Matematik

Hjælp til Matematik C eksamen

27. juni 2016 af ee26 (Slettet) - Niveau: C-niveau

Hej 

Jeg skal til eksamen i matematik C men skal have afleveret opgaven inden eksamen, men ved ikke rigtig hvordan jeg skal lave/stille opgaven op. Er der nogen der evt. har et eksempel som jeg kan få inspiration af? Opgaven lyder sådan:

Du skal udarbejde dit eksamensprojekt. Projektet udgør halvdelen af din eksamen, og det er derfor vigtgit at du udarbejder det grundigt. Projektet sendes til cencor, så cencor kan læse den inden selve eksamen. Projektet skal derfor sættes op som en rapport med forside, indholdsfortegnelse, problemformulering (det er selve opgaveformuleringen), konklusion og evt. Kildeliste. Til eksamen skal du fremlægge dit projekt, og jeg vil anbefale, at du laver en powerPoint eller talekort, så du har noget at tale ud fra. 

Den anden halvdelen af din eksamen består af, at du skal fremlægge en opgave som du får 30 minutters forberedelse til at regne inden eksamen. 


Brugbart svar (0)

Svar #1
27. juni 2016 af JulieW99

Jeg ville tage fat i enten noget omkring variabelsammenhænge eller trigonometri. Det er dog en underlig opgave.

- - -

Vh Julie


Skriv et svar til: Hjælp til Matematik C eksamen

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.