Søgning på: fysik disposition 10 klasse. Resultater: 19641 til 19660 af 70317
  • AKUT hjælp til perspektivering af kortfilm - skal op i morgen

    Forumindlæg
    Jeg skal perspektivere kortfilmen "under bæltestedet" til "ska' vi være kærester". Jeg aner ikke hvad jeg skal perspektivere til udover temaet .... please hjælp, skal op i morgen - alt er velkommen på forhånd tusinde tak!!
  • FP9 matematik og dansk

    Forumindlæg
    Hej Jeg vil gerne spørger om der nogen der har adgang til matematik FP9 2021 og Dansk, læsning og retskrivning FP9 2021? Venligst, skriv hvis i har adgang til dem. Mvh Fahad
  • Kan jeg skifte nu???

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg skal starte på Aalborghus gym, her på onsdag d. 13. Problemet er bare at den linje jeg er kommet ind på, kan jeg ikke bruge til noget. Jeg er nemlig kommet ind på den sproglig (engelsk, samfundsfag biologi) og den linje som jeg skal have er den bioteknologiske linje. Jeg vil bare i...
  • Partier

    Forumindlæg
    Hej Hvilket partier der mest og snakke om, hvis man skulle fremlægge. Liberal Alliances Ungdom, Dansk Folkeparti, Nye Borgerlig, Radikale, Konservativ, Socialdemokraterne, Alternativet, Socialistisk Folkeparti, Socialistisk Folkeparti og Enhedslisten.
  • Ulemper ved EU

    Forumindlæg
    Er der nogen der ka nævne ulemper ved at DK er med i EU?
  • Kromosom par

    Forumindlæg
    Hvad er grunden til, at vi taler om par af kromosomer?
  • karakterer

    Forumindlæg
    hej jeg er en pige dergår i 8.klasse og har får mange 4 taller og 1 o,2 og 7 taller. jeg vil høre om karakterene man få i 8.klasse gælder i 9.klassei den nye skolereform
  • Gruppearbejde

    Forumindlæg
    Er der nogen som kan komme med en uddybende begrundelse for hvorfor det er vigtigt at arbejde i grupper, hvad er fordele og ulemper?
  • Terminsprøve

    Forumindlæg
    Hej. Jeg går i 8.klasse og skal til Terminsprøve imorgen. Jeg skal op i dansk, skriftlig fremstilling. Jeg er en smule nervøs. Er der nogen som kan fortælle hvordan det foregår og hvilke hjælpemidler man må bruge osv?
  • Mærkelig følelse i GYM

    Forumindlæg
    Hej folkens Jeg er endelig begyndt på 1g, og det ser fint ud ind til videre, men der er bare et lille problem. Jeg er altså i grundforløb nu, men er jeg den eneste der mener at det hele føles mærkeligt og lidt overbelastende i starten. Og det er jo ikke fordi jeg er en dårlig elev, jeg fik et sn...
  • Naturfagsprøven

    Forumindlæg
    Hej, Vi er tre drenge, som har trukket bæredygtig energi på lokal og global plan til naturfagsprøven. Vores problemstilling ser sådan her ud Overemne: bæredygtig energi på lokal og global plan Underemne: Solenergi og vindenergi Hvad er problemet ved fossile brændstoffer, som vi bruger i da...
  • Hjælp til løsning af ligning

    Forumindlæg
    Hey guys, nogen der kan hjælpe med at løse den her uden hjælpemidler + en smule tekst. Tak på forhånd! Billedet er vedhæftet
  • SKEMA PÅ GYM?!?!?!

    Forumindlæg
    Hejjjjj :) Er der nogle som evt. kunne dele nogle gymnasie skemaer eller bare fortælle lidt om deres skema? (mest ift. hvornår man møder og går hjem igen men også ift. fagenes fordeling mm. ) Skal selv starte på stx her til sommer og vil gerne have lidt mere indblik i de typiske skemaer
  • Hvad er en models gyldighedsområde?

    Forumindlæg
    Hvad forstår man ved en models gyldighedsområde?
  • Essay

    Forumindlæg
    Hej Jeg er pige i 2g der har lidt udfordringer... Er der en der kan hjælpe mig med et essay. Mangler at forstå det grundlæggende I et engelsk essay. Jeg har enormt svært ved at lave et. Bor i Odense Byd gerne ind hurtigt
  • Cosinus og sinus?

    Forumindlæg
    Er der nogle, der vil være søde og forklare mig, hvad cosinus og sinus er? I må meget gerne sæt nogle billeder ind, hvis det er.
  • "Fra vugge til vugge"

    Forumindlæg
    Nogle der ved, hvad " fra vugge til vugge" betyder?
  • identitet

    Forumindlæg
    Hvilke faktorer er vigtige for at danne ens identitet?
  • Eksamensopgave

    Forumindlæg
    Hej, er det muligt at jeg kan få hjælp til min opgave angående HIV? jeg har ikke selv rigtig forstået spørgsmålene, så det kunne være dejligt med hjælp :) Jeg håber jeg hører fra jer :)
  • prjektopgaven produkt stigma

    Forumindlæg
    hej jeg sidder her i projektugen med emnet stigmatisering, men jeg kan ikke finde et produkt?? nogen der har en ide til et produkt