Søgning på: matematik eksamen 2010 maj. Resultater: 19461 til 19480 af 64843
  • Søger matematik kammerat til B-niveau

    Forumindlæg
    Jeg bruger msn og facebook
  • matematik projekt. samson- en flydende kran

    Forumindlæg
    hjæælp.. ! nogen af jer som har resultaterne liggende ? har virkelig brug for dem ! s:
  • Matematik b SSO komplekse tal

    Forumindlæg
    hej jeg skal lave sso i komplekse tal og tænkte at der var nogen som kunne hjælpe mig
  • Hvad og hvor meget må en mundtlig matematik disposition indeholde?

    Forumindlæg
  • SRP i Matematik A og Idehistorie B

    Forumindlæg
    Da jeg skal til at skrive SRP i disse to fag, vil jeg gerne høre om der er nogen der har nogle gode emner, som man kan skrive om, har selv tænkt på Pi samt noget kryptering (enigma), men jeg ved ikke hvilken litteratur det er, som jeg skal have fat i. Er der nogen der har nogle gode tips eller ve...
  • Stx matematik A, august 2008

    Forumindlæg
    Hej :) Er der måske nogen det kan hjælpe mig med opg 7 og 17a i det eksamenssæt. Er gået lidt i stå :(
  • Matematik mundtligt årsprøve (1g) niveau

    Forumindlæg
    11. Deskriptiv statistik Du skal gøre rede for de relevante begreber (tal og figurer), der anvendes til at beskrive et grupperet observationssæt. 12. Deskriptiv statistik Du skal gøre rede for de relevante begreber (tal og figurer), der anvendes til at beskrive et ugrupperet observationssæt...
  • sro - Samfundsfag og matematik ( politiske skillelinjer)

    Forumindlæg
    SRO opgave om poltiske skillelinjer, hvor der skal bruge chi i anden test. jer der nogen der har gode ideer til en problemformulering og underspørgsmål ?
  • FSA Matematik Problem 2009 København

    Forumindlæg
    Nogle der ligger inde med denne opgave men en rimelig karakter? (7+) Skriv gerne herunder og hver til stor hjælp! Kh Andreas!
  • Matematik FP 10 dec 2021

    Forumindlæg
    Hej kan ikke huske hvor mange point der var i prøvesættet efter jeg havde haft prøven? Ved I det?
  • Matematik :) 7 klasse <3

    Forumindlæg
    Hej kan i sød at hjælpe mig med det her Opgave. 6.2) 6,4) Hjælp:) Vil i skrive hvordan i regnede det ud
  • Nogen der har skrevet SRP om Babylonsk Matematik ??

    Forumindlæg
    ??
  • Hjælp til matematik opgave vedrørende matricer og differentialligning

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har brug for hjælp til hvordan jeg skal løse denne her opgave.
  • Matematik spørgsmål som er svært at forstå...

    Forumindlæg
    Jeg har et spørgsmål jeg ikke forstår. Hvilken fordeling følger den stokastiske variabel X? Når man har med binomialfodeling af gøre, skal man så lave en graf/diagram ud af det, for at finde stokastiske variabel, eller skal man bare beskrive noget. Eller er det CHI2 test man skal bruge?? Ved ikke...
  • Diskret Matematik Automata and Grammars

    Forumindlæg
    Hej Jeg har fået stillet denne opgave (vedhæftet billede), som jeg har meget svært ved at løse. Håber nogle kan hjælpe :)
  • SRP - Fysik/Matematik - differentialligning for banekurve

    Forumindlæg
    Den første del af min problemformulering lyder: Redegør for Newton’s gravitationslov og opstil en differentialligning for banekurven ved en centralbevægelse i et gravitationsfelt. Er differentialligning for banekurven ved centralbevægelse i gravitationsfelt bare: (vedhæftet billede)
  • Kemi A 17 august 2013 eksamen skriftlig

    Forumindlæg
    Spørgsmålet lyder: Opgave 4: Penicillin E: Gør rede for, hvor stor en procentdel der findes af de viste strukturer i vandig opløsning ved pH 2,0 og ved pH 7,4. Benyt bilag 2. Hvilke stoffer udgør hvilken del af Bjerrumdiagrammet? (der er givet stoffer A, B, C, D og E).
  • STX biologi A skriftlig eksamen - råd

    Forumindlæg
    Hej! :-) Jeg skal op til biologi skriftlig A imorgen og jeg ville hører hvordan I griber opgavesættet an? Læser I dem først alle igennem vælger, og derefter bruger bøger til at finde svar, eller kan I normalt svaret i hovedet og så bare supplere med brug af bøger? Fortæl endelig om I har nogle sm...
  • Engelsk mundlig eksamen. Sport and society

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op til engelsk mundlig eksamen her senere i år i emnet sport and society. Jeg har lidt problemmer med at finde et emne som jeg kan snakke så hvis der var nogen der kunne komme på et godt emne så ville det være fantastisk. Emnet skal indholde både lidt om sport og society - altså...
  • Hvornår skal du op i Skriftlig dansk

    Forumindlæg
    I år er der mulighed for at komme op i skriftlig dansk d. 18. maj og den 25. maj. Hvornår skal du op? (hvis du skal op)