Søgning på: OSO - Obligatorisk selvvalgt opgaven. Resultater: 19521 til 19540 af 142867
  • Differentialregning

    Forumindlæg
    Heey ! jeg sidder her med en rapport om differentialregning jeg ville lige spørger om i kunne give en forklaring på hvad differentialregning betyder jeg ved at det går ud på at finde tangent hældning men hvad er differentialregning egentlig
  • Hvilke emner, hvor meget ?

    Forumindlæg
    Hello , ;) Tænkte på, nu hvor der snart er terminsprøve i matematik .. hvilke emner læser I på, hvor I mener, der normalt er spørgsmål i , og hvor mange timer læser I til matematik prøven ? er der tale om 2 timer ? eller omkring 6-7 timer ?
  • Potens

    Forumindlæg
    Okay. normalt kan jeg godt det her, men det er mn udregning af B der bliver noget møg ;$ x1: 69 y1: 30 x2: 160 y2: 314 Jeg håber noget kan få noget andet end.. 0,00002 >-<" tak på forhånd!~ og god søndag
  • punktmængder

    Forumindlæg
    Tegn i et koordinatsystemet hver af punktmængderne bestemt ved \n1) x^2+y^2-6x=<-5\n2)x^2+y^2>1\n\nAner slet ikke hvad punktmænder er, nogen der kan forklare mig det..
  • HJÆLP HAR DESPERAT BRUG FOR DET!

    Forumindlæg
    hej jeg har en problemregning som jeg har rigtig svær ved. Kan i hjælpe?:-) den hedder Skibsfart i dk den er til imorgen så hurtige svar er godt tak på forhånd:-) Facitliste tak:-) ER DESPERAT
  • stil

    Forumindlæg
    Skal bare bruge en stil/essay om filmen og novellen "my son the fanatic, vi skal sammenligne de to ting! Please hjælp! Skal afleveres mandag!!!
  • blækregning.

    Forumindlæg
    hvordan beregner man indtægt?
  • Sprogfejl

    Forumindlæg
    Ber om rettelse til de efterfølgende sprogfejl:\n\nI mean you have correctly about the falling sale of Happy Meal. I will try to find solutions to attract children. \n\nWith the contract we made McDonald’s gunner produce toys related to Disney characters and that will influence the business fall....
  • USSR-Kollektivisering

    Forumindlæg
    Er der nogen der har skrevet en SSO opagve om landbrugkollektivisering??? eller fra perioden, 1924 til 1940 \n\njeg er igang med min SSO, og har brug for at nogen kigger den igennem og kommenterer den???? \n
  • Moral og etik

    Forumindlæg
    Skriver dansk stil om Anders Bodelsens Alt er tilladt, men kan ikke komme m de store geniale pointer...\n\nnovellen handler om moral og anstændighed - at stjæle, slå ihjel og gøre sakde på andres ting. hvorfor/hvorfor ikke
  • Jens Vejmand.

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder med et lille problem. Jeg skal bruge svar på følgende. Modsætninger i digtet Jens Vejmand. Er der forandringer? Og Tekst analyse og temaer - Tak på forhånd
  • Eksponentielfunktion

    Forumindlæg
    Hejsa. :-) Jeg har lidt problemer med at løse en ligning. Ville høre om der var nogle der ville hjælpe mig? g(x)=20 Venlig hilsen Maja.
  • pGLO transformation

    Forumindlæg
    Heisa... skal høre om der er nogen der har lavet dette forsøg....og evt. har lidt hjælp til teori afsnittet..;)
  • Tysk oversættelse

    Forumindlæg
    Hej;) er der en der vil kigge/rette min tyskeoversættelse af en dansk tekst. Jeg har skrvet den danske tekst først og dernæst den tyske..Håber der er en der kan hjælpe.. M.V.HEinfach so side 129 nr. 5I årene omkring 1978 hørte man maget om de grupper, der kaldte sig No furture- generationen. Det ...
  • funktionsundersøgelse

    Forumindlæg
    hvad er difinitionsmængden, asymtoer, monotoniforholdene og værdimængden for\nf(x) = e^(1/x)
  • Bestem en funktion

    Forumindlæg
    Hej jeg vil gerne hører efter om der kunne hjælpe mig med hvordan jeg bestemmer intergarlet :) se venligst billedet , og bemærk venligst jeg har lavet/forstået "gør rede for hvilken figur der hører til hvilken funktion"!!!!!
  • redegører

    Forumindlæg
    jeg skal redegøre for at g'(x)=1/x når g(x)=f(x)/x. ud fra det skal jeg så bestemme f...Nogen som kan hjælpe??
  • Engelsk synopsis

    Forumindlæg
    Hej, skal skrive engelsk eksamen synopsis til mundtligt engelsk.. Det skal handle om hooligans.. Men er lidt i tvivl om opsætning og hvad man started ud med og slutter af med i sin synopsis!!??
  • Hjælp!!! til reportage er helt BLANK!!!!

    Forumindlæg
    Jeg har en reportage for til på tirsdag. Jeg ved virkelig ikke, hvad jeg skal skrive om eller hvordan jeg skal starte den, jeg er helt BLANK. Ved bare at jeg skal have noget beskrivende, fakta og nogle kilder der udtaler sig med. Please nogen der kan hjælpe??????
  • Antigone

    Forumindlæg
    Hejsa..Er der nogen som har nogle gode notater til Antigone?? Ville være en stor hjælp...- Michelle