Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 19621 til 19640 af 321608
  • Forklaring på ATP?

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg er i gang med at læse om fotosyntesen, og jeg har lidt svært ved at forstå denne her ligning Glukose + ilt -----ATP---> Kuldioxid + vand Jeg ville også være meget taknemlig hvis i ville forklare mig hvad ATP er kort og præcist :) Tak på forhånd! ...
  • Uran

    Forumindlæg
    Hej igen Jeg vil bare stille et kort og hurtigt spørgsmål. Tror I, at en gymnasielærer ''tør'' at benytte uran til et forsøg. Jeg mener, at det nu er et giftigt stof, men det står inde på wikipedia at stoffet er rimmelig ugiftigt i lave temperaturer og almindelige trykforhold. H...
  • Emner til projektopgaven?

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg skal så småt til at i gang med min projektopgave og jeg mangler et emne, og det haster en smule. Vores overemne er samvittighed så det skal være et underemne inden for det. Tak på forhånd
  • Vestberlin under murens tid

    Forumindlæg
    Hej alle.. Jeg sidder og forbereder mig i AT hvor jeg har Tysk og Historie som mine fag, og jeg mangler en førstehånds kilde der beskriver forholdene i Vestberlin under murens tid. Det kunne være en persons erindringer fra Vestberlin, hvis hun selv havde boet der.
  • Hvad symbolisere en papegøje?

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Hvad symboliserede en papegøje i gamle dage, og hvad symbolisere den nu? :) Tak på forhånd.
  • Kunstige eller naturlige

    Forumindlæg
    Har staten Texas kunstige eller naturlige grænser?
  • Hjælp til fysik :-)

    Forumindlæg
    Hej alle sammen :-) Hvad betyder organisk kemi? Hvad er lys? Hvad er reflektioner i fysikens verden. :) Tak på forhånd
  • Europa-parlamentet

    Forumindlæg
    Synes I at Tyrkiet skal med i EU? Begrund gerne jeres svar
  • Klokken af H.C Andersen

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg skal op til min 9. klasses danskeksamen d. 17. maj, og kunne godt bruge lidt hjælp/inspiration:) Jeg har trukket romantikken, og valgt kunsteventyret "Klokken" skrevet at H. C Andersen. Ved at der er meget symbolik i teksten og det har aldrig været min helt stærke side,...
  • Har du lige 2 sek? hvad betyder det nedenstående?

    Forumindlæg
    Hvad vil det sige at være et skævt og utilpasset eksistens?
  • Droppe eksamen?

    Forumindlæg
    Hej, jeg går på HF enkeltfag. Er der nogle der ved om det er muligt at droppe de eksaminer jeg har til vinter, når jeg alligevel skal have dem alle sammen på et niveau højere til næste år Ville nemlig gerne på ferie lige i eksamenstiden.
  • problemløsning

    Forumindlæg
    jeg ved ikke hvordan jeg skal regne det her ud jeg skal til termisprøve snart har virkelig brug for jeres hjælp
  • Populist?

    Forumindlæg
    Hvad vil det sige at være populist? Hvad går man ind for?
  • Oversæt. en llinje

    Forumindlæg
    Hej..hvordan skal denne linje oversættes: -der er jo masser af rige mennesker.Har to foreslag:after all there are plenty of rich people. ??eller: as we all know, there are lots of rich people. ?? Hvad siger du...
  • 3) Hvordan ser situationen ud for de sorte i dag , og har de samme rettigheder som de hvide ?

    Forumindlæg
    3) Hvordan ser situationen ud for de sorte i dag , og har de samme rettigheder som de hvide ?
  • 1 ton mindre

    Forumindlæg
    Hvad går projektet 1 ton mindre ud på?
  • Gåde

    Forumindlæg
    Hvis det er nul grader udenfor i dag og det bliver dobbelt så koldt i morgen, hvor koldt bliver det så?
  • Klumme om danskhed..

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive en klumme om danskhed og jeg vil gerne høre hvad I mener der er danskhed ! Og hvis nogle af jer har en ide til hvordan en god indledning på sådan en klumme er! Tager jeg meget gerne mod ideer? :-D
  • hvad betyder sjælebod?

    Forumindlæg
    hej allesammen... hvad betyder sjælebod????
  • religioner

    Forumindlæg
    hej jeg skal lave en problemformulering, men jeg ved ikke hvad det skal være har i nogle ideer mit emne er "islam" på forhånd tak