Søgning på: psykologi c. Resultater: 19421 til 19440 af 61721
-
AT - Freud
ForumindlægJeg ville rigtig gerne skrve om Freud i AT 2010. Hans psykoanalyse kan vel godt betegnes som videnskabelig. Men hvad kan jeg kombinere det med? Dansk og? Jeg har: Musik a, engelsk a Tysk b, NG b, bio b rel c, fil c, old c, mat c, -
Mean Value Thereom Bevis
ForumindlægJeg skal bevise: cos(x) > 1 - x^2/2 hvor [0,x] Jeg får også: f(x) = cos(x) + x^2/2 hvad jeg har gjort, er at anvende mean-value-thereom, komme frem til f'(c) = -sin(c) + c, men kan ikke finde en ulighed for c. -
Kobberanalyse opgave - hjælp haster
ForumindlægHej, jeg har brug for hjælp til opgave c Resultat opgave b = 25,23135 g/mol -
H.c. andersen - klokken ..
Forumindlægnogle som kan give et meget kort referat af h. c. andersens "Klokken" ? Det haster... -
Hej:) jeg har brug for hjælp i en problemregnings opgave
Forumindlæghej opgaven jeg har problemer med er den sidste opgave i opgave 5 som er c -
Optimering af kasse
ForumindlægHej alle, Hvordan kommer jeg frem til et udtryk for materiale omkostningerne (opgave c i den vedhæftede fil) -
Navngivning
ForumindlægHej Kan det passe, at der er et stof, der hedder 1-oxobutansyre? Der er i alt 4 C-atomer. Til det første er der en dobbeltbinding til O og en enkeltbinding til et H-atom. Til det næste C-atomer der bundet to H-atomer, og det er der også til det tredje C-atom. Til det sidste C-atom er de... -
Kernefysik
ForumindlægHej :) nogle som kan hjælpe med hvordan jeg udregner c? :) vedlægger spørgsmålet som en fil :) -
Vektorfunktion
ForumindlægNogen der kan hjælpe med opgave c? http://prntscr.com/h9fea5 -
Internet-adresser
ForumindlægHej Er der nogen herinde som kender nogle hjemmesider hvor man kan teste sig selv i fysik c-niveau ? -
proteiner
ForumindlægHej-. når man skal snak om proteiner i biologi og kemi c neveau,., hvad kan man kom ind på? -
inertimoment
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med den vedhæftede opgave, det drejer sig om delspørgsmål c) d) e) -
Begrebsliste
ForumindlægEr der nogen, der har en begrebsliste i Afsætning. Gerne på A-niveau, men C og B ville også være dejligt! Tak på forhånd! -
stofkredsløb
ForumindlægHej. Er der nogen der kan forklare mig om stofkredsløbet (c-niveau). Jeg kan ikke gennemskue det... -
rødforskydning
ForumindlægHej. Nogle som kan foaklare hvad rødforskydning er på C niveau? Har læst om det og fatter det stadig ikke! -
Kemi A August stx
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe med opgaverne 1c og 2 a, b og c, i eksamenssættet. -
Bevis for integralregneregel
ForumindlægHvis f(x) har en stamfunktion, og c betegner et tal gælder: Sc*f(x)dx = c*Sf(x) Hvordan bevises dette? Man skal bruge beviset for, at p(x) = c*f(x) har differentialkvotienten p'(x0) = c*f'(x0). -
Hjælp til eksamen!
ForumindlægHej Jeg ville spørge om, hvordan man skal gribe det an til en mundtlig religionseksamen på c-niveau? -
faget idræt
ForumindlægMå man gerne bruge idræt til sin AT-prøve, på trods af at man kun har det på c-niveau -
Eksamen Matematik
ForumindlægMundtlig matematik C Nogle råd som kan trække lidt op? :D
