Søgning på: billedkunst eksamen. Resultater: 19441 til 19460 af 34503
-
chi^2 test
ForumindlægHej, ville det være tilstrækkeligt at gennemgå dette til en mundtlig eksamen http://www.webmatematik.dk/lektioner/matematik-b/statistik/chi-2-chi-2-test Jeg også skal komme ind på kvartilsæt og boksplot for ugrupperede data -
Normalfordeling?!
ForumindlægHej alle. Sidder og skal op til matematik mundtlig eksamen i morgen. Men jeg ved stadig ikke hvad normalfordeling er? Er der nogle der kan forklare mig det på en meget børnevenlig måde? På forhånd tusind tak for hjælpen Fie :) -
Samfundsfag A terminsprøve
ForumindlægSkal til terminsprøve her i morgen i samdunsfag A. Ved ikke helt hvad med skal læse op på, for normalt ville man jo sige aktuelle ting, men hvis du det bliver den som de havde sidste år til eksamen, hvilke emner ville i så læse op på?? -
symbolismen eksamimorgen haster
Forumindlæghej shit skal til eksamen imorgen, men prøver læse til symbolismen, men synes det er svært at forstå plus mangler meget at læse. håber der er nogen der gider give kort resume. tak -
Optimering
ForumindlægHej venner Skal til eksamen imorgen, sidder fast ved det næstsidste spørgsmål, håber på en stærk hjælpende hånd. Hvordan ville I besvare delspørgsmålet "Du skal endvidere forklare, hvordan differentialregning bruges i optimering" . -
Solsystemets dannelse
ForumindlægEr der forskel på en interplanetarisk gassky og en protoplatetarisk gassky, men henblik på solsystemets dannelse? skal til fysik eksamen i morgen. hvis der var nogen der var lidt kvikke med et hurtigt svar så ville det hjælpe :D -
Notater til Context - hvem kan hjælpe???!
ForumindlægJeg står og skal til eksamen i engelsk imorgen og skal have læst en masse tekster - derfor ville det være rart med lidt hjælp i form af notater, resume'er o.l. Håber nogen kan/vil hjælpe mig.. Lisa -
Magt , og strategi til formindskning af arbejdsløshed.
ForumindlægHej! Hvilke strategi ville være bedst til at folk i arbejde -opkvalificeringsstrategien eller stramningsstrategien? Hvad vil bevidsthedskontrollende magt samt institutonel magt, sige ? Sådan kort sagt. (Skal bruges til eksamen) -
c fag?
ForumindlægHej jeg skal op til eksamen i et c fag og jeg går på 2år i hhx.. hvis jeg dumber i det fag.. og jeg har gode nok karakter generalt.. kan jeg komme videre?!?! -
Die schwedenfähre?
ForumindlægNogle der kender denne tekst, Die schwedenfähre fra meine freie deutsche jugend af claudia rusch? ? ? Har trukket den til eksamen og kunne virkelig godt bruge noget hjælp til forståelsen af nogle ting .. -
hvad bruger man varme fylde til?
Forumindlægjeg sidder og læser til eksamen og vil rigtig gerne vide hvad man bruger varmefylde til. hurtige svar vil der blive sat stor pris på :D på forhånd tak -
Romantisme? Hjælp hurtigt tak.
ForumindlægHey, jeg skal meget snart til eksamen i mundtlig dansk, og skal fremlægge om Fyrtøjet og romantikken i det (romantisme perioden) Er der nogen der ved hvad romantikkens strømninger er? og hvordan de kommer til udtryk i Fyrtøjet? -
'Life is a bitch' - kortfilm. Hjælp?
ForumindlægJeg har eksamen på fredag d. 20/7, og jeg ville blive utrolig glad hvis der var nogen af jer som har arbejdet med kortfilmen, som kan hjlæpe mig med hvad filmens budskab egentlig er? -
Saga gennemgang
ForumindlægHey. Hvis du træk en saga til dansk A gym. eksamen hvordan ville du så gribe den an? Og er der evt. nogen der ligger inde med en analyse model til sager? På forhånd tak :) -
Jødedom og frelsebegrebet - HJÆLP!
ForumindlægHej! :) Jeg sidder og læser til eksamen i religion. Jeg kan ikke helt forstå frelsebegrebet i jødedommen. Nogle der kan forklare dette? Og eventuelt også forklare forskellen på frelsen i jødedommen og kristendommen? På forhånd mange tak :) -
differentialkvotient
ForumindlægHej. Jeg skal snart op i matematik eksamen, men har et bevis, som jeg har svært ved at forstå. Beviset er for F(x)=a*x^2. Er der nogen, som kan hjælpe mig med dette? PÅ forhånd tak. -
Dannelse af lyd og lys?
ForumindlægHej Vi skal til eksamen snart og er bl.a. blevet stilt følgende spørgsmål: Hvordan dannes lyd og lys, og hvordan udregnes hastigheden af lys- og lydbølger? :-) Vi håber, I kan hjælpe -
Dokudrama og Novellefilm
ForumindlægHey. Har mulighed for at komme op i Dokudrama eller Novellefilm til Dansk eksamen i 3.g STX, men hvordan vil i gribe sådan en opgave an, og er der evt. en som har en analyse model liggende? På forhånd tak -
Romerriget
ForumindlægHej, jeg skal op til historie eksamen her den 23. og jeg sidder og læser op lige pt. Men jeg kan ikke komme på nogle gode der omhandler romerrigtet? E der nogle der kan hjælpe lidt her? -
HASTER - analyse af sangtekster!
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen imorgen og der skal jeg lave en analyse af en sangtekst og jeg kan ikke huske, hvordan det er, men noget med linjerne om de rimer osv? men hvad mere? hjælp, hjælp, hjælp. er første års på handelsskolen. tak på forhånd.
