Søgning på: musik eksamen. Resultater: 19421 til 19440 af 36205
-
Spørgeskema : Overvågning i DK
ForumindlægHej alle. Hvis du lige ville tage 2 minutter til at besvare dette spørgeskema, ville jeg sætte stor pris på det. Skal bruge det i forbindelse med min AT eksamen. På forhånd tak :) www.askpeople.dk -
VØ A - redegør for virksomhed
ForumindlægHej. :-) Hvilke emner er værd at komme ind på, i en redegørelse af en virksomhed? Det er til en mundtlig eksamen, VØ A :-) Tak på forhånd! -
til hylenblomst
Forumindlægsådan. jeg kunne ikke finde ud af c-delen og har ikke tid til at sætte mig ind i det pga. skal selv til fysik eksamen i morgen spørg en anden herinde :) -
Citater
ForumindlægJeg har nævnt 3 citater i min analyse i synopsen. Skal jeg læse dem op til den mundtlige eksamen, eller læse nogle nye op jeg har fundet? -
Bestem en ligning for den plan alpha, som indeholder punkterne abc
ForumindlægHej jeg sidder og forbereder mig til eksamen. Og har ingen ide om hvordan jeg skal gå til denne opgave. A(1,1,3) B(0,6,1) C(-1,1,2) -
Energiformer
ForumindlægHej alle! Jeg skal snart op til eksamen i fysik og jeg har brug for jeres hjælp :-) Hvor mange energiformer er der? Håber at I vil hjælpe en studerende i nød! -
BIOLOGI A STX SKRIFTLIG 2011
ForumindlægEr der nogle der var til Bio A skriftlig eksamen i onsdags (d. 25) som vil sende mig deres svar? ER SÅ I TVIVL OM JEG HAR LAVET MIT RIGTIGT:( -
Bioteknologi
ForumindlægNogle som har været til bioteknologi skriftlig eksamen i går? :) Hvis ja, må jeg se jeres besvarelser? Skal se om jeg nogenlunde har svaret det samme. -
Bestemte integraler og punktmængde
ForumindlægHej. Er der nogen der kan fortælle mig, hvad sammenhængen mellem det bestemte integral og areal af punktmængde betyder? Skal bruge det til en eksamen i morgen, så et hurtigt svar ville være en life saver :-) -
Syre og baser - anvendelse?
ForumindlægHej allesammen Jeg er ved at udforme talepapir til eksamen, og er nået til dette punkt.. Anvendelse af syre og baser? Hvordan anvendes det i hverdagen? Er ikke lige helt med.. -
Hvad er det budskab??
ForumindlægHej! Jeg har dansk eksamen, og jeg sidder lige nu med en novelle.... Jeg har et punkt hvor jeg skal skrive hvad budskabet er i min historie, men problemet er.... HVAD ER ET BUDSKAB???? :) på forhånd Tak! -
Hvad er et budskab?
ForumindlægHej! Jeg har dansk eksamen, og jeg sidder lige nu med en novelle.... Jeg har et punkt hvor jeg skal skrive hvad budskabet er i min historie, men problemet er.... HVAD ER ET BUDSKAB???? :) på forhånd Tak! -
drivehuseffekten
Forumindlæghej alle jeg skal op i naturvidenskab eksamen i 10. klasses niveau, og der skal stilles spørgsmål om, hvad er drivehuseffekten for noget? kunne I søde mennesker fortæller mig om hvad er drivehuseffekten plez på forhånden tak -
Titalssystem
ForumindlægHej alle! Ville høre om der er nogen der kan give en kort men super forklaring på hvad 10-talssystemet er. Vi er to 1.g'er der sidder og læser til eksamen. Det er ret så vigtigt! Tak :) -
At sætte udenfor parentes
ForumindlægJeg skal til mundtlig matematik eksamen i morgen og kan ikke helt sætte ord på hvad det vil sige at sætte udenfor parentes, kan nogen hjælpe? -
Russisk Formalitet
ForumindlægEr der nogen der kan hurtigt forklare mig hvad Russisk Formalitet er? - Skal bruge det i min dansk mundtlige eksamen. Tak på forhånd -
Tyske vendinger.
ForumindlægHej.. Jeg skal snart til tysk eksamen og jeg tænkte på om der var nogen som har nogle tyske vendinger som de kan sende:D Evt. Dem fra studienet:) -
Historie - DK & EF/EU/Globalisering
ForumindlægHar lige været oppe og trække spørgsmål til Historie mundtligt eksamen på stx. Er der muligvis andre der har trukket det samme som mig, som var frisk på at samarbejde? .. -
Giftstoffer i miljøet
ForumindlægHej Er der andre som har trukket noget om giftstoffer i miljøet og om hormonforstyrrende stoffer i 24 timers biologi eksamen? -
trekantsberegning
ForumindlægHej. jeg skal til eksamen i trekantberegning og skal gøre rede for cosinus, sinus og tangens, jeg kunne godt bruge noget hjælp til at få det ned på papir!!! på forhånd tak
