Søgning på: psykologi c noter psykologiens veje. Resultater: 19561 til 19580 af 84944
  • spørgsmål

    Forumindlæg
    hvis man har lavet et forsøg hvor ens forsøgsresultater er tættere på tabelværdien end det beregnede, hvordan skal man så formidle det i databehandlingen. for det er som regelt altid forsøgsresultaterne dre plejer at have en større afvigelse.
  • Engelsk hjæælp! :)

    Forumindlæg
    Der sejlede en båd ind i havnen. Det var aften og fra vinduerne strømmede der lys. Båden var fuld af amerikanske soldater, der vendte hjem fra krigen. Der stod mange mennesker og ventede på kajen. Endelig var krigen forbi, nu var der atter fred i verden. Amerika havde været i krig i næsten fire å...
  • hvornår skal jeg gå igang ?

    Forumindlæg
    heeeej !! Hvis jeg fx. har eksame prøver om en måned. Hvornår er det så klogest at gå igang ?
  • Hjælp til opgave ang. Dawins teorier

    Forumindlæg
    Håber i kan hjælpe mig med disse to spørgsmål til min rapport: - Redegør for Darwins teori. Benyt herunder begreberne tilpasning, genetisk isolation og mutation. - Redegør for Lamarcks teori og analyser den i forhold til nutidens genetiske viden. På forhånd tak! :)
  • Er dette korrekt puttet ind i formlem HASTER : (

    Forumindlæg
    Hej Se vedhæftningen nedenfor
  • HTX ... lidt info hjælp ?

    Forumindlæg
    Hej derude :) Jeg skal på HTX her næste år, også kom jeg til at tænke på: Hvad er egentlig godt at vide allerede før jeg kommer ind? altså er der nogen ting som i måske ville havde ønsket fagligt at i vidste i forvejen? Det er så jeg lidt ved hvad jeg skal forberede mig på, og hvad jeg kan f...
  • radioaktive henfaldstid. hurtigt

    Forumindlæg
    opskriv henfaldsvejen for U-237 til et stabilt grundstof. (hvad er halveringstiden for hvert trin) helst idag tak, min lærer vil have den med i min rapport. vil bare her det her på plads, tak på forhånd
  • Hvorfor ruller kuglen uden at glide?

    Forumindlæg
    Hey jeg har svært ved de her 2 spørgsmål. Jeg har nok en ide om opgave 2. Men hvorfor gælder det, at kuglen ruller uden, at glide? Billede er oplaadet! Tak på forhånd.
  • hvordan siger man det

    Forumindlæg
    Nogle der ved hvordan man siger: Sidst men ikke mindst på tysk.!
  • Den hæslige by

    Forumindlæg
    Hej alle! Har fået til opgave at skrive en litterær artikel om "Den hæslige by" af Michael Strunge Skrig er udspændt mellem husene i den hæslige by. Menneskene er skygger af fabrikkerne og kontorerne. En pige løfter sin kjole og hendes køn er et ur. Fragmenter af en endnu fri bevidsthed...
  • Heat and Dust

    Forumindlæg
    Jeg har en opgave der lyder som følgende Discuss which characters from Heat and Dust represent the ideology behind Kipling’s poem - The White Man's Burden. Jeg kan ikke helt komme i gang.. Er der én der kan hjælpe mig? Tror måske ikke, jeg forstår hele ideologien i digtet..
  • Mundlig matematik 9.kl

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har lige været til mundtlig matematik eksamen i 9.klasse. Jeg er virkelig ireteret, fordi jeg trak en opgave jeg aldrig har haft om før, jeg mener desuden slet ikke det har med matematik at gøre. Er det lovligt, jeg troede man skulle havde haft om det??
  • fysik prøve:(

    Forumindlæg
    Hey folkens:) jeg skal til en fysik prøve, og jeg ved ikke hvordan jeg kan læse rigtigt op! fysik er ikke min stærke side og har derfor virkelig brug for hjælp. jeg skal op i følgende: radioaktivitet (specielt absorption og afstand), kosmologi (størrelsesklasser,parallakse, cepheider) samt spredt...
  • Protonpuljemetoden

    Forumindlæg
    Hvordan bruger man den? Jeg har en opgave hvor jeg skal bruge den, men jeg har aldrig fået vejledning i hvordan den skal bruges, og mit undervisningsmateriale nævner det på 3 linjer. Her er spørgsmålet: http://cl.ly/6ROl
  • Hints/hjælp til matematik opgave.

    Forumindlæg
    Hej Er det en som kan hjælpe/give hints med disse 2 opgaver? På forhånd tak!
  • Emner i fysik

    Forumindlæg
    Hej, Kender I en god hjemmeside hvor man kan læse sig frem eller se sig frem til forklaringer?
  • Jesper Wung sung

    Forumindlæg
    Hej Jeg er igang med at skrive om Jesper Wung sung og vil gerne skrive lidt om hans skrivestil, men jeg ved ikke noget om det. Håber i kan hjælpe mig.
  • har haft om det - men ikke opgivet i pensum

    Forumindlæg
    hej vi har i 3g. haft en del om stød - og lavet forsøg om det. men det er ikke opgivet i pensum. vil det sige jeg ikke kan blive spurgt om det.
  • Fysik: gode notater.

    Forumindlæg
    <p>Hej, jeg skal op i fysik imorgen. og ville sp&oslash;rge om I havde nogle gode notater under emnerne: syrer og baser, salte og g&oslash;dning, metaller og magnetisme og str&oslash;m??</p>
  • Fysik B - Eksamen

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe mig med at fortælle om disse ting ? Atomkernens opbygning, kerneprocesser, jagten på transuraner, fissionsprocessen, Einsteins ligning, massedefekt, bindingsenergi, energigevinst ved fission, Manhattanprojektet. Ved ikke rigtig noget om det meste så hvis i kan fortælle hvad d...