Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 19461 til 19480 af 42939
-
Hvordan kommer der grundstoffer i vores mad?
ForumindlægSe overskrift Tak på forhånd. -
Beregning af kapitalværdi efter skat (investering)
ForumindlægHej! Er der nogen som kan hjælpe med denne opgave, sidder fuldstændig fast og kan ikke komme videre. Håber der er en venlig sjæl der har lyst til at hjælpe! Del 2. Investering De to ejere Mette og Magnus har længe ønsket et bedre it-system til deres lille virksomhed. De har nu undersøgt mu... -
Hjælpemidler med til FSA
ForumindlægHej Jeg skal op i kristendom til 9. klasses afgangsprøve. Men jeg er i tvivl om hvad vi må have med... Egne noter? Lærerens uddelte papirer om fx islam? Kopier af andres noter? Tekster? Hjælp!! -
Præsentation af anden viden?
ForumindlægHej Jeg skal til AT-årsprøve i morgen, og sidder og læser min opgave igennem. Det er gået op for mig, at jeg ar besvaret et spørgsmål med et irrelevant svar, så mit egentlige spørgsmål slet ikke er besvaret i delkonklusionen. Nu har jeg fundet det rigtige svar, som er noget helt andet, end hvad d... -
Delkonklusioner?
ForumindlægHej. Skal man lave del konklussioner til alle sine dele i SRP forsvar? Fordi er forvirret over om man især skal gøre det til en redegørelse. Min opgave ser nemlig således ud: Redegørelse Engelskfaglig retorisk analyse Samfundsfaglig diskussion Vurdiering -
Digtanalyse, help me *s*
ForumindlægHejsa, jeg ville lige se om der var nogen af jer, der kunne hjælpe mig lidt med hensigten og budskabet i digtet "Kære Levende" (Marianne Larsen, 1983):"et barn på jordenansigtet er dækketmed blodstriberpandenkindernemundvigenansigtet hvor ellers de fine netværkaf rynger skulle have... -
Old - Illiaden
ForumindlægHej alle!Jeg skal op i old. Jeg har fundet nogle glimrende notater på:http://www.hekau.dk/004.html Der er dog en ting jeg ikke forstår i følgende udklip. Det er præcist dette stykke:Achilleus går i krig, og dræber Hektor => nægter Hektor BBB => BBBPartroklos.Hvad er BBB? Følgende tekst er d... -
enzymer
Forumindlæghjælp... - jeg har fået et spørgsmål om hvor findes enzymer? hvis der er noget der ved det plizz svar -
Kærlighed
ForumindlægHvad skal man skrive til en sød pige?!?!?!Nogen som kan give råd jeg er helt stoppet ?!?!? -
Hvilke fag tæller som A-fag på HTX?
ForumindlægJeg er netop blevet færdig med 2. g på HTX, biotek. linje, men jeg kan ikke helt finde ud af, om jeg reelt kommer til at have 4 eller 5 A-fag. Det rimelig relevant ift. den koefficient, jeg kommer til at kunne multiplicere med. Naturligvis er kemi, som jeg har valgt til, bioteknologi, dansk og ... -
Enzymer der har en neutral pH-værdi
ForumindlægHej Håber I kan svare mig (helst) i dag eller i morgen, men kan I nævne nogle enzymer, der fungerer godt ved neutral pH-værdi? -
Engelsk A
ForumindlægHej Jeg skal vælge at tage engelsk på A niveau til næste år (det skal lige sides at jeg går i 2g nu). Men ved ikke rigtig hvordan det er? Hvordan undervisningen foregår? Hvad er de generelle teamer/emner man kommer igennem? Det er noget med Shakespear har jeg hørt ??? Nogle der ved noget om d... -
Årsprøve
ForumindlægMå lærere godt give os prøveoplæg til årsprøve, som vi allerede har arbejdet med? Fx. i dansk og matematik 1.g på højniveau? -
Hjælp til funktioner og koordinatsystem
ForumindlægJeg har en prøve i matematik om to dage som jeg er bange for ikke at klare særlig godt den kommer til at handle om funktioner og koordinatsystem og jeg ved ikke hvordan jeg skal forberede mig så jeg klare den godt håber virkelig nogen af jer kan give mig nogen råd På forhånd tak :) -
Som englene flyver
Forumindlæghej alle! Med hvilket belæg kan man sige, at de to søstre i "Som englene flyver" er en og samme person? -
AT7
ForumindlægHej.. Jeg har nogle spørgsmål angående AT7-årsprøve. Håber der er nogen som gider svare :-) Nu kommer det: -Hvordan laver man et ordentlig talepapir til AT? - Skal man svare på sine problemstillinger? - Skal man perspektivere til noget udover det synopsen indeholder? På forhånd tak.. Hilsen Cam... -
karakterspørgsmål!
ForumindlægDet siges at Matematik på B-niveau tæller en tredje del, og matematik på A-niveau tæller to tredje del. Hvordan skal det forstås? -
Eliteskoler
ForumindlægMener I, at der skal oprettes eliteskoler. Hvilke konsekvenser kan det få ? -
for lavt snit. kan jeg blive student?
ForumindlægHej allesammen, jeg er så uheldig at mine sidste eksamener er gået rigtigt dårligt, og mit snit ligger nu på 2,2 og jeg skal op i mdt mat A i morgen hvis jeg dumper der, kan jeg så overhovedet blive student ? :( -
Vurdering, bedønnelse!
ForumindlægDa jeg i dag fik et ni tal for min 7 siders rapport vedr. emnet forosyntese, med tilhørende spørsmål, kunne jeg ikke rigtig forstå det. Jeg har ALDRIG fået under 11 i biologi, så er lidt forvirret! :( Ville derfor høre om en biologi lærer eller evt en begavet person med fagligt viden inden for fa...
