Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 19481 til 19500 af 42939
-
FSA
ForumindlægHej. Er der nogle af jer, der ligger inde med nogle FSA´er, så jeg kan øve mig. Evt. Links hvis I har nogle. Det vil være en kæmpe hjælp. Hvis ikke, har i nogle typiske fejltyper jeg kan øve mig på? -
Aboriginals
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er igang med en eksamensopgave, hvor jeg har valgt at skrive om aboriginals. :-) Jeg skal snakke om det i fem minutter, så det skal ikke fylde frygtelig meget. Jeg har i starten valgt, at snakke om "the past", altså fortiden. Jeg har lavet lidt research, men kan... -
elektroteknologi
ForumindlægJeg har fået afslag, da jeg har lavt snit i kvote 1. Jeg håbet på at kunne begynde på elektroteknologi på DTU. Det brev jeg modtog i dag, der står at jeg ikke er blevet optaget på nogen af uddannelserne/uddannelsestederne og har heller ikke fået eventuelt søgt standby plads. I ansøgningsskema har... -
Et lille spørgsmål
ForumindlægEr det lovligt at ligge sin opgave (3. års opgave, problemformulering) op på nettet (her) og få hjælp til den? -
HJJJJJJjjjjjjjjjjjÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆlp
ForumindlægHej folkens, jeg skal op i matematik også vil jeg spørger jer, hvad skal man forberede sig på, det vil glæde mig at i vil hjælpe mig, tak på forhånd:) -
Mat repetition
ForumindlægOpgave 1 I en model betegner O(x) (målt i kr.) en virksomheds samlede omkostninger ved en produktion på x enheder af et bestemt produkt. Den pris pr. enhed, som virksomheden kan sælge samtlige x enheder for, betegnes a(x) (målt i kr.). I modellen antages det, at: O(x) = 0,0024x2 + 106 og a(x) ... -
ånding i lys?
ForumindlægHej.. er der nogen der kan bekræfte at planter foretager ånding i lys? og hvorfor? -
Årsprøve
ForumindlægSkal man også bevise sætninger i skriftlig matematik årsprøve (A-niveau 1.g)? Eller er det udelukkende opgaveregning man testes i? -
karakterspørgsmål!
ForumindlægAltså matematik B-niveau tæller 1/3 og A-niveau 2/3. Hvordan kommer det til at stå på eksamensbeviset? -
AT-fremlæggelse
ForumindlægSkrev min AT-synopsis her i sidste uge om sagen omkring den amerikanske soldat Jessica Lynch, og de to versioner af hendes overlevelse i Irak-krigen - en amerikansk, som nærmest er en heroisk myte, og den britiske, der er en realistisk tilfangetagelsesfortælling. Nu sidder jeg så og prøver at ko... -
Klimaændring?
ForumindlægJeg synes ikke jeg kan finde rigtig noget om det på nettet, jeg er i gang med at skrive et projekt om klimaændring . Og kan ikke finde noget om '' Hvad vil danske politikere gøre for at hjælpe de ulande, hvor klimaændringerne er størst'' ? Kender i gode hjemmesider i kan anbefal... -
Kommunikation
ForumindlægHvad vil det sige at have kommunikativ kompetence? -
Fedt forbrænding
ForumindlægHey jeg har brug for lidt hjælp jeg skriver opgave om fedt oplagring og nedbrydning. Jeg har svært ved at finde en ordentlig gennemgang af krebs cyklusen med hanblik på forbræning af fedt hvis der er nogen der kender et link til et sted hvor den gennemgås ville det være super nice -
HJÆÆÆLP - Denotationer/Konnotationer
ForumindlægJeg sidder med en danskopgave, og jeg har ret svært ved at finde ud af det med konnotationer... Min opgave lyder således: Se på de følgende ord, der alle har kvinde af hunkøn som det denotative indhold. Hvilke konnotationer har de forskellige ord, og er de positive eller negative? Dame Kællin... -
SRP Karakter
ForumindlægSynes i at det er "okay", at forstyre sin lærer i hendes ferie for, at høre hvad man har fået af karakter for sin SRP? Jeg afleveret i december måned og har stadig ikke fået den tilbage endnu! -
Herodot's Historie
ForumindlægHej studieportalen, jeg skal til at skrive om perserkrigene mellem grækerne og perserne under antikken. Jeg har søgt efter en hel del literratur, og det ser ud til, at Herodot er den bedste kilde til krigene. Er der nogen, der kan give navne på nogle af hans bøger, som indeholder information om d... -
Spørgsmål til biologirapport
ForumindlægHåber nogen kan besvare disse spørgsmål for mig vedrørende en øvelse i biologi på B-niveau om smagssans- tærskelværdi hvorfor er der en tærskelværdi? og hvorfor skal der startes med den laveste koncentration? -
hjælp til at rette
Forumindlæghej, søger en der kan hjælpe med at rette mine engelske noter???? der er under en side tak på forhånd (-; -
DISKUSSION SRP
ForumindlægMin opgaveformuleringen lyder: Diskuter konsekvenserne af social ulighed i det amerikanske sundhedssystem, inddrag her relevant og aktuelt materiale. Hvordan griber man en diskussion som denne an? Er helt på bar bund. På forhånd TAK! -
Hjælp til et produkt til OSO
ForumindlægHej allesammen. Er der har nogen gode ideer til hvad mit produkt kunne være til min oso opgave? Altså noget jeg kunne fremstille til min fremlæggelse . Håber på nogen gode svar. Med venlig hilsen Kathleen.
