Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 19441 til 19460 af 52987
-
Potens & reducerings opgaver - HJÆLP! :)
ForumindlægHej, jeg har virkelig brug for hjælp til en matematik aflevering imorgen. Jeg er ikke særlig matematisk, så ville være dejligt med lidt hjælp til disse 2 opgaver, som er vedhæftet i et worddokument.. :) håber i vil hjælpe.! -
Hjælp!! til forklaring af navn
ForumindlægJeg har brug for hjælp til at forklare, udfra molekyle strukturen, hvorfor dette molekyle hedder som det gør. Vil meget gerne have hjælp!! Sider virkelig fast. se vedhæftet fil. Tak -
Globalisering og demokrati
ForumindlægJeg har en samfundsaflevering med denne diskuterende opgave: Diskuter hvilken betydning globaliseringen har for demokrati i den vestlige verden. Jeg har virkelig svært ved at komme i gang, så hvis nogen kunne hjælpe mig. -
der kleine König!!!!! plzzzz hjælp!!!!
Forumindlæghej.. jeg skal skrive en tysk stil.. og vil I ikke hjælpe mig.. de af som haft om den.. eller skrevet om den.. eventyret hedder "der kleine König, der ein Kind kriegen musste" plzzzz... er virkelig lost!!!!!! -
Hvordan kan jeg vide hvor jeg skal ligge linjen i trekantens punkt?
ForumindlægHejsa, Har fået en matematikopgave i matfessor.. Og har virkelig svært ved denne opgave. Nogle der har et forslag ti hvad jeg kan gøre, eller nogle hjemmesidder jeg kan bruge? Her er et Eksempel xD -
SRP - pesten
ForumindlægHej , jeg skriver SRP i pesten men mangler materiale om hvad pestbakterien yersinia pestis gør når den kommer ind i kroppen. Nogen der kan hjælpe med lidt kildehenvisninger eller svar for er efterhånden virkelig i tidsnød ? :) -
Hjælp et godt produkt til projectopgaven om ungdomkriminalitet
ForumindlægHej der ude jeg har virkelig brug for hjælp.jeg har en opgave om ungdomkriminalitet,og skal finde på et produkt som er nemt at lave men stadig er flot og pænt... håber i vil hjælpe mig og kan hjælpe mig -
Opgave 16.29 og 16.31 i vø A. systime bog
ForumindlægHej allesammen.. Er der en der muligvis kunne hjælpe mig ? jeg vil virkelig være taknemmelig.. Jeg er ret lost i de opgaveer :( derfor vil jeg spørge om nogen af jer har lavet dem ? det vil være en stor hjælp .. -
Boganmeldelse til i dag
ForumindlægJeg har en boganmeldelse for til i dag, og jeg har ikke læst min bog. Så hvis der er en der et rigtigt sød og har en andmedelse af en eller anden bog så jeg må få er hun/hun virkelig sød! Og det er lige meget hvilken det er :) -
folkeeventyr!
ForumindlægHejsa! Jeg skal skrive et folkeeventyr, men har virkelig ingen idéer til personerne, handlingen osv. Er der nogen der kan give nogle gode idéer? Hjælp. tak!! På forhånd tak! -
rettelse af dansk stil haster
Forumindlæger der nogen som vil kigge min danske stil igennem på 2 sider da jeg ikke er så god til det skriftlige,det haster da jeg skal aflevere den imorgen . Har virkelig brug for en der vil kigge den igennem. -
Hjælp til Sumkurve
ForumindlægHejsa Er der nogen som kan forklare mig hvordan man laver en sumkurve ud af dette? (Har vedhæftet det som et billede.) Jeg ved ikke lige om det virker, ellers kan det ses her: http://img705.imageshack.us/img705/3366/sumkurve.jpg -
Økonomiske/politiske konsekvenser af klimaforandringer
ForumindlægSøger nogle teorier jeg kan bruge til at forklare de økonomiske og politiske konsekvener i Danmark af klimaforandringerne ? Håber der er nogle der vil hjælpe for jeg er virklig presset :) -
Hjælp ligning :(
Forumindlægnogen der kan hjælpe mig, det vil virkelig være nice. Det er faktisk nok med resultetan :D 2(x - 2) = 3x -3 -x Håber nogen vil hjælpe :D -
rettelse af en vø opgave (gramma, komma osv)
ForumindlægHej Ved godt det er lidt dårlig stil, men har virkelig ikke tid til at få den rettet selv - da jeg har sidder med den + en anden opgave (aflevering) - som skal aflevers om 1 time... Please help me! -
Sammenhæng mellem transportprocesser og molekylernes/atomernes elektronegativitet og størrelse af molekyle.
ForumindlægJeg har et spørgsmål jeg finder meget svært, håber virkelig nogle kan hjælp Hvilken sammenhæng er der mellem transportprocesser og molekylernes/atomernes elektronegativitet og størrelse af molekyle? På forhånd tak -
Hvordan beregner jeg den teoretiske værdi af Gibbs energi?
ForumindlægJeg er virkelig i tvivl om hvilken formel jeg skal bruge, når jeg skal beregne den teoretiske værdi af deltaG?mo? ?Jeg håber der er en sød en derude der kan hjælpe mig på vej -
Terror
ForumindlægHej Alle jeg har fået en opgave der hedder: Analysere trusselsbilledet i det 21. århundrede, herunder terrorens betydning. Jeg er virkelig gået i stå med denne her opgave. Håber i kan hjælpe. På forhånd tak -
Hjælp til simpel mat opgave :)
ForumindlægLøs nedenstående lineære ligningssystem: a) y = ¼x + 5 Hvordan gør jeg.. er forvirret pga der står 1/4 ville virkelig blive taknemmelig!! - tak på forhånd :-))))) -
finde skæringspunkterne ????
Forumindlæghej. hvordan finder man skæringspunkterne mellem graferne for f(x)= 3x-5 , g(x)= 5x-3 , h(x)= 2x+1 har virkelig brug for hjælp.. forstår intet !
