Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 1941 til 1960 af 181597
-
Eksamen
ForumindlægHej Hvordan foregår den skriftlige og mundtlige eksamen i samfundsfag på B? -
Eksamen
ForumindlægHej allesammen:) Jeg ville godt lige spørger jer derude om man godt må have notar med i eksamens prøve i danske, for skal i 9 næste år, derfor ville jeg godt lige høre om man måtte det.. Tak for dem der gider og svare :-) -
Eksamen
ForumindlægHej! Jeg overvejer stærkt at tage engelsk A i stedet for fysik A. Dermed undrede jeg mig over om eksamen på a-niveau er en 24-timers eksamen eller ej. Mange tak på forhånd! -
Matematik på computeren?
Forumindlæghi..Jeg har matematik på A niveau, og vi har fået tilbudt matematik på computeren, og også selve eksamen bliver på pcen. Vil gerne Høre om i har erfaringer med det? evt. Ulemper? fordele? -
Matematik-årsprøve (A-niveau)
ForumindlægI morgen skal jeg til min første årsprøve i matematik - jeg har haft det på A-niveau hele året. Så mit spørgsmål er følgende: I den første time skal man besvare et sæt opgaver, hvor ingen hjælpemidler er tilladt. Er der nogle der har været oppe i årsprøve på A- eller B-niveau, som kan fortælle ... -
Hjælp til Matematik C eksamen
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i matematik C men skal have afleveret opgaven inden eksamen, men ved ikke rigtig hvordan jeg skal lave/stille opgaven op. Er der nogen der evt. har et eksempel som jeg kan få inspiration af? Opgaven lyder sådan: Du skal udarbejde dit eksamensprojekt. Projektet udgør ha... -
skriftlig fremstilling emner
Forumindlæghej, er der nogen der kender emnerne til skriftlig fremstilling gennem tiderne? -
Matematik mundtlig eksamen
ForumindlægHej Et af mine eksamensspørgsmål til mundtlig matematik lyder således: Du skal behandle differentialkvotient, herunder differentibialitet og differentialkvotient for funktionerne x^2 og tangentligningen. Jeg ved at jeg skal fremlægge bevis for sætning 1, bevis for tangentligningen og et eksem... -
Hjælp til rettelse af skriftlig opgave
ForumindlægJeg har brug for hjælp til rettelser af min stil om forholdet mellem Kina og Tibet. Håber I vil hjælpe: Tibet – and the conflict with China Tibet is a region placed in the Central Asia. It lies more than 4000 metres over the sea level and is called “the roof of the world” because of that. ... -
Haster/Hjælp: Skolen mener at jeg har snydt til eksamen.
ForumindlægJeg har fået et chokerende brev om at jeg har snydt til eksamen ved at gå nettet. Der står ikke andet relevant information til deres påstand, der er heller ikke beviser vedhæftet. Det handler om matematik a skriftlig eksamen. Det er jo lovligt at gå på nettet men man må bare ikke bruge nettet ... -
Gymnasie matematik A
ForumindlægDet radioaktive stof strontium 90 henfalder med 2,45% pr år. Et laboratorium indkøber 7 g af stoffet i 2004. a) Indfør passende betegnelser, og opskriv et matematisk udtryk, der beskriver hvorledes mængden af strontium 90 ændrer sig med tidfen. -
Matematik B
ForumindlægHej Jeg kan ikke helt finde ud af, om jeg skal op i Matematik B her til sommer eller ej. Jeg har hævet det til A her for en måned siden som den eneste i min klasse:/ Håber I kan hjælpe -
MAtematik b -eksamen!
Forumindlægvar matematik b eksamen ikke meget let i forhold til den sidste år???syntes ikke rigtig jeg overhovedet havde noget der bare mindede om problemer i den med hjælpemidler -
Hjælp! Hvordan foregår en mundtlig matematik eksame??????
ForumindlægHvordan Skal Jeg vise mine Beviser samt det Jeg ville sige? hvad skal jeg gøre inde i fremlæggelses lokalet??? -
Dansk A - eksamen 2009
ForumindlægHej, jeg ville høre om der var nogen, der har været oppe til dansk A eksamen maj 2009 ! og hvilken tekst i valgte mvh Mia -
Matematik A kursus - hjælp
ForumindlægHej. Jeg har matematik på A niveau og går i 3.g nu. Jeg vil høre om der er nogen, der ved, hvor der bliver afholdt matematik kurser ?? jeg har problemer med matematikken, og vil gerne have et kursus i det . Trine -
FSA10 Englesk skriftlig
ForumindlægHeej. Jeg er lige lidt i tvivl om en bestemt ordbog er tilladt til engelsk eksamen skriftlig. Orbogen er en computerudgave af "longman dictionary of contemporary english" Må jeg godt bruge den? -
Studieretning? Matematik A?
ForumindlægHej alle. Jeg kom i sommer ind på stx, og kom i en klasse, som var langt fra mit ønskede. Jeg ønskede Samf. A - Engelsk A - Mat B, men kom på Mat-Fys-Kemi. Det er virkeligt en god klasse, men jeg har besluttet mig at skifte klasse efter grundforløbets afslutning (altså om 2 uger). Jeg har valgt... -
B: Matematik terminsprøve HHX
ForumindlægHej allesammen. Er der nogle, der ved, om ministeriet laver deciderede terminsprøver og sender ud til skolerne, eller er det op til skolerne selv at udarbejde dem? Mvh. (Undskylder mange gange, hvis jeg har postet forkert....) -
AT eksamen i matematik og Biologi
ForumindlægHej, jeg skal til AT eksamen på mandag, og ville høre, om det er nok ikke at have lavet nogle udregninger i matematik selv, hvis man har kigget på en matematikkers model? Det er en matematiker som har lavet en model for hvor grænserekorden for 100m løb ligger, og det er den jeg har taget udgangsp...
