Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 19641 til 19660 af 34369
-
Naturgeografi
ForumindlægHej, jeg skal op til mundtlig eksamen i NG, jeg forstår bare ikke dette spørgsmål: hvilke systemer er med til at flytte energi fra de ækvatoriale breddegrader mod polerne? tak på forhånd -
Tekster?
ForumindlægHejsa er der nogle der ved eller kender nogle steder hvor man kan finde tekste, skal nemlig op til eksamen og vil meget gerne finde de tekster jeg mangler igen men ved desværre ikke hvor...? Tak for hjælpen på forhånd!! ;-) -
strukturformlen for koffein
ForumindlægEr der nogen der kan beskrive strukturformlen for koffein?? :S skal bruge dte til eksamen. jeg har prøvet lidt, men jeg synes ikke at jeg uddyber det godt nok. nogen som kan fortælle grundigt hvad det er osv? -
Fysik kemi Hvad bruges Beta og Gamma Stråling til i hverdagen
ForumindlægHej jeg skal til eksamen i år hvor jeg skal vide noget om radioaktive stråler men jeg ved ikke hvad Beta og Gamma stråling bliver brugt til i hverdagen? Nogen der ved det. På forhånd tak(: -
Synopsis omkring Danmark
ForumindlægHej. Jeg vil lige høre om nogle af jer har nogle gode tekster, kortfilm, sange mm. Som passer godt til emnet Danmark, da det er til min mundtlig dansk eksamen. -
Valg af eksamenstekst
ForumindlægHej alle Vi har lige trukket emner til mundtlig dansk eksamen, og jeg trak "fra romantikken til realismen". Er der nogen, der har gode tekster, billeder eller malerier til det det emne, det ville være en kæmpe hjælp! På forhånd tak :-) -
pensum fysik 2014
Forumindlæghejsa, jeg er en elev i 9 klasse. jeg skal op til fysik eksamen her til sommer, og jeg vil gerne lige vide hvad pensumet er for mig tak på forhånd hilsen Peter :D -
Noveller fra 1990'erne
ForumindlægEr der nogen som har en novelle eller flere fra 1990'erne? Jeg skal snart op i mundtlig eksamen, og jeg kan ikke finde nogen noveller fra 1990'erne -
Fordybelsesområde: Den utrolige fortæller - novelle?
ForumindlægHar trukket fordybelsesområde til mundtlig dansk eksamen i 9. Klasse i dag, og jeg trak "Den utrolige fortæller". Er der nogen, der kender noveller, som passer ind under dette fordybelsesområde? :-) -
Folkeskolens afgangseksame
ForumindlægHej alle! Jeg skal op i til eksamen i matematik med og uden hjælpemidler i morgen, og er ret nervøs.. Jeg vil egentlig spørge om tips/ting der er værd at huske til både med og uden hjælpemidler? Tak på forhånd! -
lyrik
Forumindlægjeg skal op i lyrik!danske sange efter 2011.er der nogen der kender en sang som de mener er god at gå op til eksamen med?j kan ikke finde en!er der nogen der er gået op i lyrik? -
EKSAMENSPROJEKT
ForumindlægHej alle. Jeg skal til eksamen i billedkunst c og mit eksamensprojekt er om street art. Men jeg skal har overordnet emne til projektopgaven, og jeg ved simpelthen ikke hvad det skal være.... PLEASE KOM MED NOGLE IDEÉR :D -
Vektorer
ForumindlægHej, Jeg har vedhæftet et word dokument med 3 opgaver i som jeg simpelthen ikke kan få startet på og ved hvordan jeg skal løse :/ Det er eksamens forberedelser i Matematisk analyse. -
Dan Turrel
ForumindlægJeg har trukket Dan Turrel i dansk eksame og har svært ved at finde en god novelle af ham. Er der nogen der har nogle forslag til en god novelle fra ham? -
Foder? hvilke skal man kende? HASTER
Forumindlæghej... er HELT lost ang floder og egenlig også bjergkeder... kan i evt lave en "liste" over hvilke floder men også gerne hvillke bjergkæder man bare skal kende. Det haster lidt, da jeg skal til eksamen i morgen.... -
Drejebog
ForumindlægHej alle klogehoveder :-) Jeg skal op i idræt, B-niveau til eksamen. Er der nogen som ligger inde med drejebøger til volleyball og dans? Har virkelig brug for lidt inspiration, især da jeg skal op alene. Tak på forhånd :-) -
Synopsis eksempler
ForumindlægJeg er i gang med dansk synopsis til 9 klasse eksamen. Nogle der har en mega fed skabelon som jeg kan bruge? Måske nogle eksempler? Anne-Sofie -
Jura studerende/lærer søges
ForumindlægJehar lidt svært ved jura og skal til eksamen om en lille månedstid. Vil gerne i kontakt med en der har især styr på det sociale område. Det er mod betaling. Glæder mig til at høre fra -
Er der nogen, som er kommet op i 'Erotik', i mundtlig dansk?
ForumindlægHvis der er nogen her, som også skal op i 'erotik', så må i meget gerne skrive, hvordan i vil klare eksamen. Er meget usikker på, hvilke ord jeg skal bruge for kønsdele, og hvad jeg skal snakke om udover min tekst. -
Lærepladsen Kim Fupz
ForumindlægJeg skal op i dansk eksamen her om 2 uger. Jeg har valgt novellen "Læreplads" af Kim fupz. Er der nogen af jer, der ligger inde med en analyse af den eller har nogen gode tips til den?
