Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 19541 til 19560 af 27764
  • vurdering???

    Forumindlæg
    Er lidt i tvivl , er ved at lave en opgave og skal redegøre , analysere og til slut vurdere Vedrørende vurdeing, man bruger så den tillærte viden, er det ok at inddrage ny viden i henhold til det der skal vurderes??????
  • Metallothionein i strandkrabber

    Forumindlæg
    Opgaven går ud på at analysere figur 2 i opgaven: "Metallothionein i strandkrabber" Figuren viser dog at i søjlen for koncentrationen på 2, er der en markør midt i søjlen. Hvad betyder den?
  • velfærdsreformer i Danmark

    Forumindlæg
    Hej derude, jeg er i gang med SRP og søger svar på hvilke velfærdsreformer der er blevet indført i Danmark.. Jeg skal nemlig analysere reformer af velfærdsmodellerne i USA og Danmark.. Jeg har ledt overalt synes jeg, dog uden resultater.. På forhånd, mange tak. Mvh.
  • HASTER MEGET!!!empiriske formel

    Forumindlæg
    hej er der nogen der ved hvordan jeg skal gøre:? opgaven lyder sådan: Ved en analyse af etcarbonhydrid finder man, at 3,56mg af stoffet ved fuldstændige forbrænding giver 11,20mg CO2 og 4,58mg H2O. a) bestem carbonhydridets impiriske formel.
  • Pia Juul Elverdams Å fortolkning

    Forumindlæg
    Pia Juul - Elverdams Å.. en meget kort novelle som ska analyseres og fortolkes,(kan findes på nettet) Har svært ved at forstå den :( Nogen der kan hjælpe?? evt. give nogle forslag?
  • B.S. Christiansen - Et liv på kanten

    Forumindlæg
    Jeg kunne godt tænke mig at vide om der er nogle, der har en analyse og fortolkning eller lignende af B.S. Christiansen - Et liv på kanten, jeg må indrømme, at jeg er lidt bagud med dansk afleveringerne og godt kunne bruge lidt hjælp til denne. Håber at nogle kan hjælpe :)
  • Find tekster?

    Forumindlæg
    Hej mangler følgende tekster til en analyse "identitet" "ungdom" "narcissisme" samt 2 teoretiske tekster af: Erik mader eller Peter thiest Jeg har desværre ikke mere information end dette. Det hele skulle gerne være inde for samme stil.
  • solutions

    Forumindlæg
    hey derude, Når ens lommeregner eller computer, siger at: "there may excist more solutions", hvordan kan man så i en aflevering analysere dette ? ... Og hvordan kan man evt. finde disse andre værdier/løsninger? på forhånd taaak...
  • Eksamen - kort film

    Forumindlæg
    Nogen der har analyseret eksamen kortfilm? Jeg går på handelsskole I Horsens og har denne opgave for til mandag d. 8 nogen der har den? min mail er [email protected] Jeg vil gerne bytte for noget? har rigtig mange spændene opgaver liggende på min comp!
  • Folkeevægelsen mod EU

    Forumindlæg
    Jeg skal analysere de 4 danske forbehold i forhold til Folkebevægelsen mod EU, men jeg kan simpelthen ikke finde noget om det rigtigt nogen steder. Og det eneste jeg selv ved er at de er glad for forbeholdet omkring militær. Nogen der kan hjælpe??
  • 1 G opgave

    Forumindlæg
    Hey! Jeg skal skrive en 1.G's opgave, Dansk/Historie, jeg har valgt dansk, men jeg kunne godt tænke mig at høre jer, om i kender en super god roman, som ville være genial og lave en analyse udfra? Mange Hilsner Nathalie :)
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal lave en analyse af en konklusion , Jeg skal finde ud af om den er dårligt i forhold til sprog og / eller indhold eller godt i forhold til sprog og / eller indhold. Problemet er at jeg har faktisk læst den mange gang men jeg kan ikke finde ud af om den er godt eller dårligt. ...
  • Fortæller

    Forumindlæg
    Hej, Jeg sidder midt i en analyse af 'Clara's Day' og harbrug for hjælp til en engelsk definition af en 3.personsfortæller, som ikke íkke er altvidende, men kun har indbli i én persons tanker, følelser, etc..
  • hvem er afsenderen?

    Forumindlæg
    Hej allesammen Håber i kan hjælpe mig lidt. Jeg skal lave en lave en analyse i religion om syndefaldsmyten og er pludselig blevet i tvivl om afsenderen? Myten er jo fra første mosesbog, er det så ikke Moses der er afsenderen? Der står nemlig ikke noget andet.
  • Modernistisk eller realistisk værk

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen. Jeg står i, at skulle analysere et selvvalgt værk, der enten skal være modernistisk eller realistisk. Da der nok er en del der allerede har prøvet eller læst sådan nogle værker, ville jeg høre om I kunne anbefale en bog eller to?
  • Jomfruen i fugleham!

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en analyse og fortolkning af Tryllevisen Jomfruen i fugleham. Nogle der har nogle gode noter hertil? Har desværre brugt mine sidste point, så kan ikke hente en opgave. Håber det er nogle der vil hjælpe. Tak på forhånd.
  • Månelandingen i forhold til Cubakrisen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er i gang med at analysere månelandingen 1969's betydning i den kolde krig. - Jeg har fået at vide at jeg skal indrage Cubakrisen 1962 i dette, men kan umiddelbart ikke se hvordan jeg skal kæde disse to ting sammen. På forhånd tak :)
  • Adam og Eva???

    Forumindlæg
    Hey folkens Jeg skal til at analyser teksten der hedder Adam og Eva Af Dario Fo, men det ser ud til at jeg ikke helt har forstået teksten derfor vil jeg høre om der evt. er nogen som har læst den eller skrevet om den..? det haster ...
  • Månelandingen 1969.

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er i gang med at analysere månelandingen 1969's betydning i den kolde krig. - Jeg har fået at vide at jeg skal indrage Cubakrisen 1962 i dette, men kan umiddelbart ikke se hvordan jeg skal kæde disse to ting sammen. På forhånd tak :)
  • Gået i stå :(

    Forumindlæg
    Jeg er ved at analysere billedet : Venus' fødsel og er gået totalt i stå. Jeg kan ikke finde ud af hvad vestenvinden skal repræsentere eller hvad kvinden til højre skal :( Arg, nogen der har nogle gode input? Så i fantastiske.