Søgning på: tysk eksamen. Resultater: 19541 til 19560 af 48220
  • en sætning

    Forumindlæg
    Hej alle sammen^^ hvad hedder denne sætning på tysk.... Når de er vendt tilbage
  • rettelse af en kort stil

    Forumindlæg
    Hej derude .. en der har tid til at rette en tysk (KORT) stil ??
  • "Måske har du ret" Hvordan?

    Forumindlæg
    Hej guys. Hvordan siger man "måske har du ret" på tysk?
  • mere specifikt?

    Forumindlæg
    hvordan siger man "mere specifikt" eller "mere præcist" på tysk? :)
  • Oversættelse til dansk

    Forumindlæg
    Hej nogen som kan oversætte en tekst fra dansk til tysk?
  • Oversættelse

    Forumindlæg
    Hej, nogen som kan rette en kort oversættelse??:) Fra dansk til tysk??
  • Tal

    Forumindlæg
    Hej! Er der noger her, der ved hvordan man skriver på tysk 693.052 med bogstaver? På forhand tak
  • Oversættelse

    Forumindlæg
    Hvordan lyder den korrekte tyske oversættelse af: Det har været en god ferie.
  • Oversættelse

    Forumindlæg
    Hvordan siger man Efter gymnasiet vil jeg være frivillig på tysk?
  • hvordan siger man det her?

    Forumindlæg
    Hej! Hvordan siger man: “fordi jeg elsker fodbold“ på tysk?
  • Rette

    Forumindlæg
    Er der nogle som er god til tysk, og har tid til at rette den her tekst? :)
  • Hurtig spørgsmål

    Forumindlæg
    Hvordan siger man: "Jeg fortryder det nu" på tysk?
  • Oversættelse af tekst HASTER!!

    Forumindlæg
    Hej ville høre om der var en venlig sjæl, der ville se om denne tekst er korrekt oversat til tysk? :-)
  • Frivilligt

    Forumindlæg
    Hvorfor meldte tusinder af tyskere frivilligt til krigen?
  • Hvordan siger man det?

    Forumindlæg
    Hej, Hvordan siger man dette på tysk?: Byen så virkelig flot ud. På forhånd tak
  • 2 sætninger

    Forumindlæg
    Nogen, der kan fortælle mig om de tyske sætninger er korrekte. Mein Vater könnte nicht meine Mutter heiraten, weil sie aus Ostdeutschland kam. Min far kunne ikke gifte sig med min, fordi hun kom fra Østtyskland. Sie ist gut auf Deutsch, weil sie einen deutschen Vater hat. Hun er...
  • Erfaring med at klage?

    Forumindlæg
    Hej ! Jeg vil høre om der er nogle der har erfaring med at klage over en eksamen? Jeg har været til fysikeksamen og jeg synes ikke min karakter var rimelig overhovedet. Men efter hvad jeg har forstået, er det at klage over en eksamen en lang og besværlig proces. Jeg vil prøve at snakke med skole...
  • Studenterbevis - karakterer?

    Forumindlæg
    Jeg spekulerer lidt på, hvordan systemet er for afgangsbeviset for STX.. Jeg har hørt mange forskellige versioner, og ville gerne høre om nogle herinde VED det? Det, jeg tænker på, er: - Når man har fået en årskarakter i et fag og kommer til mundtlig eksamen i det, kommer begge karakterer så med...
  • Jeres karakterblad?

    Forumindlæg
    Vi har lige fået karakterblad. Mit ser sådan ud:1.g, stxASP: 9AT: 10billedkunst: 9 dansk: 8 historie: 9 idræt: 10 mat, skr: 10 mat, mdtl: 10 engelsk: 10 samfundsfag: 8 NVG: 11fysik: 10fransk: 7Jeg har altså et gennemsnit på 9,3 hvilket jeg er tilfreds med. Undtagen i fransk...HVAD MED JER?
  • Hvor meget vægt på metoder?

    Forumindlæg
    Hej Jeg ved godt at AT er metodefag/eksamen. Men hvor meget vægt lægger i på metoderne til jeres fremlæggelse? Jeg er bang for at jeg ikke, når at fremlægge min besvarelse på problemstillingerne pga. fremlggelsen af metoder tager såå lang tid. Hvor meget trækker det ned, hvis man ikke får freml...

Søgninger relateret til tysk eksamen