Søgning på: billedkunst eksamen. Resultater: 19541 til 19560 af 34503
-
Valg af novelle - erindring
ForumindlægJeg har trukket emnet erindring til min dansk eksamen, og nu skal jeg finde en tekst, er der nogen der kender en god en, som jeg kunne bruge? Har i også en ide til et emne der hedder arv og miljø? -
Portfolie
ForumindlægJeg skal skrive en portfolie, omkring vand, atom, iagttagelse og massefylde. Jeg er virkelig i tvivl omkring min portfolis ombygning, og vil helst ha en god en, som muligt, så den er til hjælp til eksamen :) -
hvilke hjemmeside?
Forumindlægjeg ville høre om der en der kan hjælpe mig med at finde en hjemmeside eller ligne hvor jeg kan finde alle Tom Kristensens digte. jeg skal bruge det til at forberede mig til dansk mundtlig eksamen?? -
spørgsmål om karakter
ForumindlægHej alle, jeg ville bare høre, om ens historie karakter, hvor årskarakteren tæller dobbelt, også stadig tæller dobbelt hvis man skal op i det til eksamen? Altså om ÅRSKARAKTEREN stadig tæller dobbelt hvis man skal op i det? -
Aflæsning af a i eksponentiel udvikling
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig, hvordan man aflæser tallet a ud fra en graf med en eksponentiel udvikling? Det irriterer mig jeg ikke kan finde ud af det! Jeg skal snart til eksamen, s¨å det ville være rart at kunne ;) På forhånd tak! -
Eftervisning af Hess' lov
ForumindlægHej alle :) Jeg skal snart til eksamen i kemi og mangler en rapport om eftervisning af Hess' lov - nogen der kan hjælpe med det problem ? På forhånd tusind tak ! :D -
resistans og resistivitet
ForumindlægHejsa. Jeg sidder og læser lidt op til eksamen og er løbet sur i resistans og resistivitet. Begge er vel modstand, men der er vel en forskel på de to... Nogen der har en god måde at se forskellen ????? -
finde novelle med tema. Barn til voksen.
Forumindlæghej. jeg skal op i 10. klasse dansk eksamen, jeg her trukket "fra barn til voksen". og leder derfor efter en novellle. håber nogen kan hjælpe! på forhånd TAK:D -
Samme eksamensstil ?
ForumindlægHej Jeg er igang med at tage matematik A på vuc som enkeltfag... tænkte på om den skriftlige eksamen ville være den samme for en hf og stx når de begge er A-niveau ? - på forhånd tak -
Andengradsligning, a,b,c og d?
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i morgen og jeg skal redegøre for a, b, c og d's grafiske betydning. Jeg har styr på det hele - undtagen lige denne lille ting. HJÆÆÆLP!! Tak :-) -
Årsprøve
ForumindlægHejsa allesammen. Jeg skal til årsprøve i biologi A niveau i næste uge. Ved i om opgavesættet er et er før er blevet brugt til eksamen, eller om det er en hel ny? -
Skr. Mat A HTX - Hvordan gik det?
ForumindlægHej HTX'ere. Ville bare lige høre jer andre om hvordan det gik jer til eksamen idag.. Synes selv at oplægget var fint! Er der nogle, som har lyst til at dele resultater eventuelt? :) -
KROPPEN I BEVÆGELSE
ForumindlægJEG HAR EKSAME IMORGEN OG HAR OM KROPPEN I BEVÆGELSE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BARE LIDT HJÆLP VILLE VÆRE EN KÆMPE HJÆLP!!! DET ER EN MUNDTLIG PRÆSENTATION AF EMNET ENGERGIOMSÆTNING VED BEVÆGELSE! STIKORD TIL DEN FAGLIGE SAMTALE: -BRÆNVÆRDI AF FØDEVARER -
De klassiske vs de moderne sociologer
ForumindlægEr der nogen som kan fortælle mig forskellen på de klassiske og moderne sociologer? skal op til AT eksamen imorgen mandag d. 31.05. og håber derfor der er nogen som kort kan svare på dette. -
Det moderne gennembrud - EMMA GAD
ForumindlægGår Emma Gad i mod det moderne gennembrudsmænd? I og med hun skriver Takt og tone og siger hvordan kvinden skal opføre sig? håber på hurtigt svar. eksamen i morgen. tak -
"Det er ikke let" analyse
Forumindlæghej.. Er der nogen der har læst digtet "det er ikke let" af Dan Turell og har analyseret den, så vil jeg meget gerne have hjælp til min eksamen. Fordi jeg har svært ved at analyser digte. -
Sandsynlighedsregning
Forumindlæghej Er der nogen der kan hjælpe mig med dette? Det er til min mundlige eksamen i matB. I din gennemgang skal du lægge særlig vægt på beviset for binomialfordelingen samt anvendelsen af binormialfordelingen. På forhånd tak :) -
hjælp med oplæsning til romantikken
ForumindlægHej, jeg skal forberede mig til eksamen i mundtlig dansk. Og jeg har om kunstbilleder i romantikken og har valgt billedet "en brudefærd i det nordlige Sjælland" og spørg om der er nogen der kan hjælp tak på forhånd. -
Den sidste balkjole
Forumindlæghey folkens ;) Skal til eksamen *her om snart * kunne godt tænke mig noget hjælp med min tekst Den sidste balkjole af Herman Bang. Har trukket Kvinde syn og det moderne gennembrud.. har ikke så meget at forklare om, er helt lost.. -
God eller dårlig kilde?
ForumindlægHej Alle! :) Jeg sidder og forbereder mig til eksamen på fredag.. Jeg skal stille en god kilde over for en dårlig, MEN... Hvad er en god kilde og en dårlig kilde? Håber meget på noget hjælp, da jeg har prøver google osv..
