Søgning på: motiveret ansøgning kvote 2 eksempel. Resultater: 19601 til 19620 af 186242
  • nf

    Forumindlæg
    nogen der har en evaluerings opgave i nf
  • Nogle der vil rette??

    Forumindlæg
    Ebbe Skammelsøn hører under genren Folkeviser. Dette er en gammel måde at udtrykke sig på. Der er ikke noget præcist årstal på, hvornår Ebbe Skammelsøn er skrevet og heller ikke nogen forfatter. Dette er en del af det, at det kan betegnes som en folkevise. Ebbe Skammelsøn er en riddervise, det k...
  • Retskrivning

    Forumindlæg
    hej allesammen Jeg er ikke den bedste til retskrivning, jeg ville høre om nogen havde en måde på hvor jeg kunne øve mig og blive bedre på. kærlig hilsen laura
  • Ammoniak i forbindelse med kemisk ligevægt??!

    Forumindlæg
    Min veninde og jeg sidder og skal til eksamen i mundtlig kemi på mandag, og et af de emner vi kan trække hedder "Forskellige former for kemiske ligevægte". Vores lærer har så skrevet nogle stikord til hvert emne, og under dette emne står "ammoniak"?? Vi har søgt og søgt, og ...
  • At eftervise

    Forumindlæg
    Hvad vil det helt præcist sige, at eftervise en lov/formel? Og hvad er forskellen på at eftervise og bevise?
  • Oversætte et ord

    Forumindlæg
    Hvordan skal "demander à q." oversættes? (Eks: il demande à la fille de faire la vaiselle). Spørge til nogen? Spørge nogen??
  • Fysik B - AT - valg af metode

    Forumindlæg
    Er igang med at skrive AT fysik og historie, om atombombe og hvad der skete i Hiroshima og Nagasaki. Men mit problem er så metode i fysik. Hvad skal det punkt indeholde, altså hvilken metode har jeg valgt. Nogen som kan hjælpe mig det?
  • funktioners monotoniforhold?

    Forumindlæg
    Heej alle. sidder med en mat-opgave hvor jeg skal lave en graf og bestemme funktionens monotoniforhold, og bestemme det globale maksimum og minimum? nogen der ved hvad monotoniforhold, globalt maksimum og minimum er? :/
  • Resonansfrekvens

    Forumindlæg
    Hvad har den højeste resonansfrekvens, en let eller en tung elastik? Det antages, at de to elastikker har samme længde og samme opspændingskraft, således at det kun er deres vægt pr. meter der er forskellige.
  • Døde træer.

    Forumindlæg
    Hvorfor er skovfolk ikke glade for at lade døde træer ståede?. Hvornår er et træ dødt?.
  • halveringstid.. haster..

    Forumindlæg
    Har været inde og se på andres indlæg om at aflæse halveringstid på en funktion .. men fatter bare ik svarene de får.. så .. hvis der nogen der ville uddybe det bedre.. helt nøjagtigt hvordan .. fatter ik hat af fysik .. så håber på at få en go forklaring.. :)
  • hvad skal anmeldelser helst indeholde, eller hvordan ser de ud?

    Forumindlæg
    Hej xD Jeg skal skrive en anmeldelse, om en film. Hvad for nogen vigtige ting skal jeg have ingået i min opgave, som kan trække op i karakterne... Og kunne godt tænke mig at se nogen anmeldelser, kunne ikke få fat i nogen via google :(.... Mange tak... xb
  • Hvad skal jeg komme ind på?

    Forumindlæg
    Hey, skal til mundtlig matematik her i overmorgen og er ved at lave dispositioner til hvert emne man kan risikere at komme op i. Men jeg ved simpelthen ikke hvordan/hvad jeg skal sige til dette spørgsmål: 4. FUNKTIONER OG VÆKSTMODELLER Gør rede for lineær og eksponentiel vækst samt potensv...
  • Enzymer

    Forumindlæg
    Nogen der kan forklare mig enzymers opbygning? Og dens rolle i fordøjelsessystemet? På forhånd TAK! :)
  • STX eksamensbevis

    Forumindlæg
    Hej med jer :-) Jeg er snart student og kunne godt tænke mig at se, hvordan et eksamensbevis ser ud.. Er der en en venlig venlig sjæl, der har lyst til at tage et billede af sit eksamensbevis og sende mig det? :-) Er man ikke tryg ved det kan man jo altid redigere og få navnet væk :-) Håber meg...
  • moment ligevægt ?

    Forumindlæg
    hey jeg har kigget i både bøgerne og på nettet, men jeg kan ikke finde noget om moment ligevægt,. så ville hører om derer nogen der ved hvad moment ligevægt er :)? på forhånd tak :)
  • Potentiel og kinetisk energi

    Forumindlæg
    Kan man ikke godt sige, at potentiel og kinetisk energi er omvendt proportionelle? Vil lige være helt sikker, så jeg ikke siger noget forkert til eksamen i morgen:)
  • HURTIG HJÆLP

    Forumindlæg
    YO jeg er fuckd i bio.. kom sku til at drikke i 3 år i stedet:S nogen der har eksempler på Eksamensspørgsmål til Biologi A-niveau (gammel ordning)? eller ved hvor man kan finde dem?
  • Fællesskab

    Forumindlæg
    Hej! Vi laver en avis i vores klasse, som har om emnet Fællesskab. Jeg er blevet valgt til chefredaktør, men tænker stadig lidt over hvilke emner der omhandler Fællesskab, men som ikke er de typiske som fx. : sammenhold, samarbejde el. gruppepres? Lidt hjælp? :-D
  • Oplæg

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal lave et kort oplæg i min aflevering. Jeg ved dog ikke helt hvad et oplæg skal indeholde. Nogen der kan hjælpe?