Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 19621 til 19640 af 52201
-
International Virksomhedskommunikation
ForumindlægHej, jeg overvejer at begynde og læse International Virksomhedskommunikation på CBS her til sommer med engelsk og europæiske studier. Inden jeg søger ind, ville jeg meget gerne vide hvor meget økonomi der er i uddannelsen? Jeg har gået på HHX - så økonomi er noget jeg er glad for, men jeg kun... -
Analytisk og geometrisk bevis for Pythagoras
ForumindlægHalløj gutter. Er der nogen der kan forklare hvad forskellen på et analystisk og et geometrisk bevis for Pythagoras' læresætning er? Jeg synes umiddelbart at givet det mit bedste forsøg med Google-Fu, men uden resultater. -
Halveringskonstant
ForumindlægT½=ln(½)/-k (tal fra min opgave indsættes) 347=ln(½)/-k (et k udtrykt positivt skal findes) -k=ln(½)/347 k=0,002^-1 Hvorfor gælder sidste led af min udregning? Hvor k bliver posotiv og resultatet oplyftes i minus første? -
Telefonnummer
ForumindlægEn ven og jeg har nogle problemer med en opgave som vi ikke kan få hjælp med fordi vores lære vil have selvstændigt arbejde. Så jeg kopier opgaven ind og håber på hjælp med hvordan man kan løse den her opgave :) ____________________________________________________________________________________... -
billedanalyse
ForumindlægHej alle Er der nogen der ved hvilken metode man bruger, når man laver en billedanalyse? På forhånd tak! -
intervalmidtpunkt?
Forumindlæghvordan beregner man intervalmidtpunktet for intervallet 10-40? og er der en der lige hurtigt kan forkare hvad en interval egentlig er? på forhånd takkk... -
B1019 2 funktioner f og g
ForumindlægHej. Jeg har en opgave hvor 2 funktioner er givet A) Bestem De definationsmængden for den sammesatte funktion B) Bestem ligningen for tangenten til grafen for f(g(x)) i punktet P(2,f(g(2)) jeg er helt væk jeg ander ikke hvordan jeg skal gøre er der en der kan hjælpe med denne opgave. -
Fordelingsfunktion
ForumindlægJeg skal forklare hvad en fordelingsfunktion er, og jeg har indtil videre fundet frem til noget med at fordelingsfrekvensen kan bruges / er med til at bestemme p-værdien, men jeg forstår det ikke helt. Er der eventuelt en der kan forklare det lidt nærmere? -
indekstal
ForumindlægHej Jeg håber nogen kan hjælpe, og tak til enhver hælp. ( billedet er vedhæftet f indekstal ) 1) Vis, at antallet af udenlandske overnatninger i gennemsniten er faldet med 3,2% om året i perioden 1992 til 2013. 2) Beregn antallet af danske overnatninger i 2013. -
SSO-Oversættelse fra Engelsk til Dansk
ForumindlægHej alle sammen Håber der er nogen der vil hjælpe med at oversætte det nedenstående til dansk: Then the partial derivative is the rate at which production changes with respect to the amount of labor. På forhånd tak -
TI- guide
ForumindlægHej fokes Jeg er lige begyndt på mit andet år på gym og skal ha lært mig at bruge TI-interactive. min viden om ti strækker sig til at løse en 1grads ligning (hvilket bliver meget pænere ved at gøre det manuelt btw) lave +-*/ stykker (hvis jeg er heldig) samt tegne en graf ud fra formlen. Håber no... -
projektioner
Forumindlæghej er der en der kunne forklare hvad projektioner er da det er svært at finde noget om det -
hvad betyder denne fejl?
Forumindlæghvordan fikser man dette problem? se vedhæftet fil. -
Bionomial (a,b)
ForumindlægHej er der nogle der kan forklare mig hvad bionomial (a,b) er? Og hvordan det bruges Tak på forhånd! -
Hjælp
ForumindlægNogen der har tid til at rette min engelsk for grammatiske fejl`? På forhånd tak ------------------------- Howard is the main character in the story called “The Murderer”, written by Julian Symons. Howard is fifty-three years old, just become a widower. One of his values was he enjoyed sports p... -
Dansk Essay omkring en oplevelse? Hjælp
ForumindlægHej SP. Jeg har været i Skotland i 2 uger, og derfor har min lærer givet mig en opgave om at skrive et Essay omkring turen. Men jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal skrive det? og hvad der er vigtig for et essay f.eks. På forhånd tak. -
synopsis om finanskrisen på b-niveau
ForumindlægAf min lærer har jeg fået udleveret to artikler, og mit spørgsmål er nu om, at de skal bruges med citater i synopsen? Jeg har hørt, at den kun må være 3 sider, er det rigtigt? Og skal man skrive sine delkonklusioner ligesom i AT eller skal man bruge de taksonomiske niveauer? På forhånd tak :-) -
HHX fagpakke (GSK)
ForumindlægHey Overvejer at tage HHX, når jeg har afsluttet Gym kan jeg jo tage den på ½ år. Men, hvor stor forskel er der reelt på de to linier der bliver udbudt. Hhv. HHX fagpakke A (finans/pengeinstitut) og HHX-fagpakke B (revision/shipping)? Vil det have nogle konsekvenser for fremtidige job? Og hvordan... -
Rettevejledning?
ForumindlægHi! Er der nogen, som ved, om der er et sted på nettet, hvor man kan finde rettevejledning til færdighedsregning FSA 2007 ? -
definition
Forumindlæghvad er definitionen af en differentialkvotient ?
