Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 19601 til 19620 af 35989
-
Told og importkvoter
ForumindlægHej - skal til eksamen inden længe, og en graf driller mig. Er der nogen der kan hjælpe mig med at forklare denne graf? -
Fsa dansk december 2014
ForumindlægHej Er der nogen der ved hvor man kan finde opgaverne til skriftligfremstilling? Eller nogen der har været til eksamen og kunne forklare hvad opgaverne går ud på? Tak på forhånd -
Termisk energi
ForumindlægHej - skal op mundtlige fysik eksam snart så har rigtige mange spørgsmål hvad vil det sige at : hvordan kan man snakke om termisk energi generelt og hvad SI-enheden er ? -
AP- karakter -> procent
ForumindlægJeg har været til AP eksamen i dag, og er der nogle som ved hvor skalaen med procenter ligegr henne? :) -
Frekvens og bølgelængder
ForumindlægHej skal til eksamen i fysik den 12 januar og sidder med denne tidligere eksamensopgave. Er der nogle som kan hjælpe med løsninger til de opgaver der er stilet i det vedhæftede dokument ? -
Vandløbs renhed NV
ForumindlægHej medstuderende, Jeg skal op i NV-eksamen i morgen med emnet: vandløbs renhed. Hvad er vigtigt at snakke om ind til prøven? og er der nogle der har gode notater eller tips? -
Sygepleje fag
ForumindlægHej, jeg er igang med at skrive en opgave til modul 2 eksamen, og vil høre, om der er nogen som kan hjælpe med at læse den igennem /rette den ? :) -
Zonerne i jorden
ForumindlægJeg skal til eksamen i NV i morgen, og jeg vil bare gerne vide, hvad det overordnede navn for de 2 zoner og grundvandsspejlet er? Har de et specifikt navn?? -
Naturvidenskabelig faggruppe
ForumindlægJeg er nysgerrig omkring, hvordan man får en god karakter i NF på HF. Nogen som har været til eksamen, og ved, hvad det er, som de præcis lægger vægt på? -
Kædereglen for funktioner af flere variable.
ForumindlægHej. Jeg sidder og forberder mig til eksamen, men jeg kan ikke rigitige gennemskue hvordan jeg kan løse denne opgave. (se vedhæft.) -
Matematik B point og karakter
ForumindlægHej Hvor mange point skal man opnå til den skriftlige eksamen i matematik B - hf, for at opnå de forskellige karakterer? -
Tysk A eller IØ A
ForumindlægHej, Ville høre ind til, hvad I mener er bedst/lettest at trække op på A-niveau, og hvad er jeres oplevelser med hensyn til eksamen og timerne? Vh. :) -
Levende reklame Dansk
ForumindlægHej, Jeg er en 15-årig dreng som snart skal til mundtlig eksammen Jeg har trukket levende reklame. Er der nogen der har ideer til en levende reklame som jeg kan bruge -
Intertekstualitet eksempler??
ForumindlægHej alle, Jeg har trukket intertekstualitet til eksamen. Har i nogen eksempler på musik videoer eller reklamer der bruger intertekstuelitet?? Påforhånd tak. -
dispensation
ForumindlægHej, kan høje dumpeprocenter til en eksamen samt gentagende klager over underviser som studienævnet er velvidende omkring, være med til at give et ekstra prøveforsøg? -
GLEMT DATO
ForumindlægHej, jeg er kommet i tanke om at jeg til dansk skriftlig eksamen glemte at sætte dato på ! Er det et problem? -
Hurtig hjælp til valg af essay
ForumindlægNogen der kender nogle danske essay, jeg kan bruge til min eksamen i dansk - det skal have noget at gøre med, identitet, seksualitet På forhånd tak -
Karakter i mat b
ForumindlægHej hvor mange point skal man ca have for, at få 7 eller 10 i sin skriftlig mat b eksamen Hvor mange ud af 200?? -
fp9
Forumindlæghej, Jeg glemte at skrive opgavenumret på min aflevering i dag (eksamerne i 9. klasse) vil dette trække meget ned?! -
Dansk mundtlig - analyse af essay
ForumindlægJeg ville høre om, hvilke punkter der er gode at have med til mundtlig dansk eksamen i essay. Jeg kunne forestille mig, man skal have noget med billedesprog, virkemidler med, men er der mere, som er vigtigt? Tak
