Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 19621 til 19640 af 39512
  • Lektie hjælp søges!

    Forumindlæg
    Hej ! Jeg er en pige på 21 år som læser mat A, og har problemer ´med afleveringerne. Nogen der har lyst til at tjene nogle penge? Jeg betaler rimeligt. :D Jeg bor i odense. Håber at høre fra dig. Mvh. Katrine Lindvig.
  • Eksamens opgave sættet i kemi - fotografiske processer

    Forumindlæg
    Hej... Er der nogen der kan hjælpe mig med noget kemi, der handler om fotografiske processer... Opgavesættet er fra eksamen i kemi maj 2004... Dette haster, da jeg snart skal sende min aflevering til min lærer!!!! Hilsen Love-All-We-Need
  • beatmarkører og modrytme ?

    Forumindlæg
    hej jeg skal lave en aflevering om sangen smuk og dejlig af Anne Linnet. jeg skal fortælle hvilke instrumenter der spiller modrtme og hvilke er er beatmarkører, og det har jeg meget svært ved. håber der er nogen der kan fortælle mig det :S. på forhånd tak
  • Udled en formel for længden af en korde i en cirkel - HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder med en aflevering, hvor jeg er meget i tvivl om, hvordan jeg skal udlede en formel for længden af en korde i en cirkel. Kan det passe at man skal bruge cosinusrelationen? Jeg vedhæfter lige billdet af opgaven. På forhånd tak for hjælpen!
  • Gennemtjek af gramma fejl i tysk afl

    Forumindlæg
    Hej alle derude :) Jeg er igang med en tysk aflevering har indtil videre skrevet en side på tysk ville høre nogen om de ville læse denne igennem for evt fejl jeg ikke har set :) Jeg sender den som privat besked. Håber nogen derude vil hjælpe :-)
  • Haster - syrer og baser!

    Forumindlæg
    Hejsa :) Lidt pinligt spørgsmål måske, men hvordan påviser man syrer og baser? (er det det med OH- ionen ved baser eller?) - det må gerne være meget grundigt besvaret, da det er et spørgsmål en aflevering (: Hvad er en indikator? - må også gerne være meget grundigt besvaret. På forhånd tak c"...
  • Konsekvenser af atomkraft?

    Forumindlæg
    Hej er igang med en teknologi historie eksamens aflevering, og har emnet atomkraft. Jeg har så til opgave at finde ud af hvilke positive og negative konsekvenser atomkraft har haft. både økonomisk, politisk og kulturelt. Håber der er nogen af jer som har nogle ideer?
  • Polær molekyler

    Forumindlæg
    Hej, jeg har en kemi aflevering for til imorgen, hvor vi skal gør rede for molekyler der er polær, hvordan ved jeg om molekyler er det?, nogen der kan hjælpe plzzz... her vedhæfter jeg opgaven. det er opgave 5 og 6.:):)
  • Økologi - 1 spørgsmål .. help pleas!

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder med en aflevering og er kommet til et spørgsmål der volder problemer. Har få ideer men kan ikke præcisere og er ikke sikker på at det er lige det.. men spørgsmålet lyder: - Hvilke betingelser skal være opfyldt for at en plante kan optage kuldioxid? På forhånd tak! - Jeppe
  • Rettelse

    Forumindlæg
    Hey guys :) Er der ikke en sød sjæl, som vil rette min aflevering om uregelmæssige verber igennem? Jeg skal oversætte enkelte sætninger og indsætte ordet i allerede skrevede sætninger. Det som i dokumentet er understreget er det som jeg har oversat :) På forhånd tak! - God søndag
  • Dahls fem kriterier & polyarki

    Forumindlæg
    Hejsa. jeg er ved at lave en aflevering hvor jeg skal karakterisere det danske demokrati ud fra Dahls fem kriterier og polyarki. nogen der kan hjælpe?? evt. hvilke ting DK ikke opfylder.
  • Fysik forskllige opgaver

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg har en aflevering for til i aften. Og forstår ikke hvilke forskellige ligninger jeg skal bruge for at udregne de forskellige opgaver. er der nogle herinde der kan hjælpe mig med at forstå hvilke formler? og hvad der skal stå i dem? det ville være en kæmpe hjælp og tak på forhånd ...
  • Program? El. skriftsprog?

    Forumindlæg
    Nu har jeg adskillige gange læst, at folk skriver i Latex. Og de afleveringer jeg har set, har en flot layout og ser virkelig professionelt ud. Så jeg ville egentlig gerne vide, om det er et program? Eller hvad?
  • Ligninger

    Forumindlæg
    Hej jeg har en aflevering med nogle ligninger og der er 2 der virkelig fucker mig op. det er 2x i anden = 0 og en andengrads ligning y - x = 1 X-y = 8 Please help, bare lige en guide til hvordan man regner dem ud eller noget, ville være dybt taknemmelig.
  • Artikel - Hjælp søges:) - HURTIGT!!!!

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har en engelsk (artikel) aflevering til i morgen. Artiklen skal handler om en kendt person som har problemer i sit liv. Kunne være rart med feedback. Mit mål er at komme op på et 10 - tal, er det muligt?
  • Artikel - hjælp søges - HURTIGT!!

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har en engelsk (artikel) aflevering til i morgen. Artiklen skal handler om en kendt person som har problemer i sit liv. Kunne være rart med feedback. Mit mål er at komme op på et 10 - tal, er det muligt?
  • Hvilken reaktion?

    Forumindlæg
    Hej jeg er igang med en kemi aflevering, som omhandler forsæbningen. Vi har fået følgende reaktion: HCl + KOH -> Cl-+ k++H2O Problemet er jeg ikke ved hvilken slags reaktion der er forløbet? - nogen der kan hjælpe mig med at identificere den?
  • haster!! kognition og intelligens

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg har en aflevering, hvor spørgsmålet lyder: Hvilke faktorer har betydning for udviklingen af genier. Inddrag herunder 1-2 almindelige kognitive processer (fx perception, opmærksomhed, hukommelse, kognitive skemaer etc). Nogen, der kan hjælpe lidt, plzz?
  • Analyse af Klaus Rifbjergs "Et kys"

    Forumindlæg
    Hejsa :-) Jeg sidder med en dansk aflevering og har lidt problemer. Er der tilfældigvis nogen, der har foretaget en analyse af Klaus Rifbjergs "Et kys" fra Dansk A HHX 2012, august? Jeg kunne godt bruge lidt inspiration! På forhånd tak, Simon
  • Farveblindheds tabel?

    Forumindlæg
    hej Jeg er i gang med en aflevering, og har problemer med en farveblindheds tabel. Den ene forælder skal være farveblind Det er et krydsingsskema jeg skal lave, men jeg ved ikke hvad jeg skal udfylde ved den forælder der IKKE er farveblind? Ved den farveblinde skal jeg jo bare skrive...