Søgning på: dansk politik samfundsfag. Resultater: 19521 til 19540 af 48880
  • Kost og sundhed på plejehjem

    Forumindlæg
    Hej jeg er ved at lave en opgave om sundhed på plejehjem og om de selv tænker over hvad de spiser og hvilken motion de får men har lidt svært ved at findet er der måske nogle her inde der kan hjælpe mig På forhånd tak :)
  • Hjælp til godt essay

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal skrive et godt essay omkring min bolig, samt mine boligdrømme. Jeg er ikke vant til essays, og kunne derfor godt tænke mig nogle gode tips - også til, hvad jeg skal have med i mit essay, og hvordan jeg skal formulere mig. Svar gerne privat! :-) Hilsner
  • Projektuge emne

    Forumindlæg
    Hej Vi er 2 elever fra en 9. klasse. Vi er i gang med at forberede projektuge, men der er jo intet projekt uden et emne!! Overemnet er "tid" og vi har derfor tænkt på emner som fx fremtiden (kommer der en 3. verdenskrig) eller at have om en bestemt tidsperiode. Vi synes nogl...
  • Er du - Baptister?

    Forumindlæg
    Hvad er en baptist's mission? Jeg har været inde på baptistkirkens hjemmeside, men jeg kan ikke rigtig finde det. Hvor det står overskueligt fortalt. Hvad er deres menighed? mere evt`? og er du selv baptist?
  • Litteraturhistorisk

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder og laver en stil 'Udenfor' af Svend Åge Madsen, hvor jeg skal lave en perspektivering som placerer den litteraturhistorisk, jeg synes dog jeg er lidt på bar bund, så er der nogle der kan hjælpe? :)
  • Betalingsbalancen..

    Forumindlæg
    Hvad er det der gør at en skatte nedsættelse vil forværre betalingsbalancen?
  • Vil du rette?

    Forumindlæg
    In meiner Freizeit spiele ich Tischtennis jeden Montag und Donnerstag von 19 bis 21 Uhr von Helsingör Bordtennis Klub. Wir sind ungefähr 20 Personen und spielen beiden Turniere als auch normale Training. Der Klub liegt an einer Schule. Jeden Dienstag hilfe ich Migranten bei den Hausaufgaben von 1...
  • "Der er så dejligt ude på landet"

    Forumindlæg
    Nogen, der har skrevet en analyse/fortolkning af Dan Türells digt "Der er så dejligt ude på landet"? Eller bare nogen, der har skrevet en kronik, hvor der argumenteres enten for eller imod storbyen og/eller landet?
  • Analyse af Christian 4.s pestforordning 1625

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg sidder og er i gang med at skrive SRP i fagene Historie og Bioteknologi Jeg er noget til mit analyserende spørgsmål, hvor jeg skal analysere kilden Christian 4.s pestforordning fra1643 (http://www.academia.dk/Pesten-i-Danmark/1643a.php) Jeg har et kæmpe problem i og med at ...
  • Hvad betyder modernitet?

    Forumindlæg
    Hej Kan ikke finde ud af hvad modernitet reelt betyder. Nogen der kan hjælpe.
  • Hjælp.

    Forumindlæg
    Hej - håber på hjælp. :-) Sandsynlighedsregning: Hvilken bogstavtast bliver mon mest slidt på en edb-maskine? Hvordan finder jeg ud af dette? På forhånd tak.
  • Den Amerikanske velfærdsstat.

    Forumindlæg
    Ud fra din erfaring omkring Amerika, hvad mener du så om den Amerikanske velfærdsstat??
  • Invandrer, asylansøger, flygtning, immigrant?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg vil høre, om der er nogen, der kender forskellen på alle de her ord: Indvandrer, asylansøger, flygtning og immigrant.. Er bange for, at jeg kommer til at bruge dem forkert.. Håber I kan hjælpe!
  • Baggrundsartikel

    Forumindlæg
    Jeg har problemer med at forstå hvad en baggrundsartikel helt er. Er det ikke bare ligesom en normal nyhedsartikel eller er der meget forskel?
  • Fsa december 2012 folkeskole

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der har været oppe til prøven please svar mig hurtigt det haster :(
  • Er denne sætning korrekt?

    Forumindlæg
    Jeg er bange for, at det er alt, hvad jeg ejer og har. "I’m afraid that it’s everything (that) I own and have." OL
  • spanske synonymer etc. link

    Forumindlæg
    et link til spanske synonymer- antonymer , forklaringer af ord og oversaetter http://www.elmundo.es/diccionarios/index.html god arbejdslyst
  • Hvilken karakter ville dette give? - måske evt. hjælp

    Forumindlæg
    En oversættelse til aflevering: Selena era un cantante latinoamericano, que era orgulloso de ser una “Latina”. Ella puso mucha importancia a sus raíces y ella era famosa en el norte y Suramérica de los barcos. Al amiga Yolanda la mató. Nadie entiende porqué Yolanda mató Selena. “Ella era mi mej...
  • Stil, om at gå i skole

    Forumindlæg
    Hjælp skal skrive en stil om at gå i skole men kan ikke komme gang.
  • hjælp hurtig Please

    Forumindlæg
    er i søde og hjælpe :) :) -jeg skal have forsat projektuge næste uge,men jeg var der ikke før så jeg er lige startet. og jeg har valgt at have om kina. -som produkt har jeg en video som jeg vil vise om kina med kinesisk musik i baggrunden imens jeg fremlægger., et maleri, nogle ting der fra ,...