Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 19521 til 19540 af 48931
-
Eksamen Mat B - disposition
ForumindlægHej, alle. Jeg skal til eksamen i matematik B-niveau, og jeg er lidt i tvivl om, hvordan en GOD eksamen forløber. Har I nogle råd til, hvordan man kan gøre sin præstation til topkarakter? Hvad giver ekstra og hvad er dumt?? Håber I har tid til at dele jeres oplevelser med mig. KH Michelle -
Journalskrivning
ForumindlægHej alle venner derude!Jeg er igang med at skrive en journal i biologi ud fra nogen forsøg vi har lavet med celler.Den skal være så kort som mulig.Ville så høre om I vidste om man skal indlægge indholdsfortegnelse med i opgaven?På forhånd takStefo, 1.G HTX -
Afbrænding af glukose
ForumindlægHej"Hvis personen "brændte" glukose, hvor meget CO2 dannes der så pr. minut?"Jeg ved ikke lige, hvordan jeg skal gribe ovenstående an.Jeg har en graf, jeg har masser af tal. Jeg skal bruge noget med respirationen. Sig hvilke tal jeg skal bruge :P -
Jobansøgning
ForumindlægNu skal jeg til at skrive en job ansøgning. Men da det kun er til et deltidsjob, kunne jeg godt tænke mig at høre, hvor meget I skriver i sådan en ansøgning -
Er min opgave rigtigt regnet?
Forumindlægx/8 + 2 = 3x-7/8 + 1/4 x/8 + 16/8 = 3x-7/8 + 2/8 så ganger jeg det hele med 8: x + 16 = 3x-7 + 2 -2x = -21 2x = 21 x = 10,5 Hej, er det den rigtige løsning? Tak på forhånd. -
Eksamen, synopsis og overskrift
ForumindlægHej... Vi er en gruppe på 3 der har trukket "USA, valg og valgsystemer"... Bilagene hertil handler om informationsteknologi og kommunikationsteknologi i forhold til øget demoktratideltagelse samt masser af materiale omkring sænkning af valgretsalderen i Danmark.... Så er det vi sidder... -
vejen mod demokrati
ForumindlægKarakteriser perioden: 1. Beskriv situationen i Danmark omkring periodens begyndelse 2. Beskriv situationen i Danmark omkring periodens afslutning 3.Hvordan var Danmark blevet anderledes i løbet af perioden 4. Find fem ord fra kapitlet, som du synes karakteriserer perioden 5. Nævn en begiven... -
Bindingsforhold
ForumindlægJeg skal gør rede for bindingsforholdene i et ammoniakmolekyle "NH3" Er det ikke bare elektronegativitesforskellen jeg skal kigge på..? Er der nogen der har et link til et skema hvor man kan se grundstoffernes elektronegativitet..? -
Gode råd til Dansk skriftlig
ForumindlægHej "studies" Jeg skal til "dansk skriftlige eksamen" på mandag. Så er der nogle her der kan give mig gode råd. - Tak på forhånd guys! ;-) -
Hjælp til samf rapport?
ForumindlægHar fået en opgave om "værdier i virkeligheden" hvis du har lavet, eller kendskab til overstående opgave vil jeg gerne have nogle gode råd, og du må evt gerne se min færdig opgave hvis du ønsker dette. -
en bedre overskrift..
Forumindlæg¨ jeg ønsker en bedre overskrift end Moralsk... kom med forslag... på forhånd tak... -
Hvad ville være relevant sekundær litteratur??
ForumindlægNu skriver jeg lige endnu et spørgsmål :-) Som det fremgår af overskriften er jeg virkelig i tvivl om hvad godt sekundær litteratur vil være når jeg skriver om Hemingway i sso.. Håber I vil hjælpe mig!! -
Problemformulering
ForumindlægHej alle. vi er 2 drenge der skal lave et projekt om censur. er der muligvis nogle der har nogle gode spørgsmål til problemformuleringen? M.v.h Jeppe og Nikolaj -
differentiering
ForumindlægHej. Er der nogle der kan hjælpe mig med at differentiere det her stykke (det er originalt den 4. afledede til brug i Taylorpolynom.) d/dx(3x^2-2y*y') jeg får selv: 6x-2(dy/dx)*(dy/dx)+2y*(d^2y/dx^2)*(dy/dx) tror ikk det er rigtigt?? -
Differentialligning
ForumindlægOPG. Undersøg om der findes en linær funktion som er løsning til diff. ligningen: y'=2y+4 Er der nogen der kan sige mig hvordan man håndterer sådan en? -
KILDER? SSO
Forumindlægjeg sidder og skrive SSO men er i tvivl omkring mine kildehenvisninger.. Jeg har nogle figurer som jeg har fra forskellige steder, men hvor i opgaven skriver jeg hvor jeg har taget dem fra?? Håber i kan hjælpe..?? -
Matematik hjælp.. hurtigt ? :P
Forumindlægredegør for ændringen i ligevægtsprisen, såvel grafisk som verbalt (meget gerne med relation til praksis) når du ændre på én af de fire parametre (stigningstal og konstanter) og samtidig holder de 3 andre parametre konstante. det er min oppgave.. og jeg kan ikke finde hoved og hale i den.. hj... -
Fred i verden!
ForumindlægHvis DU skulle have en indflydelse på verdensfred og international forstålelse - hvad ville DU så gøre? Hvordan ville DU skabe fred blandt de forskellige nationaliteter? Vil meget gerne have seriøse svar, den anden tråd mislykkede1! -
tryk
Forumindlæg1000cm^3 = 10 N Kan det passe? -
Frø
ForumindlægVores lærer har givet os en mærkelig opgave igen. Der er 7 sten på en linje. På de tre første sidder der tre grønne frøer og på de tre sidste sidder der 3 røde frøer. Hvordan flytter man så om på dem?
