Søgning på: dansk skriftlig fremstilling 2018. Resultater: 19501 til 19520 af 50243
  • Løs ligning

    Forumindlæg
    Jeg skal til skriftlig mat B eksamen mandag og ville lige høre om nogen kan hjælpe.. Hvis opgaven udenhjælpemidler lyder, Løs ligningen: x2+2x-3= 0 Skal jeg så finde diskriminanten osv eller er der tale om nulreglen?
  • Analyse af sejrherren.

    Forumindlæg
    Hey. Jeg skal aflevere en skriftlig analyse og fortolkning af "Sejrherren" af Svend Åge Madsen, men føler mig rimlig lost lige pt. og mangler lige lidt inspiration (: Så jeg ville høre om der er nogen der evt. lægger inde med sådan en opgave. Det ville vær en kæmpe hjælp. På forhånd tak (:
  • 00 eller 02 ???

    Forumindlæg
    Hej. Er det rigtigt at man skal have besvaret halvdelen af opgaverne til matematik A skriftlig eksamen rigtigt for at bestå (få 02)?? (altså at have svaret rigtigt på 12 ud af de 24 spg.) Mvh.
  • hvad skal en stil indeholde?

    Forumindlæg
    Heej , jeg skal til engelsk A skriftlig imorgen og jeg ville høre om der er nogle som har en oversigt over hvilke elementer/punkter (som genre, synsvinkel, tema osv osv) en aflevering på A skal indeholde? Håber nogle kan hjælpe :) UM
  • Analysemodel

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg har forgæves ledt efter en oversigt over tekst analyse på engelsk. Altså med de forskellige termer oversat til engelsk. Jeg skal til skriftlig eksamen og ville gerne have sådan en med, håber der er nogle der kan hjælpe mig eller ved hvor man kan finde en henne. På forhånd tak:)
  • Hvem retter min eksamensopgaver?

    Forumindlæg
    Jeg går på STX, og er ved at blive student. I den anledning er jeg meget interesseret i at vide, hvem der skal rette mine skriftlige eksamensopgaver. Er det en ekstern censor, en ekstern censor og min lærer, eller to eksterne censorer? Tak for hjælpen.
  • HAPTUUUU

    Forumindlæg
    HEJJJJJJJJJJJJJJ ER DER NOGEN DER KAN EN ELLER FLERE HJEMMESIDER HVOR MAN KAN SKRIVE EN TEKST, SOM BLIVER SKREVET PÅ ET HJERTE ELLER TRÆ OSV. VED IKK OM I FORSTÅR. MEN DER ER NOGLE HJEMMESIDER HVOR MAN KAN SKRIVE EN TEKST, HVOR DEN SKRIFT SÆTTES PÅ STRANDEN FX, SÅ DET SER VIRKELIGT UD... :S
  • Egnet

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen. Jeg har lige et spørgsmål. Kan man blive egnet til gymnasiet med et gennemsnit på 5,8, men med to 02'er? (Fransk mundtilig og fransk skriftlig). Jeg har tænkt mig at tage spansk hvis jeg kommer på gym, så kommer aldrig rigtig til at bruge fransk.
  • Symbolisme!!!

    Forumindlæg
    Jeg skal på mandag aflevere skriftligt om perioden symbolismen. Jeg vil lige spørge, om i har nogle notater til det, så i kan sende det til mig, hvis det er muligt eller om i har gode hjemmesider til det? Jeg skal skrive om perioden, og hvilke forfattere er repræsentative for perioden osv. Tak f...
  • Fransk-hjælp

    Forumindlæg
    Jeg går i 3.g, og har fransk på højniveau. Er der nogen der er i stand til at hjælpe mig på det skriftlige område mod betaling? Det drejer sig om rettelse af stile, og i den forbindelse hjælp til de ting jeg laver forkert.Hvis du er interesseret, så skynd dig at skrive!!Hilsen, Sidsel
  • Matematik A!

    Forumindlæg
    Er der nogen der lig kan hjælpe mig med opgave 5 under denne hjemmeside : http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF11/Proever%20og%20eksamen/110524%202stx111_MAT_A.ashx
  • Opgaveformulering fra 2000 mangles

    Forumindlæg
    Hej\n\nHar været så dum at forlægge selve opgaven samt bilagene til skriftlig samfundsfag maj 2000.\nVille blive meget glad hvis der var en der lå inde med den og selvfølgelig kunne sende den
  • Fysikeksamen i 2005

    Forumindlæg
    Hej.Jeg går i 3.g og har fysik på A - niveau. Er der nogen af jer, som har været til skriftlig eksamen i fysik i 2005, så ville jeg være over lykkelig, hvis en af jer ville gøre deres opgave tilgængelig har på studieportalen.På forhånd mange tusind tak.
  • differential regning

    Forumindlæg
    hey derude... Jeg sidder lige og øver på den kommende skriftlige eksamen. Opg. 5, ved denne link, hvordan skal den laves? http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF08/Eksamen/Opgaver/080514_opgave_HFE_081_matB.ashx på forhånd taak.. :D
  • fysikeksamen 2005

    Forumindlæg
    Hej.Jeg går i 3.g og har fysik på A niveau. Jeg ville rigtig gerne se en besvarelse af eksamensopgaverne i fysik 2005. Er der ikke en, som har været oppe til skriftlig eksamen i fysik i 2005, der er så søde, at gøre deres opgave tilgængelig her på studieportalen.På forhånd tak.
  • prøve.

    Forumindlæg
    HEJ jeg skal til prøve i skriftlig tysk , på tirsdag og derfor vil jeg gerne spørge om der er nogle der har ideer til hvordan man forbereder mig bedst muligt.. jeg plejer at få 8 i stile, men vil gerne forbedre mig. nogen der har nogle ideer til hvordan man klarer sig godt?
  • Godfather trilogien (bog)

    Forumindlæg
    Hej. Da jeg skal til at skrive SSO (større skriftlig opgave) i mediefag, skal jeg bruge en bog. Jeg tænker noget i stil med en bog, hvor der står alt muligt om, hvordan filmene blev produceret osv. Tusind tak for hjælpen på forhånd.
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har haft matematik b eksamen idag og ville høre om der var en sød person der kunne tænke sig at læse min besvarelse igennem. Skal op i mundtlig om et par dage, og det ville være rart at vide hvordan den skriftlig eksamen er gået inden. Mvh Maria :)
  • skr. matematik eks.

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg skal snart op til skriftelig eksamen i matematik på c. Og har brug for nogle guldkorn som kan give mig et lille skub. Nogle som muligvis har nogle gode notater? Jeg vil være så lykkelig, da det er min første og sværeste for mig:(Spred fred..
  • drivhuseffeken opg.

    Forumindlæg
    jeg skal lave en opg om drivhuseffekten som skal se sådan ud (skriftlig): 1. en indledning hvor jeg skal fortælle hvad jeg vil skrive om. 2. problemformulering 3. teoretisk afsnit 4. konklusion Men jeg er helt blank. ved ikke rigtig hvordan jeg skal gøre det. Tak på forhånd