Søgning på: psykologi c noter psykologiens veje. Resultater: 19561 til 19580 af 84944
-
spørgsmål
Forumindlæghvis man har lavet et forsøg hvor ens forsøgsresultater er tættere på tabelværdien end det beregnede, hvordan skal man så formidle det i databehandlingen. for det er som regelt altid forsøgsresultaterne dre plejer at have en større afvigelse. -
Engelsk hjæælp! :)
ForumindlægDer sejlede en båd ind i havnen. Det var aften og fra vinduerne strømmede der lys. Båden var fuld af amerikanske soldater, der vendte hjem fra krigen. Der stod mange mennesker og ventede på kajen. Endelig var krigen forbi, nu var der atter fred i verden. Amerika havde været i krig i næsten fire å... -
hvornår skal jeg gå igang ?
Forumindlægheeeej !! Hvis jeg fx. har eksame prøver om en måned. Hvornår er det så klogest at gå igang ? -
Hjælp til opgave ang. Dawins teorier
ForumindlægHåber i kan hjælpe mig med disse to spørgsmål til min rapport: - Redegør for Darwins teori. Benyt herunder begreberne tilpasning, genetisk isolation og mutation. - Redegør for Lamarcks teori og analyser den i forhold til nutidens genetiske viden. På forhånd tak! :) -
Er dette korrekt puttet ind i formlem HASTER : (
ForumindlægHej Se vedhæftningen nedenfor -
HTX ... lidt info hjælp ?
ForumindlægHej derude :) Jeg skal på HTX her næste år, også kom jeg til at tænke på: Hvad er egentlig godt at vide allerede før jeg kommer ind? altså er der nogen ting som i måske ville havde ønsket fagligt at i vidste i forvejen? Det er så jeg lidt ved hvad jeg skal forberede mig på, og hvad jeg kan f... -
radioaktive henfaldstid. hurtigt
Forumindlægopskriv henfaldsvejen for U-237 til et stabilt grundstof. (hvad er halveringstiden for hvert trin) helst idag tak, min lærer vil have den med i min rapport. vil bare her det her på plads, tak på forhånd -
Hvorfor ruller kuglen uden at glide?
ForumindlægHey jeg har svært ved de her 2 spørgsmål. Jeg har nok en ide om opgave 2. Men hvorfor gælder det, at kuglen ruller uden, at glide? Billede er oplaadet! Tak på forhånd. -
hvordan siger man det
ForumindlægNogle der ved hvordan man siger: Sidst men ikke mindst på tysk.! -
Den hæslige by
ForumindlægHej alle! Har fået til opgave at skrive en litterær artikel om "Den hæslige by" af Michael Strunge Skrig er udspændt mellem husene i den hæslige by. Menneskene er skygger af fabrikkerne og kontorerne. En pige løfter sin kjole og hendes køn er et ur. Fragmenter af en endnu fri bevidsthed... -
Heat and Dust
ForumindlægJeg har en opgave der lyder som følgende Discuss which characters from Heat and Dust represent the ideology behind Kipling’s poem - The White Man's Burden. Jeg kan ikke helt komme i gang.. Er der én der kan hjælpe mig? Tror måske ikke, jeg forstår hele ideologien i digtet.. -
Mundlig matematik 9.kl
ForumindlægHej, Jeg har lige været til mundtlig matematik eksamen i 9.klasse. Jeg er virkelig ireteret, fordi jeg trak en opgave jeg aldrig har haft om før, jeg mener desuden slet ikke det har med matematik at gøre. Er det lovligt, jeg troede man skulle havde haft om det?? -
fysik prøve:(
ForumindlægHey folkens:) jeg skal til en fysik prøve, og jeg ved ikke hvordan jeg kan læse rigtigt op! fysik er ikke min stærke side og har derfor virkelig brug for hjælp. jeg skal op i følgende: radioaktivitet (specielt absorption og afstand), kosmologi (størrelsesklasser,parallakse, cepheider) samt spredt... -
Protonpuljemetoden
ForumindlægHvordan bruger man den? Jeg har en opgave hvor jeg skal bruge den, men jeg har aldrig fået vejledning i hvordan den skal bruges, og mit undervisningsmateriale nævner det på 3 linjer. Her er spørgsmålet: http://cl.ly/6ROl -
Hints/hjælp til matematik opgave.
ForumindlægHej Er det en som kan hjælpe/give hints med disse 2 opgaver? På forhånd tak! -
Emner i fysik
ForumindlægHej, Kender I en god hjemmeside hvor man kan læse sig frem eller se sig frem til forklaringer? -
Jesper Wung sung
ForumindlægHej Jeg er igang med at skrive om Jesper Wung sung og vil gerne skrive lidt om hans skrivestil, men jeg ved ikke noget om det. Håber i kan hjælpe mig. -
har haft om det - men ikke opgivet i pensum
Forumindlæghej vi har i 3g. haft en del om stød - og lavet forsøg om det. men det er ikke opgivet i pensum. vil det sige jeg ikke kan blive spurgt om det. -
Fysik: gode notater.
Forumindlæg<p>Hej, jeg skal op i fysik imorgen. og ville spørge om I havde nogle gode notater under emnerne: syrer og baser, salte og gødning, metaller og magnetisme og strøm??</p> -
Fysik B - Eksamen
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med at fortælle om disse ting ? Atomkernens opbygning, kerneprocesser, jagten på transuraner, fissionsprocessen, Einsteins ligning, massedefekt, bindingsenergi, energigevinst ved fission, Manhattanprojektet. Ved ikke rigtig noget om det meste så hvis i kan fortælle hvad d...
