Søgning på: dansk politik samfundsfag. Resultater: 19561 til 19580 af 48880
-
verbernes tider ift. ''Er blevet''
ForumindlægHej. jeg har lige et hurtigt spørgsmål. hvilken tid er ''er blevet'' ? skal bruge det i forhold til sætningen ''Jeg er blevet syg'' På forhånd tak for hjælpen :) -
EKSAMEN IMORGEN! BILLEDKUNST.
Forumindlæg-hvor kan jeg finde Romantik maleri? -
antivirus igen
ForumindlægKender i en anden antivirus, for når jeg installerer AVG mister jeg adgang til wepsider... -
Udenlandske sider som studieportalen
ForumindlægHej, Findes der nogle engelske/tyske/svenske/norske sider med samme koncept som studieportalen? På forhånd tak. -
AT karaktere i 2g
Forumindlægjeg undrede mig over om man får en AT-karaktere, som en standpunkskaraktere i 2g, samg 3g? -
EU's lovgivningskompentence i lyset af grundlovens § 20
ForumindlægHej Jeg sidder og forbereder mig til eksamen i statsforfatningsret, hvorfor jeg lige har et par forståelsesspørgsmål, som jeg håber der sidder et par jurasagkyndige, der kan svare på: Når vi har overladt lovgivende kompetence til EU, kommer det så til udtryk igennem deres mulighed for at udstede... -
Hvad er tautologi??
ForumindlægJeg er ved at lærer om de stilistiske virkemidler og har fået vidt forskellige svar på hvad Tautologi Så hvad er tautologi? Hvad kendetegner Tautologi? -
FSA - De tre perioder
ForumindlægHej nørder! Jeg tænkte lige på, om nogen ville ridse op for mig, hvornår disse tre perioder startede (årstal), altså hvad kom først osv.: 1) Romantikken 2) Det moderne gennembrud 3) Realismen hvad kom efter disse tre? -
Historie.
ForumindlægHeej (; Ska' op i historie imorgen. Så tænkte på om der var nogen der kunne hjælpe mig med hvad man kunne perspektivere og relatere til med de her emner: - 1. Verdenskrig - 2. Verdenskrig - Den fanske revolution - Den Amerikanske uafhængighedskrig - Holocaust -
Fedme
ForumindlægHej vores hoved emne i år er kampen for det gode liv. jeg har valgt at skrive om fedme i AT i år, hvor jeg bruger biologi som en af de fage, men ved ikke rigtig hvad jeg ellers skal vælge som andet fag? Er der nogen der nogle forslage til det? BTW. Så indbefatter kampen et ideal, en modstan... -
Engelsk og Samtidshistorie
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal til at tage min endelige beslutning om hvad jeg vil skrive om, og jeg har valgt at skrive i Engelsk og Samtidshistorie. Af emner har jeg overvejet at skrive om George Orwells bog 1984, hvor jeg har fokus på overvågningssamfundet, det kan jeg af mine lærere dog ikke få lo... -
"Øh" på tysk?
ForumindlægEr det rigtig, der findes et "[Øøh...]" på tysk, og hvis ja, hvordan lyder det? dank für die Hilfen. -
import i kina
Forumindlæghvad er import reglerne i kina ?? jeg håber der er nogle der kan svare mig på det, for det er svært at finde noget på nettet. -
Irak-krigen
ForumindlægHvad var Anders Fogh egentlig grund til, at deltage i Irakkrigen? Nogen der lige kan huske det. Ville være alletiders. TAk :) -
Film: De kære familier
ForumindlægEr der nogen her inde som ligger inde med grundige/gode notater fra filmen/dokumentaren, "De kære familier". Jeg skal op i psykologi på tirsdag, og husker dårligt denne film. Håber nogen kan hjælpe :) -
Hvad er Essay
ForumindlægHey, jeg skal skrive et Essay men er ikke helt klar over hvad et Essay er og hvad det indebærer, nogle der kan hjælpe -
FSA! Ich BRAUCHE HILF
ForumindlægHej.. HVORDAN vil man på tysk sige: Når hun har tid til mig og spørger om mig Når man vil hinanden det bedste når man hænger ud sammen. Det er selvfølgelig okay hvis vi er ueninge mit bud: Wenn sie zeit zu mich habe und wenn sie fragt ob mich Wenn man wünschen einander das beste ? Es ist fein ... -
stil skabeloner
Forumindlæghej jeg skal skrive en stil imorgen som terminsprøve.. nogen der har nogle gode ideer, eller nogen der har nogle gode skabeloner man kunne bruge som hjælp tak på forhånd -
anatomy udtalelse
ForumindlægHey (: hvordan udtaler man "anatomy" korrekt på engelsk? -
Nyeste tid
ForumindlægEn der vil være flink og læse mit oplæg igennem om nyeste tid og evt. komme med konstruktiv kritik? :)
