Søgning på: international økonomi niveau b. Resultater: 19521 til 19540 af 101232
-
Mundtlig eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal op i mundtlig biologi på højniveau om nogle dage. Tænkte på om nogle af jer havde nogle omfattende noter jeg evt. kunne kigge bruge. På forhånd tak. -
CH3COOH
ForumindlægHedder CH3COOH methylsyre? -
Råd til mundtlig dansk stx
ForumindlægHej alle Jeg ville høre om der var nogen derude der havde nogle gode råd til os der snart skal op i dansk. Bla. Hvad man kan risikere at komme op i, og hvad der er vigtigt at huske/gøre i forberedelsen. på forhånd tak :) -
Omfattende noter til VØ A bogen fra systime
ForumindlægHej Er der ikke nogen der har gode, omfattende noter til systime bøger i VØ A (Grøn og blå) Og måske endda nogle opgavebesvarelser til kaspitlerne. Jeg skal til årsprøve, og vil gerne have nogle opgaver til bogen som hjælpemidler - da det ikke er mit stærkeste fag! Jeg håber nogen kan hjælpe ... -
Eksamensark demokrati - USA og verden
ForumindlægHej alle Jeg sidder her og kæmper med et gammelt samfundsfags eksamensark som hedder Konflikter. Jeg har meget svært med delopgave D som handler om USAs økonomiske situation. Er der nogen som svaret på denne opgave, hvor jeg kunne se besvarelsen? Eller er der nogen som kan hjælpe mig? -
Ammoniumsulfat eller vand
ForumindlægHej allesammen Jeg håber, der er nogen der kan svare på dette spørgsmål. Har fået et ark af min lærer, hvor vi skal danne et gødningssalt udfra svovlsyre og ammoniakvand. Han har skrevet at formlen på ammoniakvand er (NH^4)2SO^4 , men så vidt jeg ved er det NH^4OH Er der nogen der ved om jeg... -
./Lektiekrise!!!HJÆLP!!!\.
ForumindlægHeej jeg har et problem , imorgen har jeg terminsprøve og mine noter er forvirrende , er der nogen der har noter man kunne skrive ned?? Please hjælp :D -
Tysk-eksamen (ny ordning)
ForumindlægHej Jeg skal her imorgen til tysk eksamen,og da det er tysk-eksame efter den nye ordning betyder det, at jeg har 24 timer til at forberede et oplæg ud fra teksten jeg trækker. Teksten jeg trækker har så tilknytning til et af temaerne jeg har læst i løbet af skoleåret og ud fra det skal jeg persp... -
Haster- Hjælp!!
ForumindlægJeg studere medicin og skal op til 1. semester eksamen her nu på tirsdag d.07 aug 2007, og kan bare ikke finde ud af kemi, nogen der kender nogle der underviser i medicinsk kemi på 1. semester på medicin der kan hjælpe?? -
Apocalypto
ForumindlægEr der nogen, som har set filmen Apocalypto? Den er meget barsk synes jeg.. :S Mel Gibson, der har lavet filmen, er blevet kritiseret meget..men var aztekerne virkelig så hårde mod mennesker? -
hjælp :(
ForumindlægHej en der er sød og lige hjælpe med at reducer dette udtryk : (a+2)(a−2)−3(2a+4)^2 +11a^2 - på forhånd mange tak :) -
Maple plot
ForumindlægHvordan ville jeg plotte denne? Nogle der kan hjælpe? -
Dode råd søges, STINKER til mat.!
ForumindlægJeg sidder her og er skide nervøs for den matprøve vi skal have inden så længe. Jeg er MEGA dårlig til mat. men elsker faget mere end de øvrige fag, det er skide spændende! Men problemet er så at vi skal have en prøve i differentialregning og måske integralregning :-S har i en mistanke om hvad ma... -
Rettelse af kort stil 600 ord!
ForumindlægEr der en, der har mulighed for at rette min korte stil igennem for fejl? Den består af 600 ord. PÅ forhånd tak! -
Mekanik - vikingen
ForumindlægHej Jeg sidder med denne opgave, og kan ikke rigtig komme igang, jeg er i tvivl om hvordan jeg kan bestemme et udtryk for vinkelhastigheden som funktion af vinkeludsving. Jeg har vedhæftet opgaven som en billede-fil. Mvh. -
Civilingeniør - Bioteknologi vs. Kemi?
ForumindlægHej Jeg overvejer at læse bachelor i 'Kemi og teknologi' eller 'Bioteknologi' på DTU efter sommerferien, men jeg ved ikke, hvad jeg skal vælge. Fagligt er jeg primært interesseret i biokemi, molekylærbiologi og de bioteknologiske teknikker, der relaterer sig hertil, proteinkem... -
FSA 10 klasse
ForumindlægHvordan ser en 10 klasse prøve i skriflig engelsk ud, en der kan give mig et link itl hvor man kan finde sådan en opgave ? -
hvad hedder våbenlov på engelsk?
Forumindlæghvad hedder våbenlov på engelsk? Er der nogen der ved det? Og hvad hedder: at stramme USA's våbenloven? -
Skal SRP indeholde en perspektivering?
ForumindlægJeg er i fuld gang med SRP'en, men er kommet i tvivl. Skal den indeholde en perspektivering? Eller er der en, der kan linke til læreplanen for SRP, hvis sådan en findes? -
Bevarelse af mekanisk energi
ForumindlægVi har lavet et forsøg der hedder bevarelse af mekanisk energi hvor lodder er tabt fra forskellige faldlængder. Hertil skal jeg svare på to spørgsmål som jeg ikke kan få til at gå op: 1. Hvad er Ekin hvis Epot er = 0 2. Hvad er Epot hvis Ekin er = 0 De må da blive nul begge to ikke?
