhånd tusind tak - Chrris -
Stil
ForumindlægHej, er der nogen som er gode til engelske som kan hjælpe mig med en stil idag......?Håber der er en som er så sød vil bruge sin tid på sidde lidt med mig:-) -
Assignment
ForumindlægEr en engelsk assignment det samme som et engelsk essay? eller hvordan? -
Virkelig stort problem
ForumindlægHej.. Jeg er lige blevet Hf student og det er gået rigtig dårligt til eksamen og jeg ved ikke helt hvorfor det er gået som det er.. I årskarakter ligger jeg omkring 10 ved næsten alle fag, jeg har arbejdet hårdt og afleveret mange opgaver til tiden og har prøvet alt mit bedste men selvom jeg har... -
Idræt
ForumindlægHej med jer:) Nogen der kan fortælle mig om man har idræt alle tre år på gymnasiet, hvis man vælger det på c niveau??? Tak på forhånd -
kemi termin
ForumindlægHej derude Er der nogen som kan oploade gamle kemi eksamenssæt. Det vil være en stor hjælp :) På forhånd tak -
International økonomi
ForumindlægHvor skal man lede efter international økonomi på denne side.. Synes måske det burde oprettes som fag/kategori.. -
Metode samfundsfag - samfundsvidenskabelig
ForumindlægHvilke metoder bruges i samfundsvidenskabelig? Jeg sidder og skriver om nazismen og har svært ved at forholde mig til det . -
Tysk og Historie??
ForumindlægHej, Jeg skal som mange andre også snart i gang med SRP.. jeg har valgt at skrive i tysk og historie. Er der nogen som har nogen spændende emner, som man kan skrive i udover Nazisme, som jeg har haft om. Håber der sidder nogen derude med masser af ideer:D:D - Anja -
HJÆLP Haster MEget please
Forumindlæger du nogen derude der vil kigge på denne opgave 3. c
