Søgning på: tysk anders sein. Resultater: 19541 til 19560 af 103118
-
samfundsfag SRO
Forumindlæghej jeg sidder og skriver SRO, men jeg skal forklarer private forbrug, men kan simpelhen ikke huske hvad det er??, er der nogle der vil hjælpe på forhånd tak -
kig her haster
Forumindlæghej folk!! nogen der kan hjælpe mig med denne opgave? billøftet i eksemplet Billøftet på autoværkstedet er en stærkt forenkelt udgave af hvordan et billøft fungere- beregn hvor meget bilen hæves hvis det lille stempel presses 50 cm ned. pumpen kan her ved hjælp af ventilerne 1 og 2 pumpe mere o... -
Rettelse + kommentar
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har færdigskrevet min kommentar for en klumme, og ville spørge om nogle af jer godt kunne se den igennem samt rette, så det nogenlunde lyder korrekt. I må også meget gerne komme med en kommentar og eventuelt et byd på en karakter. :) -
Hvornår står hastighedsvektoren står vinkelret på accelerationsvektoren ?
ForumindlægHvordan finder man ud af hvornår hastighedsvektoren står vinkelret på accelerationsvektoren ? -
Sjov mening om Forældre :)
ForumindlægKan i give nogle sjove meninger om hvad i synes om jeres forældre og hvad der er så irriterene ved dem . evt. spørgsmål . Skal nemlig skrive et essay , og ville gerne have jeres meninger og spørgsmål med . -
Nuklider?
ForumindlægHej Er isotoper det samme som nuklider? og er alle isotoper radioaktive?... det síges jo at et stof er radioaktiv hvis det bl.a. har flere/få neutroner end protoner... og isotpers kendetegn er jo dens varierende masse pga. få/meget antal neutroner? (: -
Spektrallinjer??
ForumindlægNogen der ved, hvad spektrallinjer er? -
Alkohols egenskaber
ForumindlægHej jeg igang med en opgave, hvor jeg skal redegøre for alkohol og dens egenskaber, men jeg kan bare ikke finde noget om dens kemiske egenskaber, nogen der kan hjælpe? :-) -
Brint som fremdriftsmiddel
ForumindlægHej alle sammen! Jeg har et fysik spørgsmål jeg godt kunne tænke mig at få svar på, og det lyder sådan her: Hvordan virker brint som fremdriftsmiddel? Jeg skal fremlægge på mandag, så jeg har ret travlt. Tak på forhånd :) -
Hjælp til datider
ForumindlægHej Jeg er ved at skrive en lille opgave i spansk men har brug for noget hjælp med datiderne: Den danske sætning lyder således: De fandt et hus Hvilken af de spanske datider skal man så bruge? Imperfektum? Eller Præteritum? Danske sætning lyder således: De levede af kager hver dag Hvilk... -
filosofi - sjælen og behaviorisme
ForumindlægHejsa er en behaviorist en monist? her tænker jeg på alan turing mm. Hvad ville en som Nietzsche sige til kunstig intelligens? På foråhnd tak:) -
Finde stofmængde og stofmængde-koncentrationen i en titrering af fosforsyre med NaOH
ForumindlægHej, jeg har gjort således (se dokument med screen dump) Hvad har jeg gjort forkert :( -
Hjælp🗣🧠
ForumindlægHej. :) Jeg ville lige høre om i vil hjælpe mig med min opgave som jeg virkelig ikke kan klare.? Der er i alt 45 opgaver men kan ikke komme viste fra denne her ! Jeg mangler kun 13 opgaver men nu sidder jeg fast. Hvis i ville være søde og hjælpe lyder spørgsmålet sådan her: En taske til en hån... -
Kan man sige dette:
ForumindlægJeg har nu siddet med disse sætninger lang tid og tror endelig at jeg er kommet frem til noget, men er de rigtige: 1. He should of course be allowed to talk about the incident, but it is extremely important for Charlotte to be kept out of the media 2. The police can not declare if the witnesses... -
Eksponentielle udvikling?
ForumindlægHejsa. er der nogen som kan hjælpe mig med denne opgave :) ? "Om den eksponentielle udvikling f gælder, at f(2) = 1 og f(-2) = 81. Angiv en forskrift for f." Mvh. Mark. -
fsa 1998 december?
Forumindlæghej, nogle som kan give mig facit til fsa 1998 matematik december ?? skal bruge den rimelig hurtigt! -
Reducer
Forumindlæg(a+b)^2-a(a+2b) Hvordan skal man reducere denne? Der må være nogle regler.. -
Opgave om AFGHANISTAN
ForumindlægNogen derude som sidder inde med en opgave om Afghanistan? -
Opgave
ForumindlægNår et spørgsmål lyder: Beskriv ud fra Boston-modellen og PLC-kurven Eldan’s strategiske situation Hvad er det så man skal skrive? -
Udbreder Beta-stråling sig isotropt? (Lige meget i alle retninger)
ForumindlægUdbreder Beta-stråling sig isotropt?? - Altså lige meget i alle retninger.
