Matematik

onenote

13. juli 2018 af Mie12345678 (Slettet) - Niveau: A-niveau

hvordan kan man gør at man ikke synkronisere i onenote, fordi til eksamen må man ikke synkronisere. 


Brugbart svar (0)

Svar #1
13. juli 2018 af AngelOneOne

Hej,

Man kan ikke gøre sådan at OneNote slet ikke kan synkronisere. Man kan dog stoppe synkroniseringen midlertidigt ved at slå "Synkronisér notesbøger automatisk" fra inde under indstillinger, og ved at logge ud af sin konto under "Konti".

Når de to ting er lavet, vil OneNote ikke synkronisere automatisk og kan ikke synkronisere manuelt, før du logger ind igen.

/Angel

- - -

/Angel


"The Universe is under no obligation to make sense to you" - Niel deGrasse Tyson
Look deep into nature, and then you will understand everything better” - Albert Einstein


Svar #2
13. juli 2018 af Mie12345678 (Slettet)

Jeg har Windows 8 hvor jeg glemte af lukke ned for onenote i ikon vil det betyde noget? Brugte ikke onenote til eksamen

Svar #3
13. juli 2018 af Mie12345678 (Slettet)

hvis jeg logger ud så vil jeg også logge ud fra word. 


Svar #4
14. juli 2018 af Mie12345678 (Slettet)

Kan jeg stadigvæk godt bruge word hvis jeg lukker ud?

Svar #5
14. juli 2018 af Mie12345678 (Slettet)

Kan nogle svare

Brugbart svar (0)

Svar #6
14. juli 2018 af AngelOneOne

Hej,

Jeg vil umiddelbart mene, at hvis du selvstændigt logger ud af OneNote, så vil du stadig kunne bruge andre Office applikationer. Men der er jo ikke andet end at prøve. Prøv at logge ud fra OneNote, og se om du stadig kan bruge Word.

Når du har haft åbnet Word, check om OneNote stadig er logget ud.

/Angel

- - -

/Angel


"The Universe is under no obligation to make sense to you" - Niel deGrasse Tyson
Look deep into nature, and then you will understand everything better” - Albert Einstein


Svar #7
14. juli 2018 af Mie12345678 (Slettet)

Et spørgsmål mere, hvis man har glemt at lukke ned for ikon i onenote vil det gør noget?

Svar #8
14. juli 2018 af Mie12345678 (Slettet)

Altså jeg havde ikke åben for den den var bare ikon

Brugbart svar (0)

Svar #9
14. juli 2018 af AngelOneOne

Hej,

Det kan jeg ikke sige noget om. Det er din skoles vurdering om det er noget de vil lægge noget i.

/Angel

- - -

/Angel


"The Universe is under no obligation to make sense to you" - Niel deGrasse Tyson
Look deep into nature, and then you will understand everything better” - Albert Einstein


Svar #10
14. juli 2018 af Mie12345678 (Slettet)

Men er det sådan at den vil forsætte med at synkronisere selvom man ikke har lukket den ned? 


Svar #11
14. juli 2018 af Mie12345678 (Slettet)

fordi til Eksamen havde jeg kun brugt word 


Svar #12
14. juli 2018 af Mie12345678 (Slettet)

jeg bare nervøs over at det vil betragte som snyd. Hvis jeg logger af så logger jeg af for det hele. Kan man ikke slette onenote, fordi jeg bruger det ikke. 


Brugbart svar (0)

Svar #13
14. juli 2018 af AngelOneOne

Hej,

Inde i kontrolpanelet, vælger du "Fjern et program". Så finder du Microsoft Office og markerer det. Oppe øverst, har du nu en mulighed der hedder "Rediger". Tryk på det. Nu starter Office installationen op, og en af mulighederne er "Tilføj eller fjern program" (ved ikke lige hvad det hedder nøjagtigt på dansk da jeg har en engelsk Office). Når du klikker på "Næste" får du en liste over programdelene. Klik på OneNote og vælg "Ikke tilgængelig" (den valgmulighed med et rødt kryds). Når du herefter trykker "Fortsæt", bliver OneNote fjernet fra din Office pakke.

/Angel

- - -

/Angel


"The Universe is under no obligation to make sense to you" - Niel deGrasse Tyson
Look deep into nature, and then you will understand everything better” - Albert Einstein


Svar #14
14. juli 2018 af Mie12345678 (Slettet)

ved mig kommer der frem vil du reparere


Brugbart svar (0)

Svar #15
14. juli 2018 af AngelOneOne

Hej,

Du skulle gerne have 4 muligheder:

Tilføj/Fjern
Reparer
Fjern
Indtast produktkode

Hvis du ikke har tilføj/fjern, så prøv reparer og se om du får mulighed for at fjerne komponenter inden reparationen går i gang.

/Angel

- - -

/Angel


"The Universe is under no obligation to make sense to you" - Niel deGrasse Tyson
Look deep into nature, and then you will understand everything better” - Albert Einstein


Svar #16
14. juli 2018 af Mie12345678 (Slettet)

nej det har jeg ikke. Kan du sende en screenshort af dit billede, så kan jeg se hvordan det ser hos dig ud?


Svar #17
14. juli 2018 af Mie12345678 (Slettet)

men hvordan kan man se at onenote synkronisere. altså hvis den var ved ikon vil den så forsætte med at synkronsiere, kan det være snyd, kan man godt dele ting selvom man har ikke åben den?


Svar #18
14. juli 2018 af Mie12345678 (Slettet)

altså har ikke lyst til at slette onenote man er bange for at det vil betraget snyd.


Brugbart svar (0)

Svar #19
14. juli 2018 af guuoo2

slå dog internet fra


Brugbart svar (0)

Svar #20
14. juli 2018 af AngelOneOne

Hej,

#19 - Hvis word kræver du er logget ind (hvilket det lyder som om er nødvendigt ud fra hvad spørgsmålstilleren fortæller), er det lidt svært at slå internettet fra :o)

Det ser sådan her ud:

Jeg bruger ikke selv OneNote, så jeg ved ikke om den autosynkroniserer, men det vil jeg umiddelbart tro at den gør - hvad skulle meningen ellers være med et noteværktøj der synkroniserer dine noter, hvis du alligevel selv skal huske at synkronisere dem hele tiden. Du kan slå automatisk synkronisering fra under indstillingerne i OneNote:

/Angel

- - -

/Angel


"The Universe is under no obligation to make sense to you" - Niel deGrasse Tyson
Look deep into nature, and then you will understand everything better” - Albert Einstein


Forrige 1 2 3 Næste

Der er 41 svar til dette spørgsmål. Der vises 20 svar per side. Spørgsmålet kan besvares på den sidste side. Klik her for at gå til den sidste side.