Søgning på: fysik a 2012. Resultater: 19461 til 19480 af 153575
-
hastighed og acc.
Forumindlæghejsa, er der en herinde der kan hjælpe mig med en forklaring på følgende udtryk i fysik: - middelhastighed - middelacceleration - momentanhastighed - momentanacceleration takker på forhånd=) -
System
ForumindlægJeg er ikke helt sikker på, at jeg har forstået begrebet system i fysik. Jeg har denne forsøgsopstilling (se vedhæftede fil), er systemet slæden, underlaget og loddet? -
Hvilke emner skal man have styr på, når man er gået ud af folkeskolen?
ForumindlægHej Jeg er lige blevet i tvivle om hvilke emner inden for fysikken man skal have styr på efter folkeskolen? Tak på forhånd -
Tilbydes: Lektiehjælp i Århus.
ForumindlægKontakt mig privat, og vi kan finde ud af noget. Det drejer sig hovedsageligt om fysik, kemi, matematik og tysk. -
Hej et lille spørgsmål.
ForumindlægVirkelig brug for hjælp -(fysik rapport til imorgen ://) Jeg har brug for et eksempel på brug af ædelgasreglen (oktetreglen) :) TTTTTTTTTTTTTTTTTTTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKKKKKKKKKKKKK! -
Påvisning af ioner ved salt
ForumindlægHej allesammen jeg har en kemi/fysik rapport, hvor jeg skal skrive om teori til salt.. hvordan jeg kan skrive om påvisning af ioner ved salt?:) -
Infrarød
ForumindlægHvordan sendes der data via infrarød, jeg havde om det i fysik igår og kom til at tænke på hvordan dette kan lade sig gøre? På forhånd tak. -
Består et grundstof altid kun af 1 slags atomer?
ForumindlægHjælp til fysik!!! Består et grundstof altid kun af 1 slags atomer? (Ja eller nej) Består et grundstof-molekyle altid af mindst 3 atomer? (Ja eller nej) -
Termins
ForumindlægHej Jeg skal også op i fysik og kemi i terminsprøve, så er der nogen som har gode opgaver eller ting jeg skal læse op på, det vil være en STOR HJÆLP. Tak på forhånd -
HJÆLP teori
Forumindlæghej allesammen jeg har virkelig brug for hjælp. jeg laver en fysik rapport om svingningstiden, men er dert for noget teori jeg skal have med? på forhånd Tak :) -
METALLER
ForumindlægHej jeg sidder her med en fysik rapport!:-) Jeg er i tvilv om hvad Metalgitter, og Linjedefekter er. Så jeg håber nogen kan hjælpe mig:-) på forhånd 1000-tak -
Transformer
ForumindlægHjæp! Jeg er i gang med en fysik/kemi rapport om transformer, men jeg er ikke helt sikker på hvad jeg skal skrive i teori, Kan i hjælpe? -
Srp cubakrisen
ForumindlægHej jeg havde tænkt mig at have om cubakrisen i historie og fysik, men er cubakrisen ikke kernestof? Hvordan får man det til at gå ud over pensum? -
Hjælp skal snart til eksamnen
ForumindlægJeg går i 9 klasse, og skal snart op i eksamnen her i december. Har i nogle gode begrebskort, eller noter som i vil hjælpe mig med at finde, omkring fysik? -
Kridt/Kalk/Mørtel
ForumindlægHar lidt problemer med en opgave vi lige har fået i fysik. Spørgsmål: 1. Hvad består kridt af? 2. Hvor finder man kridt/kalk? Håber virkelig i vil hjælpe! -
Chlor til en ion?
ForumindlægHej jeg har et spørgsmål Jeg skal lave fysik rapport om atomer og skal svare på dette spørgsmål, og har lidt problemer med at svare på det: Hvordan bliver Chlor til en ion? -
3-faset motorer
ForumindlægHej SP jeg har fået den her opgave i Fysik for, som jeg gerne vil have jeres hjælp til. jeg takker på forhånd http://postimg.org/image/96zb2dx7f/ Mvh Lone. -
SSO opgave
ForumindlægNogen herind der kan hjælpe med den her opgave. Giv et eksempel på en lineær differentialligning af anden orden anvendt i en problemstilling fra f.eks. Fysik? -
Hjælp det haster :-(
ForumindlægHej søde mennesker! Jeg har fysik eksam på tirsdag folkeskole. og derfor ville jeg gerne have styr på hvad Magnetisme er ? og hvordan laver jeg forsøget ? -
help
ForumindlægHejsa jeg skal op til fysik eksem tirsdag og ville høre om hvilken forsøg man kan lave til kulhydrater , fedtstoffer , proteiner ?
