Søgning på: psykologi eksamen. Resultater: 19441 til 19460 af 35950
-
Funktioner ????
ForumindlægHey folkens.. er ved at læse op til eksamen og er gået lidt i stå mht grafer.. hvordan kan man finde ud af om en graf har en lineær, eksponentiel eller potensfunktion ? -
Sammenhængen mellem fremskrivningsfaktoren og renten?
ForumindlægNogen der kan forklare mig det, Sidder med eksamens spørgsmål og synes det er ret dumt formuleret, og aner simpelthen ikke hvordan det skal forklares... -
Argument for og imod tyrkiets optagelse
ForumindlægHej, er der nogen som kan komme med 2 eller 4 argumenter for og imod tyrkiets optagelse i EU??? det vil være mest relavent. Skal op til eksamen på onsdag. På forhånd tak -
hjælp plz
Forumindlægheej sidder med en eksamens spørgsmål * Definer 10-talslogaritmefunktionen, log(x) håber I kan hjælpe -
perspektivering
ForumindlægNogle som har lavet en analyse af "Agnete og Havmanden" til mundlig dansk eksamen 9.klasse? Og nogle som har nogle idéer til hvad man kan perspektivere den til...!? :D -
ET digt med fokus på de 3 grundeksistenser ? hjælp..
ForumindlægDet er det emne jeg har trukket til mundtlig eksamen i ddansk og skal finde et digt nu og analysere og sådan Er der nogen her som kan hjælpe mig med at finde et rigtig godt digt ?:) -
Hvordan gik det?? FSA
ForumindlægHej allesammen! Var så op til biologi eksamen idag, og er egentlig bare nysgerrig; - Hvordan gik det med jer? Synes I prøven var svær?? n_n -
Trykt reklame
ForumindlægHej jeg har trukket trykt reklame til eksamen. Jeg har valgt en gammel cigar reklame, skal jeg så bare lave en normal reklame analyse over den eller hvad? tak på forhånd. -
Naja Maria Aidt - en kærlighedshistorie
ForumindlægHey Allesammen Ville høre om der er nogen af jer der kan finde Naja Maria Aidts "kærlighedshistorie" på en hjemmeside. Skal bruge den til min dansk eksamen? Tak -
SKRIFTLIG FYSIK
ForumindlægHej derude... Jeg skal op i skriftlig fysik eksamen! Vil hører om der er nogen der kender en god fysik formelsamling ?? :S -
Lyrik fra romantikken - hvad skal man have øje for
ForumindlægSkal op i Dansk Eksamen her på tirsdag og mangler lidt uddybende noter til hvad man skal have øje for i romantiske lyriktekster. Er der nogen, som kan hjælpe? -
Homeless
ForumindlægHej :-) Jeg skal have om hjemløse til engelsk eksamen. Hvad kultur kan man sige, at de lever i? Og hvad for en subkultur? Tak på forhånd. -
Perspektiveringer til Nattevandrerinden!!
ForumindlægHej allesammen jeg skal perspektivere noget til nattevandrerinden, som jeg skal op i til eksamen.. Nogle der har noget der har nogle ideer? Foreksempel perspektivering til "Indvielsen"? Tak på forhånd! -
En kærlighedshistorie
ForumindlægHey Allesammen Ville høre om der er nogen af jer der kan finde Naja Maria Aidts "kærlighedshistorie" på en hjemmeside. Skal bruge den til min dansk eksamen? Tak :) -
OPLÆSNING!
ForumindlægMan skal læse et eller andet op i dansk eksamen i 9. klasse. Er bare ikke sikker på hvor mange anslag det skal fylde... Nogle der ved noget??? -
Sir Francis Bacons Afroismer
ForumindlægJeg læser til filosofi-eksamen og mangler en forklaring på Bacons afroismer. Hvad er han overordnede mål med disse? -
KRIMIENS POPULARITET
ForumindlægHej! :) Vil i ikke please tjekke mit essay som jeg skrev til dansk eksamen og evt. vurdere den? er nemlig meget usikker, synes den minder meget om en kronik?? :( -
STIMULANSER
ForumindlægHej! et af mine eksamens spørgsmål hedder: Hvorfor virker stoffer stimulerende?? (disse stoffer kan være cigaretter, cola, slik, alkohol osv. -
Eksempler på tekster o.l.
ForumindlægHej, Kan nogen henvise mig til eksempler på tekster og billeder som man kan få til mundtlig fransk eksamen på b-niveau for vil gerne øve mig :) -
komma ,
Forumindlægjeg skal til eksamen imorgen og skal sætte kommaer, det driller mig en del .. gg.. har i nogle gyldne regler der kan hjælpe mig lidt :D
