Søgning på: tysk eksamen. Resultater: 19541 til 19560 af 48220
-
en sætning
ForumindlægHej alle sammen^^ hvad hedder denne sætning på tysk.... Når de er vendt tilbage -
rettelse af en kort stil
ForumindlægHej derude .. en der har tid til at rette en tysk (KORT) stil ?? -
"Måske har du ret" Hvordan?
ForumindlægHej guys. Hvordan siger man "måske har du ret" på tysk? -
mere specifikt?
Forumindlæghvordan siger man "mere specifikt" eller "mere præcist" på tysk? :) -
Oversættelse til dansk
ForumindlægHej nogen som kan oversætte en tekst fra dansk til tysk? -
Oversættelse
ForumindlægHej, nogen som kan rette en kort oversættelse??:) Fra dansk til tysk?? -
Tal
ForumindlægHej! Er der noger her, der ved hvordan man skriver på tysk 693.052 med bogstaver? På forhand tak -
Oversættelse
ForumindlægHvordan lyder den korrekte tyske oversættelse af: Det har været en god ferie. -
Oversættelse
ForumindlægHvordan siger man Efter gymnasiet vil jeg være frivillig på tysk? -
hvordan siger man det her?
ForumindlægHej! Hvordan siger man: “fordi jeg elsker fodbold“ på tysk? -
Rette
ForumindlægEr der nogle som er god til tysk, og har tid til at rette den her tekst? :) -
Hurtig spørgsmål
ForumindlægHvordan siger man: "Jeg fortryder det nu" på tysk? -
Oversættelse af tekst HASTER!!
ForumindlægHej ville høre om der var en venlig sjæl, der ville se om denne tekst er korrekt oversat til tysk? :-) -
Frivilligt
ForumindlægHvorfor meldte tusinder af tyskere frivilligt til krigen? -
Hvordan siger man det?
ForumindlægHej, Hvordan siger man dette på tysk?: Byen så virkelig flot ud. På forhånd tak -
2 sætninger
ForumindlægNogen, der kan fortælle mig om de tyske sætninger er korrekte. Mein Vater könnte nicht meine Mutter heiraten, weil sie aus Ostdeutschland kam. Min far kunne ikke gifte sig med min, fordi hun kom fra Østtyskland. Sie ist gut auf Deutsch, weil sie einen deutschen Vater hat. Hun er... -
Erfaring med at klage?
ForumindlægHej ! Jeg vil høre om der er nogle der har erfaring med at klage over en eksamen? Jeg har været til fysikeksamen og jeg synes ikke min karakter var rimelig overhovedet. Men efter hvad jeg har forstået, er det at klage over en eksamen en lang og besværlig proces. Jeg vil prøve at snakke med skole... -
Studenterbevis - karakterer?
ForumindlægJeg spekulerer lidt på, hvordan systemet er for afgangsbeviset for STX.. Jeg har hørt mange forskellige versioner, og ville gerne høre om nogle herinde VED det? Det, jeg tænker på, er: - Når man har fået en årskarakter i et fag og kommer til mundtlig eksamen i det, kommer begge karakterer så med... -
Jeres karakterblad?
ForumindlægVi har lige fået karakterblad. Mit ser sådan ud:1.g, stxASP: 9AT: 10billedkunst: 9 dansk: 8 historie: 9 idræt: 10 mat, skr: 10 mat, mdtl: 10 engelsk: 10 samfundsfag: 8 NVG: 11fysik: 10fransk: 7Jeg har altså et gennemsnit på 9,3 hvilket jeg er tilfreds med. Undtagen i fransk...HVAD MED JER? -
Hvor meget vægt på metoder?
ForumindlægHej Jeg ved godt at AT er metodefag/eksamen. Men hvor meget vægt lægger i på metoderne til jeres fremlæggelse? Jeg er bang for at jeg ikke, når at fremlægge min besvarelse på problemstillingerne pga. fremlggelsen af metoder tager såå lang tid. Hvor meget trækker det ned, hvis man ikke får freml...
