Søgning på: matematik noter b niveau. Resultater: 19641 til 19660 af 124783
-
Die Prinzen- Berlin
ForumindlægJeg har brug for hjælp til at løse de spørgsmål, B Aufgaben zum Inhalt. Beantworte die Fragen. 1. Wie wird Berlin am Anfang des Liedes beschrieben? 2. Das Ich ist genervt, und sein Blutdruck steigt. Versetze dich in die Lage unserer Hauptperson und gib drei Beispiele dafür, warum die Stadt eine... -
Har brug for hjælp!!
ForumindlægEr der ikke nogle af jer som kan oversætte det her på engelsk. Jeg håber IKKE at i bruger (goggle translate). Det er en engelsk stil. Jeg skal aflevere den imorgen. Jeg er ikke særlig god nok til engelsk derfor. ------------------------------------------------------ Lige med et sagde Jack: "... -
udledning ag Newtons gravitationslov
Forumindlægjeg skal redegøre for hvordan man ud fra Keplers 3. lov og Newtons 2.- og 3. lov kan udlede newtons gravitationslov, er det nogen der kan hjælpe mig her...? -
Kemi-hjælp
ForumindlægHejEr der nogen der kan hjælp mig med kemiopgaven fra august 1995 opg.1 :Analyse af et organisk stofStoffet A analyseres i et laboratorium.En elementaranalyse viser, at stoffet indeholder carbon (C),hydrogen (H),oxygen (O) og chlor (Cl).Chlorindholdet analyseres på følgende måde:1.Der afvejes en ... -
Tjek tekst
ForumindlægHej jeg har en kort oversættelse plus en fritekst som jeg håber nogen vil kigge igennem :) -
Reaktionstype - acetylsalicsyre?
ForumindlægHej,Jeg skal beskrive hvilken reaktionstype denne reaktion er:http://img260.imageshack.us/img260/408/ethansyreanhydrid6il.pngI må gerne lige begrunde :) -
Tysk Afgangseksamen 2005
ForumindlægEr der noget der ved hvad opgaven hed i Tysk afgangaseksamen i 2005? -
Energibehov
Forumindlæghej hvad er formlen for at udregne sit energibehov i kilojoule? -
Nogle som vil læse min synopsis?
ForumindlægHej Tænkte på om der var nogle som gad læse min synopsis til samfundsfagseksame i morgen? Og evt. komme med bemærkninger dertil? På forhånd tak Maria -
Eksamensprojekt
ForumindlægEr der nogle, der har nogle gode idéer, omkring hvad man kan skrive et eksamensprojekt om i Fysik A (HTX)? -
HHX - Lommeregner
ForumindlægJeg leder efter en lommeregner til HHX med tilslutning til computeren. Jeg har tænkt på en Texas Instrument, da jeg har rigtig gode erfaringer med deres produkter. Tilslutningen har jeg tænkt på skal foregå over BlueTooth, men hvis dette ikke er muligt, håber jeg, det kan foregå over usb-kabel -
En funktion f er givet ved ....
ForumindlægHejsa Er dette korrekt? En funktion f er givet ved f(x) = x^2 + 5x + 1 Bestem f(3) 3^2 + 5*3 + 1 5 * 3 = 15 15 + 1 = 16 3^2 = 9 16 + 9 = 25 Det vil sige, at svaret er 25? -
kemi prøve..:-(
ForumindlægHej- Jeg skal snart op til en kemi prøve, og tænkte på hva man egentlig skal kunne til sådan en prøve. Det skal lige siges at jeg kun går i 2.g. på forhånd tak:-) -
Beregning af PH-værdi
ForumindlægHeej Allesammen ., Er der nogen som kan formel på beregnelse af PH-værdien af en Base og af en syre ? på forhånd taak., -
Hjælp! Essay!
ForumindlægHej Jeg skal skrive et Essay, på engelsk om forskellen mellem drnege og piger. Jeg er fuldstændig på bar bund og ved ikke hvad jeg skal gøre! kan en eller anden ikke please hjælpe mig! mvh, og tak! -
Engelsk C
ForumindlægHvordan skal man bære sig ad med at få en fornuftig karakter på Engelsk C , til Eksamen? -
Have kopiret tekst med til Eksamen?
ForumindlægMå man have kopiret tekst fra feks. bøger med til eksamen? Mvh Mads:) -
Nspire
ForumindlægHej Jeg har vedhæftet et billede. Facit og min lommeregner får det til 10.89, hvad sker der her så? -
forside
ForumindlægHej.. Hvad skriver i på forsiden, og i hvilken rækkefælge? Jeg har indtil nu skrevet: Navn Gymnasium Klasse Studieretning Emne Fagkombination Opgave A Hvordan vil i stille det op? Og vil i tilføje noget? -
Klods
ForumindlægKan i løse den her opgave? Hvor lang tager klodsen at nå bunden af planet? Mo(knidningskoficienten)=0,5 g(tyngdeacc)=9,82m/s^2 Vinklen mellen vandret og planet= 47 grader Strækningen = 1m
