Søgning på: afsætning eksamen 2009. Resultater: 19561 til 19580 af 36437
  • matematik eksponentiel vækstudvikling

    Forumindlæg
    Hej. Er der en der kan hjælpe mig med opgaverne til mundtlig eksame: 1) Gør rede for den ekponentielle vækstudvikling 2) Gør rede for den eksponentielle udvikling
  • resume

    Forumindlæg
    jeg skal til at lave et resume som jeg skal op i til eksamen. en der vil forklare mig helt præcist hvad et resume er,og give mig en forklaring på hvordan man laver verdens bedste resume:) mange tak:)
  • Vand

    Forumindlæg
    Hej alle;) Har du en god fantasi eller forslag i: vand som eksamen i lolalvalg,- (drama, musik, kunst, håndværk, idræt,) giv god råd!!! mvh. avie
  • Analyse af "mon de kan reparere dig" af Lars HUG

    Forumindlæg
    Er der nogle, der har en analyse af sangen "mon de kan reparere dig" af Lars H.U.G? Eller nogle som har arbejdet med sangens indhold? Skal op til eksamen, så jo mere hjælp jo bedre.
  • Bestem koordinatsæt til punktet som ligger på parablen

    Forumindlæg
    Jeg sidder og læser op til eksamen og der er et eksempel på en opgave der lyder sådan her: Jeg forstår simpelthen ikke hvordan opgaven skal løses
  • Nitrogenfikserende planter - påvirkning

    Forumindlæg
    Hvad sker der hvis der plantes en hel mark kun med nitrogenfikserende planter? Hvorfor/hvordan? Skal bruges under en eksamen, så fyldige svar med massere af information bliver sat pris på.
  • Fremskrivningfaktoren

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til mundtlig eksamen på matematik, er nogen der kan hjælpe mig på det spørgsmålen • Gør rede for fremskrivningsfaktorens rolle i renteformlen.
  • analyse på en novelle

    Forumindlæg
    Hej jeg har trukket mellem fantasi og virkelighed til eksamen, og har valgt teksten indbrud af Steen Langstrup. er der nogle der har en analyse til den, eller kan hjælpe?
  • Analyse af Avisartikel

    Forumindlæg
    er der nogen der har en god artikel som jeg kan analysere, fordi jeg ska op i avis til min dansk eksamen?? det er lidt lige meget hvad den handler om, bare den indeholde alle tingene... mange tak
  • globalisering-hjælp til underemne

    Forumindlæg
    vi skal til samfundsfags eksamen i 9.klasse. Jeg har svært ved at finde et underemne selv. alle forslag er gode tak for hjælpen
  • Engelsk disposition- South Africa

    Forumindlæg
    heej er der nogen der har nogle ideer der kunne hjælpe mig med at forberede mig til eksamen tiden ? måske nogle emner som ville være gode at skrive om :) ?
  • Linjens ligning - hvad er mest rigtigt?

    Forumindlæg
    Hej alle hvilken form er mest eftertragtet i en skriftlig eksamen: -3x+2y+8=0 y= 3/2x-4 Tak :)
  • Forsøg med vindenergi?

    Forumindlæg
    Hej alle, jeg skal til eksamen i vindenergi og sidder her og mangler et forsøg. Nogle der ligger inde med sådan et, jeg har allerede taget induktion i spole. Tak på forhånd!
  • økosystem

    Forumindlæg
    hej jeg har igang i en slags eksam i fysik kemi jeg skal forklarer hvordan et økosystem forbliver sundt og skaber balance. nogle der kan hjælpe....
  • Betydning af tyk streg

    Forumindlæg
    Hvad betyder den "tykke sorte" streg i denne molekylformel/atom? .. Nogen der kender et link, hvor man kan finde ud af hvad de vigtigste ting,man skal vide til bioteknologi-eksamen.
  • Hhx!

    Forumindlæg
    Nogen der har en færdig opgave i matematik B, på hhx, fra eksamens året 2001? Den skal hedde noget med typeopgave 2.
  • HJÆLP TAK

    Forumindlæg
    Hej folks Jeg ville bare spørge, hvordan en eksamen i historie foregår i folkeskolen. Er det f.eks. hvor man skal lave en disposition/synopse eller noget? Tak på forhånd!
  • Dansk retskrivning?

    Forumindlæg
    Ja jeg skal op i dansk retskrivning imorgen til eksamen. Ville lige høre hvad det går ud på? Og hvordan kan jeg forberede/øve mig herhjemme? :)
  • biologi b - niveau

    Forumindlæg
    hej:) hvordan foregår eksamen på b niveau. Skal man først vælge en artikle og redegør + analyser den også snakker lidt teori eller hvordan??
  • GLOBALØKONOMI!!

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Jeg skal til eksamen på fredag (er finansøkonomstuderende), men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad allokeringsvirkningen er.. Er der nogen der kan hjælpe mig??