Søgning på: OSO - Obligatorisk selvvalgt opgaven. Resultater: 19521 til 19540 af 142867
-
Differentialregning
ForumindlægHeey ! jeg sidder her med en rapport om differentialregning jeg ville lige spørger om i kunne give en forklaring på hvad differentialregning betyder jeg ved at det går ud på at finde tangent hældning men hvad er differentialregning egentlig -
Hvilke emner, hvor meget ?
ForumindlægHello , ;) Tænkte på, nu hvor der snart er terminsprøve i matematik .. hvilke emner læser I på, hvor I mener, der normalt er spørgsmål i , og hvor mange timer læser I til matematik prøven ? er der tale om 2 timer ? eller omkring 6-7 timer ? -
Potens
ForumindlægOkay. normalt kan jeg godt det her, men det er mn udregning af B der bliver noget møg ;$ x1: 69 y1: 30 x2: 160 y2: 314 Jeg håber noget kan få noget andet end.. 0,00002 >-<" tak på forhånd!~ og god søndag -
punktmængder
ForumindlægTegn i et koordinatsystemet hver af punktmængderne bestemt ved \n1) x^2+y^2-6x=<-5\n2)x^2+y^2>1\n\nAner slet ikke hvad punktmænder er, nogen der kan forklare mig det.. -
HJÆLP HAR DESPERAT BRUG FOR DET!
Forumindlæghej jeg har en problemregning som jeg har rigtig svær ved. Kan i hjælpe?:-) den hedder Skibsfart i dk den er til imorgen så hurtige svar er godt tak på forhånd:-) Facitliste tak:-) ER DESPERAT -
stil
ForumindlægSkal bare bruge en stil/essay om filmen og novellen "my son the fanatic, vi skal sammenligne de to ting! Please hjælp! Skal afleveres mandag!!! -
blækregning.
Forumindlæghvordan beregner man indtægt? -
Sprogfejl
ForumindlægBer om rettelse til de efterfølgende sprogfejl:\n\nI mean you have correctly about the falling sale of Happy Meal. I will try to find solutions to attract children. \n\nWith the contract we made McDonald’s gunner produce toys related to Disney characters and that will influence the business fall.... -
USSR-Kollektivisering
ForumindlægEr der nogen der har skrevet en SSO opagve om landbrugkollektivisering??? eller fra perioden, 1924 til 1940 \n\njeg er igang med min SSO, og har brug for at nogen kigger den igennem og kommenterer den???? \n -
Moral og etik
ForumindlægSkriver dansk stil om Anders Bodelsens Alt er tilladt, men kan ikke komme m de store geniale pointer...\n\nnovellen handler om moral og anstændighed - at stjæle, slå ihjel og gøre sakde på andres ting. hvorfor/hvorfor ikke -
Jens Vejmand.
ForumindlægHej. Jeg sidder med et lille problem. Jeg skal bruge svar på følgende. Modsætninger i digtet Jens Vejmand. Er der forandringer? Og Tekst analyse og temaer - Tak på forhånd -
Eksponentielfunktion
ForumindlægHejsa. :-) Jeg har lidt problemer med at løse en ligning. Ville høre om der var nogle der ville hjælpe mig? g(x)=20 Venlig hilsen Maja. -
pGLO transformation
ForumindlægHeisa... skal høre om der er nogen der har lavet dette forsøg....og evt. har lidt hjælp til teori afsnittet..;) -
Tysk oversættelse
ForumindlægHej;) er der en der vil kigge/rette min tyskeoversættelse af en dansk tekst. Jeg har skrvet den danske tekst først og dernæst den tyske..Håber der er en der kan hjælpe.. M.V.HEinfach so side 129 nr. 5I årene omkring 1978 hørte man maget om de grupper, der kaldte sig No furture- generationen. Det ... -
funktionsundersøgelse
Forumindlæghvad er difinitionsmængden, asymtoer, monotoniforholdene og værdimængden for\nf(x) = e^(1/x) -
Bestem en funktion
ForumindlægHej jeg vil gerne hører efter om der kunne hjælpe mig med hvordan jeg bestemmer intergarlet :) se venligst billedet , og bemærk venligst jeg har lavet/forstået "gør rede for hvilken figur der hører til hvilken funktion"!!!!! -
redegører
Forumindlægjeg skal redegøre for at g'(x)=1/x når g(x)=f(x)/x. ud fra det skal jeg så bestemme f...Nogen som kan hjælpe?? -
Engelsk synopsis
ForumindlægHej, skal skrive engelsk eksamen synopsis til mundtligt engelsk.. Det skal handle om hooligans.. Men er lidt i tvivl om opsætning og hvad man started ud med og slutter af med i sin synopsis!!?? -
Hjælp!!! til reportage er helt BLANK!!!!
ForumindlægJeg har en reportage for til på tirsdag. Jeg ved virkelig ikke, hvad jeg skal skrive om eller hvordan jeg skal starte den, jeg er helt BLANK. Ved bare at jeg skal have noget beskrivende, fakta og nogle kilder der udtaler sig med. Please nogen der kan hjælpe?????? -
Antigone
ForumindlægHejsa..Er der nogen som har nogle gode notater til Antigone?? Ville være en stor hjælp...- Michelle
