Søgning på: matematik b eksamens noter. Resultater: 19421 til 19440 af 139129
-
hjælp til lille opgave i matematik
Forumindlægden ligger i filen nede :) -
AT eksamen - Metoder, psykologi?!
ForumindlægHåber virkelig en eller anden kan hjælpe mig med det her, for er bare helt lost! Jeg har valgt et emne der hedder "Moderne rejsende og kommunikation", i Dansk og psykologi, hvor min problemformulering er:• Undersøgelse af rejseblogs som kommunikationsform og genre, samt de unge rej... -
Prøve eksamen- Dansk!
ForumindlægJa jeg skal så op i dansk i prøveeksamen og jeg har fået vide at jeg enten kommer op i Lyrik eller noveller.. Vil så vide om i kan anbefaler nogle noveller/lyrik som i har haft i 8.klasse eller noget i måske kom op i?? Vil gerne øve mig :) Håber virkelig i kan hjælpe ;) Og btw. har i... -
Samf Eksamen, 24t, A
ForumindlægKort sagt, er der nogen der ved hvordan sådan en forløber? Skal eleven forme et oplæg eller hvordan er det? Panik :D -
FUCK BIOLOGI EKSAMEN
Forumindlæg. -
Dansk Eksame. Hjælp tak! Er så forvirret :/
ForumindlægJeg skal op i: Nyere dansk lyrik Og min lære siger at jeg skal have noget om nyere litteratur historie. Og jeg tænker sån lidt hvor langt sys i jeg skal gå tilbage? Har søgt og søgt og jeg syntes ikke jeg kan finde noget stof før vi når helt tilbage til omkring 1930-50´erne? Kan jeg gå så langt t... -
Coca cola reklame. eksamen
Forumindlæghttp://www.youtube.com/watch?v=R1NnyE6DDnQ&playnext_from=TL&videos=_7q8Kma9Qrw jeg har trukket denne coca cola reklame. Jeg har min faglige perspektivering, men jeg mangler min personlige. nogen de rhar nogle ideer? -
Tysk eksamen - die schweiz
ForumindlægJeg har i tysk trukket emnet die schweiz. Jeg har søgt en del på nettet men der kommer ikke rigtig noget frem. Jeg skal fremlægge i 7 minutter så emnet skal være godt. Jeg er på udkig efter et underemne til die schweiz, er der nogle, som har nogle forslag?.. Det skal være et emne der er noget sto... -
Ondskab - Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHey, jeg har trukket emnet "Ondskab" og mangler idear til en kortfilm, jeg kan arbejde med. Jeg har overvejet "De nåede færgen", men da jeg skal perspektivere til "Beast", er jeg bange for, at det ikke vil give det store mening. Hvad kunne alternativet være, som ka... -
Tysk-Årsprøve/eksamen - Tips?
ForumindlægJeg skal til tysk årsprøve her d. 8/6.. Jeg går i 1.g.Jeg er ikke god til tysk.. fik 5 i årskarkter :(.. Men det er simpelthen fordi jeg ikk siger nok i timerne.. Men det gør jeg i hvert fald næste år!!Men altså, er der nogen der har nogle tips til en tysk årsprøve i 1.g ? Jeg mangler stadig lidt... -
Eksamen I Overmorgen... :S
ForumindlægHej alle sammen! Jeg er lige blevet færdig med 9. klasse, og skal nu til nogle forskellige eksamner, og det første er fysik/kemi... Jeg mangler mest forsøg, så det ville bare være SÅ fedt, hvis I kunne hjælpe mig... :p Jeg mangler forsøg til emnerne: ¤ Atomer ¤ Og Syrer/baser Jeg hå... -
Elektronoverførsel-princippet!! hjælp eksamen
ForumindlægHej, jeg sidder her og sveder over kemi, da jeg skal op mundtlig her på mandag. Jeg er nået til redox kemi. Er der en der med simple ord, kan forklare hvad elektronoverførsel-princippet er. Hvorfor det er vigtigt i forhold til energien i en reaktion osv. det ville hjælpe utrolig meget. Tak -
Mundtlig eksamen FSA
ForumindlægHej. Jeg har hørt en masse om at hvis man trækker noget skriftlig til mundtlig dansk (alt bortset fra billeder eller video) så skal man vælge et stykke man vil læse højt. Men hvor meget skal man mindst læse? På forhånd tak. -
Dansk mundtlig eksamen - Lyrik
ForumindlægHar trukket Lyrik som fordybelsesområde i mundtlig dansk og skal have funden en dansk sang at analysere. Har bare det problem at jeg ikke hører dansk musik overhovedet (og læser heller ikke danske digte). Ville høre om det var nogen der kunne komme med forslag til et evt. digt eller en sang man... -
Hjælp til 9.klasses dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg har trukket "Krigens Spor" som fordybelses emne og tænkte på om i havde nogle forslag til tekster? -
Dansk Eksamen - Jomfruen
ForumindlægHej. Er der nogen der kan fortælle mig, hvor lang tid novellen Jomfruen strækker sig over? Jeg er selv meget i tvivl. -
00 i eksamen, men 10 i årskarakter
ForumindlægJeg fået karakteren 00 i skriftlig dansk (A niveau, HHX). Jeg er naturligvis meget utildfreds, og jeg vil derfor høre, om der er nogen, der vil prøve at læse den igennem. Der er tale om analyse af kronik. Håber virkelig, at der er nogen der vil hjælpe. -
Hjælp til et spørgsmål, til mundtlige eksamen
ForumindlægJeg har i flere timer siddet forgæves og kigget på dette spørgsmål og kan stadig ikke forstå den. Spørgsmålet er : Procent og rente: Du skal gøre rede for kapitalfremskrivningen. Herunder skal du gøre rede for fremskrivningsfaktoren og hvordan man kan finde de ubekendte i formlen. ... -
HASTER VIRKLIGT SKA OP I EKSAMEN IMORGEN
ForumindlægHej er der nogen der ved en lille historie om Amish People? det er den sidste del af mit disposition som jeg virklig har brug for Bare en lille historie så er det nok,,, DVS Case of Story:D -
Den kolde krig - eksamen
ForumindlægHej:) Jeg har idag trukket den kolde krig, hvor udleverede materiale fokuserer på blokaden og Berlin murens opbyggelse og fald. Forskellige politikere udtaler sig om hændelserne. USA, Tyskland, Sovjet og Frankrig er de væsentlige involverede lande. Jeg er meget i tvivl om hvikle problemstilling...
