Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 19521 til 19540 af 48931
  • Eksamen Mat B - disposition

    Forumindlæg
    Hej, alle. Jeg skal til eksamen i matematik B-niveau, og jeg er lidt i tvivl om, hvordan en GOD eksamen forløber. Har I nogle råd til, hvordan man kan gøre sin præstation til topkarakter? Hvad giver ekstra og hvad er dumt?? Håber I har tid til at dele jeres oplevelser med mig. KH Michelle
  • Journalskrivning

    Forumindlæg
    Hej alle venner derude!Jeg er igang med at skrive en journal i biologi ud fra nogen forsøg vi har lavet med celler.Den skal være så kort som mulig.Ville så høre om I vidste om man skal indlægge indholdsfortegnelse med i opgaven?På forhånd takStefo, 1.G HTX
  • Afbrænding af glukose

    Forumindlæg
    Hej"Hvis personen "brændte" glukose, hvor meget CO2 dannes der så pr. minut?"Jeg ved ikke lige, hvordan jeg skal gribe ovenstående an.Jeg har en graf, jeg har masser af tal. Jeg skal bruge noget med respirationen. Sig hvilke tal jeg skal bruge :P
  • Jobansøgning

    Forumindlæg
    Nu skal jeg til at skrive en job ansøgning. Men da det kun er til et deltidsjob, kunne jeg godt tænke mig at høre, hvor meget I skriver i sådan en ansøgning
  • Er min opgave rigtigt regnet?

    Forumindlæg
    x/8 + 2 = 3x-7/8 + 1/4 x/8 + 16/8 = 3x-7/8 + 2/8 så ganger jeg det hele med 8: x + 16 = 3x-7 + 2 -2x = -21 2x = 21 x = 10,5 Hej, er det den rigtige løsning? Tak på forhånd.
  • Eksamen, synopsis og overskrift

    Forumindlæg
    Hej... Vi er en gruppe på 3 der har trukket "USA, valg og valgsystemer"... Bilagene hertil handler om informationsteknologi og kommunikationsteknologi i forhold til øget demoktratideltagelse samt masser af materiale omkring sænkning af valgretsalderen i Danmark.... Så er det vi sidder...
  • vejen mod demokrati

    Forumindlæg
    Karakteriser perioden: 1. Beskriv situationen i Danmark omkring periodens begyndelse 2. Beskriv situationen i Danmark omkring periodens afslutning 3.Hvordan var Danmark blevet anderledes i løbet af perioden 4. Find fem ord fra kapitlet, som du synes karakteriserer perioden 5. Nævn en begiven...
  • Bindingsforhold

    Forumindlæg
    Jeg skal gør rede for bindingsforholdene i et ammoniakmolekyle "NH3" Er det ikke bare elektronegativitesforskellen jeg skal kigge på..? Er der nogen der har et link til et skema hvor man kan se grundstoffernes elektronegativitet..?
  • Gode råd til Dansk skriftlig

    Forumindlæg
    Hej "studies" Jeg skal til "dansk skriftlige eksamen" på mandag. Så er der nogle her der kan give mig gode råd. - Tak på forhånd guys! ;-)
  • Hjælp til samf rapport?

    Forumindlæg
    Har fået en opgave om "værdier i virkeligheden" hvis du har lavet, eller kendskab til overstående opgave vil jeg gerne have nogle gode råd, og du må evt gerne se min færdig opgave hvis du ønsker dette.
  • en bedre overskrift..

    Forumindlæg
    ¨ jeg ønsker en bedre overskrift end Moralsk... kom med forslag... på forhånd tak...
  • Hvad ville være relevant sekundær litteratur??

    Forumindlæg
    Nu skriver jeg lige endnu et spørgsmål :-) Som det fremgår af overskriften er jeg virkelig i tvivl om hvad godt sekundær litteratur vil være når jeg skriver om Hemingway i sso.. Håber I vil hjælpe mig!!
  • Problemformulering

    Forumindlæg
    Hej alle. vi er 2 drenge der skal lave et projekt om censur. er der muligvis nogle der har nogle gode spørgsmål til problemformuleringen? M.v.h Jeppe og Nikolaj
  • differentiering

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle der kan hjælpe mig med at differentiere det her stykke (det er originalt den 4. afledede til brug i Taylorpolynom.) d/dx(3x^2-2y*y') jeg får selv: 6x-2(dy/dx)*(dy/dx)+2y*(d^2y/dx^2)*(dy/dx) tror ikk det er rigtigt??
  • Differentialligning

    Forumindlæg
    OPG. Undersøg om der findes en linær funktion som er løsning til diff. ligningen: y'=2y+4 Er der nogen der kan sige mig hvordan man håndterer sådan en?
  • KILDER? SSO

    Forumindlæg
    jeg sidder og skrive SSO men er i tvivl omkring mine kildehenvisninger.. Jeg har nogle figurer som jeg har fra forskellige steder, men hvor i opgaven skriver jeg hvor jeg har taget dem fra?? Håber i kan hjælpe..??
  • Matematik hjælp.. hurtigt ? :P

    Forumindlæg
    redegør for ændringen i ligevægtsprisen, såvel grafisk som verbalt (meget gerne med relation til praksis) når du ændre på én af de fire parametre (stigningstal og konstanter) og samtidig holder de 3 andre parametre konstante. det er min oppgave.. og jeg kan ikke finde hoved og hale i den.. hj...
  • Fred i verden!

    Forumindlæg
    Hvis DU skulle have en indflydelse på verdensfred og international forstålelse - hvad ville DU så gøre? Hvordan ville DU skabe fred blandt de forskellige nationaliteter? Vil meget gerne have seriøse svar, den anden tråd mislykkede1!
  • tryk

    Forumindlæg
    1000cm^3 = 10 N Kan det passe?
  • Frø

    Forumindlæg
    Vores lærer har givet os en mærkelig opgave igen. Der er 7 sten på en linje. På de tre første sidder der tre grønne frøer og på de tre sidste sidder der 3 røde frøer. Hvordan flytter man så om på dem?