Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 19441 til 19460 af 42939
  • Mat på E-learning

    Forumindlæg
    Hej..Er der nogen som har haft held med at læse Mat på B niveau på egen hånd.. altså som fjernkursist ? eller kan det bedre betale sig at være der til undervisningstimerne?
  • Lineær funktion

    Forumindlæg
    Hej alle Nogen der måske kan hjælpe mig med at forklare hvordan a og b bestemmes, hvis man fra et eksperiment har et helt datasæt med f.eks. 10 sammenhørende værdier af de to variable.? På forhånd mange tak for hjælpen!
  • hvad

    Forumindlæg
    Hvad gør jeg hvis man har et gennemsnit på 8 men skal bruge 8,2?
  • skal seriøst bruge et sommerkursus til matematik efter 1g!

    Forumindlæg
    Jeg er doomed... har glemt alt hvad jeg lærte i matematik i starten af 1g efter at jeg slaggede den meget det sidste halve år og dumpede til 1g årsprøven. Problemet her er at jeg har det på høj så jeg skal ha læst det hele op i ferien, men jeg kan ikke finde et sommerkursus til 1g'ere? er der...
  • HJÆLP :(((((((

    Forumindlæg
    hvilke enzymer nedbryder kulhydrater? og hvordan?
  • Sammenhængen mellem rente og valuta

    Forumindlæg
    Ja jeg skal finde ud af hvad sammenhængen er mellem rente og valuta, har læst det i bogen meeeeeen det er som om mit hoved bare ikke vil fange det på en måde som jeg forstår, nogle der kan forklare???
  • Tysk imorgen .. : O

    Forumindlæg
    Teksten jeg har trukket idag, er jeg lidt i tvivl om. Vil de have at jeg give et resumé/referat af den eller hvad ? Eller skal jeg bare snakke om emnet 'Die Wende', som jeg har trukket? Er i tvivl, fordi vi i engelsk blev bedt om at droppe resume/referat .. :S
  • Noter

    Forumindlæg
    nogle der mangler noter, i kan få alle mine noter på torsdag, skriv til mig
  • Har nogle læst teksten "Ich fühl´ mich so fifty-fifty"

    Forumindlæg
    Hej Jeg har lige trukket denne tyske tekst og ville lige høre om nogle har læst den. Vh Rasmus
  • 1.G

    Forumindlæg
    Hej! Jeg går på en naturvidenskabelige studieretninger, har et par spørgesmål. Hvornår får man standpunkts karaktere, og i hvilke fag? Jeg har mediefag på c, får jeg så standpunkt i det? Jeg er midt i grundforløbet, men får jeg karakterer i ng, nv, og ap?
  • 1. standpunkt i 2g

    Forumindlæg
    HEJ Vi får snart 1. standpunkt i 2g og vil bare høre noget fra jer. Jeg har allerede en fornemmelse at det ikke bliver fantastisk godt altså karakterne, men det jeg har gjort indtil videre var at fokusere på min B-fag meget mere end A-fag, da det er det jeg afslutter i år, og jeg vil jo altid ku...
  • Do

    Forumindlæg
    Er der evt. nogen der kan forklare mig hvad, do, oro dækker over??? ? Pharynx - Naso-: Do - Oro-:flerlaget uforhornet pladeepithel - Laryngo-: Do
  • stamfunktion

    Forumindlæg
    hej der står i min opgave at jeg skal sige hvad det vil sige at F(x)er stamfunktion til f(x)
  • TYSKUNDERVISNING TILBYDES

    Forumindlæg
    Tyskundervisning tilbydes til gymnasieelever, handelsskoleelever, CBS-studerende, universitetsstuderende samt folkeskoleelever. Jeg er uddannet translatør og cand.mag. i tysk, og jeg kan hjælpe dig til at få et godt eksamensresultat. Jeg har mere end 25 års undervisningserfaring. Ring på 60 74 3...
  • Konjunktiv

    Forumindlæg
    Hejsa, Jeg sidder med en aflevering omhandlende konjunktiver.. Og uha, det er første gang, jeg bruger dem. Er der nogen, som kan hjælpe mig lidt med brugen af konjunktiver i at-sætninger med verber i imperfektum? Eks. skal jeg oversætte: Hun er ked af, at veninden rejste til Rom.
  • Hvor slemt er det her?

    Forumindlæg
    Hvor slemt ser det ud mht. mit fravær i undervisningen?: http://peecee.dk/upload/view/222700 Jeg har ingen idé selv,derfor jeg spørger. Skal lige siges at jeg er typen, der går MEGET op i sine karakterer og yder en hel del i undervisningen, er aktiv osv, men kan jeg risikere at blive sat ned i...
  • Danmark i det internationale system.

    Forumindlæg
    Redegør kort for de vigtigste internationale institutioner Danmark er medlem af? Jeg forstår ikke dette spørgsmål? Hvad er det jeg skal? Instutitioner? Hvad er det, kan regne ud af det ikke er sygehus, læge væsen osv.
  • A-niveau VS C-niveau

    Forumindlæg
    Hej Flere af mine venner og jeg har nu gennem længere tid, diskuteret hvorvidt en karakter i et A-niveau fag, tæller det samme som en karakter i et C-niveau fag? Hvordan vægter de forskellige fag? MVH Martin
  • Biologi i morgen

    Forumindlæg
    Hej alle I søde studieportalen-mennesker. Sidder med det værste emne, mirkobiologi - bakteriebekæmpelse. Jeg har fået udleveret nogle artikler jeg skal tage udgangspunkt i, men jeg ville høre, om I har noget andet, I synes jeg burde komme ind omkring? Fagtermer jeg burde kunne komme ind på etc...
  • VIRKLIG ET STORT PROBLEM! :(

    Forumindlæg
    Heeey heeey!! Vi har snart projektuge. Vi skal lave et interview. Hvordan kunne jeg præsentere den bedst i fremlæggelsen? Altså video , eller dele den ud på papir? PLEEEEEEEEEASE WE NEEEED HELP? OG HVORDAN KAN MAN OPNÅ ET 12TAL?