Søgning på: srp engelsk. Resultater: 19461 til 19480 af 31639
-
Fejlsætninger
ForumindlægHej, er der nogen, der kan hjælpe mig med at finde fejlen i de to sætninger her: 1. There is the man whom I saw yesterday. 2. I explained him that what I needed was a new pair of glasses På forhånd tak! -
Projektopgave- Fedme
ForumindlægHej vi er to piger som har besvær med at finde faglige informationer omkring vores emne, og ville vide om der var nogle der kente til nogle gode bøger eller hjemmesider som vi kunne hente infomation fra. Tak på forhånd:) -
Gærceller
ForumindlægHej. Hvilken betydning har pH og koncentrationen af ethanol for gærcellernes vækst? Tænker kemisk. Gærceller har jo proteiner, som består af aminosyre, der indeholder aminer, som kan optræde som en base og indgå i syrebasereaktioner??? Eller er jeg forkert på den? Hjælp! -
Jura
ForumindlægKan man bruge jura uddannelsen i udlandet? -
Optagelsesprøve til STX
ForumindlægHej. Min lille søster skal op til optagelsesprøven på STX er der nogen af jer der var op sidste år som kan give nogen gode råd og evt. kan forklare lidt om selve prøven, og niveauet. det kunne være en stor hjælp. -
Verbet Succeed: hjælp til sætning
ForumindlægHej. Er der nogen der kan hjælpe mig med et par sætninger til verbet Succeed? Hvor er hvornår skal det bøjes. Sætningerne lyder følgende: - I kapitel 2 lykkes det ham at flygte fra sine forfølgere - Det lykkes mig aldrig at lave en ordentlig sovs - Det er ikke lykkedes os at få en kommenta... -
forskellen på british/briton
ForumindlægHvad er forskellen? -
Hvad skal jeg gøre for at blive børnelæge?
ForumindlægHej... Jeg drømmer om at blive børnelæge, men jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre efter gymnasiet. Vil vildt gerne have svar på: - Hvad kræver uddannelsen? - Hvor lang tid tager uddannelsen? - Hvordan foregår uddannelsen? Hvis der er nogen som kan svare på mine spørsmål, ville jeg blive vildt g... -
Differentialekvotient
ForumindlægHej! Skal til eksamen mandag, og er ved at bearbejde mine eksamensspørgsmål. Skal definere differentialekvotienten i et af spørgsmålene, og søger blot bekræftelse på at det er gjort rigtigt, og der ikke er udeladt noget. - Billede vedhæftet På forhånd mange tak for hjælpen. -
DIskursanalyse, begræsninger og muligheder
ForumindlægHej alle. Jeg sidder og forbereder AT og skal finde begrænsninger og muligheder ved mine metoder. Mangler at skrive noget til min diskursananalyse. Hvilke muligheder og begrænsninger er der ved en diskursanalyse? Mvh Sebastian -
Sætning
ForumindlægEr det her rigtigt: I do also work. I babysit two lovely girls, which requires creativity and responsibility. Then I also work in a cinema, which requires not being stressful. -
Latin på A niveau?
ForumindlægNogen som ved hvilke skoler som tilbyder dette? Bor i KBH. mvh daniel -
short text opgave skal bruge lidt rettelak..?
ForumindlægHej :-) jeg er ved at skrive en kort tekst med mange fremmedord, jeg tror jeg det er gået ret godt, men jeg ville være meget taknemmelig hvis nogen kunde tjekke efter en ekstra gang for mig! "Cucumber Bones is an exhibition based on our predilection for attributing human characteristi... -
Politisk indflydelse -NGO
ForumindlægHej, Hvordan kan en NGO skaffe sig politisk indflydelse? Er der nogle der kan hjælpe? :) -
Indsæt ord i sætninger
ForumindlægKan jeg få hjælp til disse to opgaver? -
osmanner riget og den tredje verden?
Forumindlæg- Hvilke lande var underlagt osmannerriget? - hvad er ''Den tredje verden'' sådan meget kort fortalt ? -
Parameter vs variabel
ForumindlægEr der en venlig sjæl der kan beskrive hvad vi mener med paramter og variabel? Hvis jeg fremstiller en matematisk model der beskriver et eller andet og præsentere variabler og parametre. Hvordan skelner mellem disse? Også: Hvad er en parametrisk-model og hvad er non-parametrisk model? -
Hjælp til at rette omkring 10 sætninger i tysk
ForumindlægHej jeg vil gerne have noget hjælp til mine tysk rettelser, da jeg har svært ved tysk i forvejen. Det drejer sig ca om 10-15 sætninger, som skal rettets til rigtig tysk, jeg har prøvet så godt jeg kunne - så det kunne være en stor hjælp hvis nogle gad at bruge 5 min til at kigge på det. Tak på f... -
Snit for at komme på HHX?
ForumindlægHej.. Hvad skal man have i snit for at komme på hhx? lige nu ligger mit snit på 6,8. På forhånd Tak! :) -
Hjælp til valg af studieretning.
ForumindlægHej mennesker! Lige nu går jeg i 9 klasse og allerede den 6 januar skal jeg vælge en studieretning. Jeg er rigtig god til humanistiske fag, det er nemt for mig at få 12-taller i dem, men til gengæld har jeg store problemer med matematik. Hver gang jeg ser nogle tal, som skal regnes ud, får j...
